se uusi kahvinkeitin jota nyt mainostetaan jossa on ne kapselit... ah, tahtoo sellaisen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
miehen veljellä on sellainen, tai ei just sellainen, mutta samalla periaatteella toimiva ja hitsit siitä saa ihanoita kahveja. :)

winkkasin miehelle asiasta, jospa joulupukki laittaisi konttiinsa sellaisen.. ;) katoin kaupassa niin se kallein on kyllä liian kallis, se halvin olisi ihan passeli. alle satasen. kallein oli lähemmäs 200€.

Mies kans haaveilis siitä, 179e maksaa se kivoimman näköinen, en pitänyt kalliina. Prismassa oli viikonloppuna joku maistattamassa niitä kahveja, se laite vaahdotti maidonkin siinä samalla (ei siis ihan sama asia kuin pikakahvipurkit). Meille ois kyllä kätevä kun on vaan yksi kahvinjuoja talossa.

Mies kans haaveilis siitä, 179e maksaa se kivoimman näköinen, en pitänyt kalliina. Prismassa oli viikonloppuna joku maistattamassa niitä kahveja, se laite vaahdotti maidonkin siinä samalla (ei siis ihan sama asia kuin pikakahvipurkit). Meille ois kyllä kätevä kun on vaan yksi kahvinjuoja talossa.

meillä on 2 juojaa mutta juodaan kaffet kotona vaan viikonloppuisin. viikolla kaffittelu toteutuu vain töissä.

Pitäis kieltää tuollainen pakkausjätteen tuottaja lailla. Hyvin vastuutonta kuluttamista käyttää yksittäispakattuja kerta-annoksia. Ja kai ne jotain maksavatkin, veikkaanpa että kahvikupposen hinta on moninkertainen perinteiseen kahvinvalmistukseen verrattuna.

Mutta kaipa noita myydään junalasteittain joululahjoiksi ihmisille, joilla on jo kaikki muute multisäksättimet.

Kai tollanen lelu hetken viehättäisi. Vaan entäs kun menis muoti ohi ja niitä kapseleita ei enää saisi mistään? Mitä sillä sit tekee? Ja aika kalliiksikin tollaset kaffet tulee.

[QUOTE="vieras";22367024]Kai tollanen lelu hetken viehättäisi. Vaan entäs kun menis muoti ohi ja niitä kapseleita ei enää saisi mistään? Mitä sillä sit tekee? Ja aika kalliiksikin tollaset kaffet tulee.[/QUOTE]

5,50e/16 annosta, en pitäis kalliina (paitsi jos juo kymmenen kupillista päivässä)

[QUOTE="vieras";22367023]Pitäis kieltää tuollainen pakkausjätteen tuottaja lailla. Hyvin vastuutonta kuluttamista käyttää yksittäispakattuja kerta-annoksia. Ja kai ne jotain maksavatkin, veikkaanpa että kahvikupposen hinta on moninkertainen perinteiseen kahvinvalmistukseen verrattuna.

Mutta kaipa noita myydään junalasteittain joululahjoiksi ihmisille, joilla on jo kaikki muute multisäksättimet.[/QUOTE]

Nuo laitteet on hyvinkin juuri niille urpoille tarkoitettu, jotka helposti saadaan ostamaan jotain, kun vähän laitetaan sitä uuteen pakettiin. Yleensä näissä perheissä on myös erilaisia imureita kymmeneen eri käyttöön, vaikka sillä yhdelläkin pärjäisi.

Toi on NIIN turha!!!!

no onhan se turha mutta ah niin kiva kuitenkin.

pikku rikkaimuritkin on turhia ja silti niitä on monessa taloudessa. koska ne on kätsyjä.

mä en tajua tuota ajatusta että mitään "luksusta" ei saisi olla. meillä kun nykyään on kuitenkin lähes kaikki muutenkin luksusta. niin astianpesukoneet, pyykkikoneet, imurit sun muut. mitä helekutin väärää on kahvinkeittimessä joka tekee erilaisia kahvimakuja?

pikku rikkaimuritkin on turhia ja silti niitä on monessa taloudessa. koska ne on kätsyjä.

mä en tajua tuota ajatusta että mitään "luksusta" ei saisi olla. meillä kun nykyään on kuitenkin lähes kaikki muutenkin luksusta. niin astianpesukoneet, pyykkikoneet, imurit sun muut. mitä helekutin väärää on kahvinkeittimessä joka tekee erilaisia kahvimakuja?

Mitä luksusta tuossa on? Nuohan on juuri suunnattu alemmalle keskiluokalle turhakkeiksi.
Siis jos luksusta haluat, et kyllä päädy johonkin paketti-pelletti-kahviin vaan hommaat kunnon kahvikoneen, jossa kahvi jauhetaan tuoreista pavuista.

Jotenkin mä en miellä pikakahviautomaattia luksukseksi. Mutta jos tuosta tykkää ja tuohon tasoon tyytyy...

Täysin turha laite ja kahikin maistuu mille maistuu. Jos haluatte kunnon kahvia niin ostakaa sitten kunnon laite joka tulee aivan varmasti halovemmaksi kuin tuollainen turhake!!!

Täysin turha laite ja kahvikin maistuu mille maistuu. Jos haluatte kunnon kahvia niin ostakaa sitten kunnon laite joka tulee aivan varmasti halovemmaksi kuin tuollainen turhake!!!

Toi on toooooooooosi näppärä kun tulee paljon vieraita, joita kahvitetaan. Ekan kahvit jäätyy kupissa kun vika vasta suunnittelee omaa kuppiaan. :)

kokemusta on. Ja silti emäntä jaksoi suitsuttaa kuinka kätevä keitin on. Joo, silloin kun juojia on yksi tai kaksi.

Toi on toooooooooosi näppärä kun tulee paljon vieraita, joita kahvitetaan. Ekan kahvit jäätyy kupissa kun vika vasta suunnittelee omaa kuppiaan. :)

kokemusta on. Ja silti emäntä jaksoi suitsuttaa kuinka kätevä keitin on. Joo, silloin kun juojia on yksi tai kaksi.

no johan mä sanoin että meillä on juojia vaan 2 ja sekin viikonloppuisin. jos tulee juhlat joissa enemmän populaa, niin silloin keitellään kahvit tavis keittimessä josta saa mustaa kahvia normi pannullisen. ihan kuin alkaisin jokaiselle laittaa oman kupin kerrallaan, siinähän menis koko ilta. :laugh:

tuo mainitsemani keitin olisi vain mulle ja miehelle. :)

[QUOTE="xyz";22367194]Täysin turha laite ja kahikin maistuu mille maistuu. Jos haluatte kunnon kahvia niin ostakaa sitten kunnon laite joka tulee aivan varmasti halovemmaksi kuin tuollainen turhake!!![/QUOTE]

no ainakin miehen veljen keittimellä maistuu ihan pirun hyvälle.

[QUOTE="vieras";22367126]Jotenkin mä en miellä pikakahviautomaattia luksukseksi. Mutta jos tuosta tykkää ja tuohon tasoon tyytyy...[/QUOTE]

"tasoon"...???? miehen veljellä tuon tyyppinen vehje ja kyllä sillä hyvät kahvit saa. :) oon siellä vieraillessa koklannut erilaisia makuja, osa aivan ihania, osa ei iske. mutta niinhän se on kaikessa, en mä odota että tykkään jokaisesta mausta mitä sillä keittimellä saa.