Seiska vee inisee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mulla on huono kuulo. Siis todella huono kuulo, toinen korva on puolikuuro.
Liittyykö tää ekaluokkalaisten ininätautiin, kun lapsi ei puhu vaan INISEE. On ihan sikaärsyttävää kysyä koko ajan että mitä, ja puhu kunnolla kun en kuule. Tänään sitten kimahdin että puhu kunnolla, en saa mitään selvää sun puheesta. Heti ku se haluaa jotain, alkaa puhumaan vinkuen ja mutisten ja oikein vääntelee suutaan kun puhuu.
Onko teillä tämmöstä?

Meidän 5 v on samanlainen,varsinkin silloin kun tietää jo pyytäessään että lupaa ei heltiä niin puhe on niin hiljaista ja mongertavaa että siitä ei meinaa saada mitään selvää.

Miten ton saa pois?? Lapsi tietää et mulla on huono kuulo, olen hänelle selittänyt monta kertaa ja netistä etsinyt hänelle tietoa kuuroudesta. En erota matalia ja korkeita ääniä ja tuollainen ininä alkaa käymään jo hermoille.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Miten ton saa pois?? Lapsi tietää et mulla on huono kuulo, olen hänelle selittänyt monta kertaa ja netistä etsinyt hänelle tietoa kuuroudesta. En erota matalia ja korkeita ääniä ja tuollainen ininä alkaa käymään jo hermoille.

Mitäs jos et reagoi mitenkään kun ininä alkaa,ole kun et kuulisi sitä lainkaan ja vastaat vasta kun lapsi puhuu kunnolla.

Yhteistyössä