sekaannuin ukkomieheen, kiinni jäi, nyt vika minussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Odotan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Odotan"

Vieras
Itse olin työstämäss eroa, asuttiin jo erillään ja harkinta-aika menossa. Aloin mesessä enemmän juttelemaan nuoruuden aikaisen kaverin kanssa. Ei oltu nähty 20-vuoteen. Kävimme pitkiä keskusteluja yöllä kun hänen vaimonsa oli töissä. Hekin oli eron partaalla (miehen mukaan). Välimatkaa meillä oli 300 km. Kerran hän ajoi luokseni kahville ja juttelimme tuntikausia. Jotenkin halatessa hän alkoi hyväilemään, mikä tuntui hyvälle. Sanoin etten voi tehdä näin vaimollesi, hän vastasi että älä välitä, heillä ei ole enää mitään muuta yhteistä kuin talo. Sen kun saavat myytyä niin ero tulee heillekin. Ajauduimme seksiin, monta kertaa, puolen vuoden ajan. Hän ajoi aina luokseni. En halunnut hänestä muuta kuin tukea, keskustelu kaveria ja hellyyttä ja seksiä. Halusin lopettaa kun tajusin ettei he eroakaan ja tekee vaimolta salaa tätä. Itse löysinkin miehen johon rakastuin ja lopetin suhteen tähän kaveriin. Kavereina vielä pidettiin yhteyttä, mutta ei enää tapailtu. Nyt vaimo oli saanut jostain kuulla meistä. Ja kaikki syy on minussa. Heillä ei ole ollut kuulemma mitään puhetta erosta, olivat onnellisia ja heillä oli hyvää seksiä. Sanoikin etten varmaan antanut hyvää seksiä miehelle koska aina minun luota tultuaan oli vaimone päälle mennyt. (ja mies väitti mulle ettei kotona ole saanut seksiä vuoteen)
Ymmärrän että tein väärin, mutta mikä laittaa miehen ajamaan satoja kilometrejä vain saadakseen seksiä jos kotona kaikki hyvin? Eikö oikeasti tuossa miehessä ole vikaa?

Onhan siinä miehessä aika paljon vikaa...Hän haki varmaan ihan pelkästään vaihtelua ja jännitystä arkeen. Onneksi pääsit eroon...

Hänen vaimolleen kyllä voisit todeta, että miksiköhän miestä kiinnosti huono seksi 300 km:n päässä monta kertaa........................Vaimonkin olisi ehkä hyvätä avata ne omat silmät.

[QUOTE="vieras";23795600]Ja tästä kokemuksesta opit mitä?[/QUOTE]

En mitään, ei tarvinnut oppia. Nyt olen löytänyt oikea rakkauden enkä voisi onnellisempi olla

Ajauduit? Et kykene hillitsemään itseäsi? Yhtään vähättelemättä miehun osuutta, et isekään kovin viaton ole.

"Ajauduimme seksiin, monta kertaa, puolen vuoden ajan. Hän ajoi aina luokseni. En halunnut hänestä muuta kuin tukea, keskustelu kaveria ja hellyyttä ja seksiä."

Vaikka varmasti olisin vastaavan vaimon tilanteessa kotona haulikko kädessä ja miettisin, lähtisinkö nirhaamaan sen naisen, joka minun miehen kanssa olis ollut NIIN kyllä se on siinä miehessä vika. Jos kerran on sanonut tuollasia asioita suhteestansa jne. Et sä voinut tietää, ettei asia olekkaan niin. Miehelle ois oikeen jäädä yksin.

[QUOTE="Odotan";23795624]En mitään, ei tarvinnut oppia. Nyt olen löytänyt oikea rakkauden enkä voisi onnellisempi olla[/QUOTE]

Mielestäsi on ihan normaalia "ajautua" sinne sun tänne... vahingossa varastin tyyliin =)
Vastuuta teoistasi et ainakaan ole oppinut ottamaan... se olisi sinänsä ihan tarpeellinen piirre ihmisessä.

Ei pidä juoruta kenellekään irtosuhteista.

Se ei ollut irtosuhde vaan kiinteä seksisuhde ja tein heti alussa selväksi että vaikka hän eroais niin hänestä en miestä halua itselleni. Ja aina sanoin et tää on vika kerta, mutta kun hän tuli luokseni niin aina lankesin...seksi oli erittäin monipuolista. En kertonut kellekkään meistä. Itse oli retostellut kavereilleen ja niin jäi kiinni. Ja siis lopetin jutun paljon aikaisemmin kuin vaimo sai tietää. Ja nyt mieskin syyttää minua että pilasin heidän liiton, nyt vaimo on muuttanut pois.
En voi olla kuin pahoillani, paska olen, tiedän, mutta miksi he näkevät että vain minussa on vika?

Mitä opin? Sen että itse en sulje silmiäni ja pidän huolen että mieheni saa riittävästi seksiä kotona ettei tartte lähteä vieraisiin. Ja jos niin tekisi niin en todellakaan syyttäisi naista.

[QUOTE="vieras";23795632]Ajauduit? Et kykene hillitsemään itseäsi? Yhtään vähättelemättä miehun osuutta, et isekään kovin viaton ole.

[/QUOTE]

totta, en kyennyt hillitsemään. Olin itse ollut 9 kk:tta ilman seksiä, ilman miehistä läheisyyttä. käynyt läpi helvetillistä eroa, juuri saanut ex:n muuttamaan pois. Sitä ennen olin tottunut saamaan seksiä useita kertoja viikossa. En voinut hillitä, se on totta. En mä ole viaton, sen tiedän kertomattakin. Kadun syvästi, mutta aika kauhea taakka ottaa niskoilleen syy heidän eroon, kun kuvittelin eron olevan vireillä jo paljon aikaisemmin.

Yhteistyössä