seisontavakuutuksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
onko tosiaan niin ettei rahotuksella olevaa autoa saa enää seisontavakuutukseen?
mies käi katsastuskonttorilla ja he pyysivät ilmotusosaa joma on tietty nordealla meidän tapauksessa.mies soitti nordeaan ja siellä vastas oikeen tomera työhönsä kyllästyny nainen,tiuskas ettei rahotuksella olevaa autoa saa seisontavakuutukseen ja sanoi että myy auto tai maksa vakuutukset (!) sit oli läppässy luurin korvaan :o

onko muut törmänny tämmöseen uudistukseen vai koskeeko tää vaan meidän autoa :kieh:

laitettiin viimekuussa auto seisontaan ja tapiolasta tuli sitten en kuun maksu hyvitettynä,nyt tän kuun alusta se on muuttunu mukamas noin.ja norsea ei suostu auton omistajana antamaan sitä ilmotusosaa tai lähettämään sitä edes AKE:n
jos on seisonnassa niin sillon katkee kasko ja liikennevakuutus,näin mä oon ymmärtäny..meilä auto odottaa varaosia korjaamon halissa jo kolmatta kuukautta |O

Joo autoa ei saa enää seisomaan ilman rekkariotetta, eikä se ole Tapiolan vika, vaan rahoitusyhtiöt ei kaikki suostu lähettelemään sitä osaa seisontaa varten. Minusta ihan tervetullut uudistus, ei tartte autoveroa maksaa kun auto on seisonnassa, ja jää ne pätkäseisottamiset pois.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
jos on seisonnassa niin sillon katkee kasko ja liikennevakuutus,näin mä oon ymmärtäny.

Ei kai kasko voi kokonaan katketa, sillä onhan palo- ja varkausvakuutus kyllä syytä pitää voimassa vaikkei autolla ajettaisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
jos on seisonnassa niin sillon katkee kasko ja liikennevakuutus,näin mä oon ymmärtäny.

Ei kai kasko voi kokonaan katketa, sillä onhan palo- ja varkausvakuutus kyllä syytä pitää voimassa vaikkei autolla ajettaisikaan.

Kolarointiosio on pois voimasta eli kaskosta tulee ns. osakasko siksi aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:

eikun niinjuu..eihän se kokonaan voikkaan kokonaan katketa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:
Joo autoa ei saa enää seisomaan ilman rekkariotetta, eikä se ole Tapiolan vika, vaan rahoitusyhtiöt ei kaikki suostu lähettelemään sitä osaa seisontaa varten. Minusta ihan tervetullut uudistus, ei tartte autoveroa maksaa kun auto on seisonnassa, ja jää ne pätkäseisottamiset pois.

mun mielestä se on huono koska meidän auto seisoo viel pari kuukautta ja maksetaan siitä täydet vakuutukset koska nordea ei suostu sitä paperia lähettämään..auto odottaa uutta moottoria eikä sillä voi edes ajaa,se ketuttaa koska meidän vak.maksut on 400e/3kk |O

Yhteistyössä