Seisokki työpaikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurmio-ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina silloin tällöin napero napottaa, kun kirjailen täällä palstalla.
Kaupanala, farkut ja t-paita.

Seisokki ei haittaa, koska se ei juurikaan näy. Joskus kuumottaa patukkaa niin, että pakko lähteä kävelemään ja jäähdyttelemään, etten laukea pöksyyn.

kertoi minulle, että hänellä seisoo joka päivä, kun pelkästään katsoo minua. Kertoi myös että aiemmin kun emme olleet suhteessa, olin kerran kumartunut ja hänellä alkoi seisomaan ihan pelkästä takamuksen katselusta...

Naisena voin kertoa, että mua ainakin panettaa usein duunissa.

Nykyinen työ on ehkä liian hektistä ja vaihtelevaa, ettei siinä ennätä paljon levottomia ajatuksia ajatteleen - jos seisokki tulee niin se menee yleensä pian itsestään ohi. Työympäristökin on aika epäeroottinen.

Aiemmin opiskeluaikoina ja sen jälkeen tuurasin turistibussin kuskina. Se työ oli riittävän monotonista (pitkät ajot) ja pitkät odottelut jossain taukopaikoilla ja kohteissa joten kun tylsää oli niin varsinkin kesällä ajatukset lähti levottomasti kulkemaan (vaikka ei ne kuskattavat turistimummot kylläkään kiihottaneet).
Asu: pukupaita, kraka ja suorat housut (ja housuissa joskus mukava pullotus).

Alkuperäinen kirjoittaja päivittäin:
Mulla seisoo usein työpaikalla, joskus tulee boxereihin tahrojakin himotipoista. Seisokki on panetuksen fyysinen ilmentymä ja tuntuu ihan hyvältä.

Menee pimppi maraksi kun tallaisia lukee!!!!! :)