SEA FM aikani arvoinen radiokanava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap taitaa olla maksimissaan 22 vuotias? Olen useaan otteeseen kuunnellut tuota SEAta ja todennut että siellä soitetaan sellaista pliisua, hajutonta ja mautonta iskelmäpoppia. Pääosa artisteista on täysin tuntemattomia vaikka olen kuunnellut käytännössä pelkästään nykypoppia koska kotimainen iskelmämusiikki on puistattavaa kaikessa junttiudessaan

Radio Suomi ja Iskelmäradio = 😱 🤢

Mutta ei siinä mitään tietysti annan onnittelut aplle että olet löytänyt mieluisan kanavan enkä todellakaan lähde kuten yllä joku kalkkis haukkumaan sinua.

Minun suosikkejani on kasaripoppi ja ilokseni olen todennut että nyt 2020 luvulla on tullut myös todella paljon upeita ehkä jopa ikivihreiksi siirtyviä poppikappaleita

Kyllä olen joskus ollut 22, mutten enää vuosiin. Kuvauksesi ei Sea FM:n musiikista ei kyllä osu eikä uppoa. Todennäköisesti olet kuunnellut jotain muuta kanavaa ja luulet valheellisesti kuunnelleesi Sea FM kanavaa.

Selvennykseksi: En ota tuossa kantaa musiikkimakuusi ja kokemukseesi vaan totean: kuvauksesi ei sovi kritisoimasi kanavan musiikilliseen sisältöön.

Kuulemalla todistettu ja vielä saatavilla olevista soittotiedoista tarkistettu. Erikoista, että Sea FM joka ei ole edes puhdas rock kanava, soittaa eniten Suomessa ja enemmän kuin Rock, City ja Suomirock uusia rock biisejä. Eniten eri 2025 julkaistuja rock uutuuksia on siis Sea Fm soittanut.

Eikö se ole huono asia. Lähinnä ihmetyttää että puhtaat Rock Radiot soittaa vähemmän Suomessa.

Hienoa että perinne jatkuu ja Sea FM Xmas Jouluradio valtaa taajuuden jälleen hetkeksi 19.12 alkaen.

Uskon ja toivon että jälleen soi paljon sellaisia, mitä muut joulumusiikkia soittavat asemat ei Suomessa soita ja 1-3 sellaista mitkä soi vasta 2026 jouluna muilla ja Sea FM:llä jo 2025. Ainakin aiempina vuosina tuo on pitänyt kutinsa.