Sekaisin pelimiehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha nainen hunningolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanha nainen hunningolla

Vieras
Pelkäsin että tässä käy näin. Hairahduin. Jollakin tasolla ihastuin. Ja olen ihmeissäni. Menin sänkyyn erään miehen kanssa, jonka tiesin jo etukäteen olevan varsinainen pelimies. Hänellä on nainen jonka kanssa panee säännöllisesti. Tiedän, sillä asumme naapureina. Tiedän senkin, että mies kulkee ahkerasti baareissa ja iskee naisia minkä ehtii. Ja nyt olen yksi hänen valloituksistaan... En edes tiedä miten paljon näitä naisia tällä miehellä loppujen lopuksi onkaan. Ja olen mustasukkainen. Mies tietää sen, sillä olen jopa liikaakin hänelle ilmaissut sitä. Mies tietää myös että minulla on jonkinlaisia tunteita mukana tässä mutta hän vähät välittää niistä.
Kerran hän lähti baaristakin toinen nainen kainalossa vaikka olimme ennakkoon sopineet että lähdemme yhdessä hänen luokseen jatkoille. Tiedän, että rikon ennenpitkää itseni tässä jutussa ja homma pitäisi lopettaa heti mutta olen koukussa tuohon mieheen. Välillä minusta vaan tuntuu että mies leikkii tunteillani ja käyttää jollainlailla hyväksi vaikka hän itse väittää muuta. Mutta mitä muutakaan tämä on. Minulla on elämässäni ollut vähän miehiä joten ehkä olen liian hyväuskoinen ja sinisilmäinen.
Tässä kohtaa kai on varovaisesti tunnustettava että olen avoliitossa. Eli pelaan itsekin erittäin likaista peliä. Omaa miestäni kohtaan en tunne muuta kuin pelkkää kaveruutta, hän on paljon pois kotoa töidensä ja harrastustensa takia joten elämäni on erittäin yksinäistä ja tylsää ja halusin vähän jännitystä ja jotain säpinää elämääni. Tämä on likaista, rumaa ja väärin mutta en tiedä edes että kadunko tekojani. Ehkäpä tämä on minulle jokin rangaistus kun petän avopuolisoani ja mies jonka kanssa petän, vehtaa samanaikaisesti monen muun naisen kanssa.

Sinuna lopettaisin pelleilyn kyseisen miehen kanssa tai sitten suhteen nykyiseen avokkiin. Tuollainen pelleily ja jännityksen hakeminen elämään ei muuta kuin satuta, ellei sinua jossain vaiheessa, niin ainakin avopuolisoasi.

Olet tälle pelimiehelle pelkkä leikkikalu, jota hän halutessaan käyttää hyväkseen. Voisit ajatella puolisosikin tunteita, jos jäät kiinni tuosta. Eroa, ja ala vasta sitten leikkikaluksi tuolle toiselle miehelle. Jännitystä elämään voi hakea muullakin tavalla! Hyppää vaikka benjihyppy, tai lähde syvänmerensukellukselle.

Lopeta molemmat suhteet. Olet sika miehellesi.

Ja toisaalta olet jonkinlainen läheisriippuvainen, koska et ymärrä lopettaa lopettaa "pelimiehen" kanssa. Hei eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta??? Äijä lähtee toisen naisen kanssa, ja sinä silti vingut lisää? Sikamaista käytöstä - sinulta.

Sori että olen julma, mutta tarttisit kyllä aikamoisen ravistelun herätäkses.

Hei mietippä vähän nenääs pidemmälle?
Vaikka vuoden päästä? Mitä sää kuvittelet noilta suhteilta?? Seuraamuksilta?

Yhteistyössä