sekavaa mietintää miehestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
nyt arvon sisaret, veikkauksia ja mielipiteitä - mitä ajattelee mies oikeasti !! Eli, mulla on ollut jo jonkin aikaa ns.vakipano ( on tuttu jo nuoruudesta) olemme siis kummatkin sinkkuja, ja nyt mies on muutamaan kertaan sanonut ihastuneensa minuun,viihdymme erittäin hyvin yhdessä ja tunteet kyllä molemminpuolisia, mutta mutta...tapaamme lähinnä vkonloppuisin, silloin tällöin, ja aina on hyvin huomaavainen, hellä - noh, sanalla sanoen ihana, ja muutamaan otteeseen kertonut hieman pelkäävänsä omia fiiliksiään, ja tätä ihastumista - kummallakin sama homma, jotenkin vaan hirvittää,mutta siis itseäni nyt pahasti hämmentää,että mies ei pidä juurikaan arkisin yhteyttä (muutamia satunnaisia,harvoja viestejä lukuunottamatta) miksi ?? yrittääkö näin pitää tunteet "kurissa", odottaako mun yht.ottoa,vai mikä ihme tässä on...? juu,sekava oli sepustus,mutta mikä on arvon palstailijoiden arvio asiasta ?? :)

En muuta osaa sanoa, kuin että jos on kiinnostunut seurustelemaan toisen kanssa, niin sen kyllä yleensä sitten tuokin esille. Tuntuu äkkiseltään että mies ei halua lopettaa poimimasta rusinoita pullasta.

Jos itse haluat suhteeseen, niin voitko kenties kysyä sitä mieheltä suoraan, että miten olisi...?

Se yrittää olla "cool". Itsekin suhteen alussa tein kaikkeni, että en olisi ottanut mieheen yhteyttä kun hän vaikutti olevan asian suhteen niin paljon coolimpi kuin itse olin. Tämä siis vaan veikkaus, jos on todennut että vähän hirvittää tunteet sinua kohtaan.

olen itse kertonut omasta ihastumisestani hänelle myös, joten on tietoinen ja kovin samoilla aaltopituuksilla mennään...tuo ehkä kolahti, että ei ihastumisestaan huolimatta malta olla poimimatta rusinoita pullasta..voisko olla näin ? toisaalta mies juurikin sen tyyppinen ettei sen kyllä ole koskaan kenellekään tarvinnut "turhia lässytellä", eli toisaalta uskon,että jos näin sanoo, sitä myös tarkoittaa...? ääh,vaikeaa ja turhauttavaa tämänikäisenä enää moisia pähkäillä :)

Miehet useimmissa tapauksissa juuri niin putkiaivoisia kuin stereotyyppi antaa olettaa. Mies ottaa yhteyttä, jos ja kun kiinnostaa. Osa tarttee tietty alkusysäyksen ja onhan niitä ujoja/kokemattomia/toisenlaisia miehiä, mutta valtaosassa tapauksia voi ajatella, että jos mies ei ota yhteyttä = miestä ei kiinnosta tarpeeksi.

Saatan jopa epäillä, että mies, joka puhuu hempeitä vakipanolleen haluaa vain varmistaa jatkossakin palvelun voimassaolon. Naisen pitäminen epävarmana miehen tunteista ja hieman varpaillaan suhteen jatkosta edesauttaa helpon saannin. Metsästäjänä mies pitää siis naista löyhästi satimessa, vaikka samalla on vapaa kokemaan katiskoja toisaalla.

Pahoitteluni, saalistussanasto ei ole minulle luontaista aluetta. Miehisen käytöksen tulkinta taas on minulle kohtalaisen helppoa; naisten käytöstä taas en useinkaan ymmärrä.

• Tykkää
Reactions: Isämies
Se yrittää olla "cool". Itsekin suhteen alussa tein kaikkeni, että en olisi ottanut mieheen yhteyttä kun hän vaikutti olevan asian suhteen niin paljon coolimpi kuin itse olin. Tämä siis vaan veikkaus, jos on todennut että vähän hirvittää tunteet sinua kohtaan.

kiitos tästä...sen oloinen ihminen kyllä, että tämä saattaisi hyvinkin olla yksi vaihtoehto myös...
juu,tiedän tiedän - kissa pöydälle vaan jne.kunhan nyt täältä hain ihmisten mielipiteitä ja omilleni ehkä vahvistusta :)
Kiitos teille.

Miehet useimmissa tapauksissa juuri niin putkiaivoisia kuin stereotyyppi antaa olettaa. Mies ottaa yhteyttä, jos ja kun kiinnostaa. Osa tarttee tietty alkusysäyksen ja onhan niitä ujoja/kokemattomia/toisenlaisia miehiä, mutta valtaosassa tapauksia voi ajatella, että jos mies ei ota yhteyttä = miestä ei kiinnosta tarpeeksi.

Saatan jopa epäillä, että mies, joka puhuu hempeitä vakipanolleen haluaa vain varmistaa jatkossakin palvelun voimassaolon. Naisen pitäminen epävarmana miehen tunteista ja hieman varpaillaan suhteen jatkosta edesauttaa helpon saannin. Metsästäjänä mies pitää siis naista löyhästi satimessa, vaikka samalla on vapaa kokemaan katiskoja toisaalla.

Pahoitteluni, saalistussanasto ei ole minulle luontaista aluetta. Miehisen käytöksen tulkinta taas on minulle kohtalaisen helppoa; naisten käytöstä taas en useinkaan ymmärrä.

Oman kokemuksen ja näkemyksen mukaan allekirjoitan tämän. Eli tähän näkemykseen perustin omankin viestini.

tämä saattaa hyvinkin pitää paikkaansa - tosin,vakipanon saaminen ei tälle kaverille ole minkään sortin ongelma,ettei hän siihen hommaan minua kyllä tarvitsisi,muitakin on ollut, ja tulijoita olisi myös...noh,tämä nyt on tälläistä arvuuttelua ajan kuluksi.kiitos edelleen näistä näkemyksistä - osaan miettiä asioita laajemmaltakin kantilta kuin omasta näkökulmastani vain :)

Eli ihan klassinen kuviohan tässä näyttää sitten kuitenkin olevan taustalla. Olet mennyt ihastumaan tyyppiin, joka ei ole samalla tavalla ihastunut sinuun. Hän viihtyy kyllä epäilemättä seurassasi, mutta hänelle riittää kuitenkin se säännöllisen satunnainen seksi. Ne ihastumispuheet ilman niitä vastaavaa toimintaa viittaavat selkeääkin selkeämmin pyrkimykseen pitää tilanne nykyisellään. Jos tämä on sinulle ok, niin mitään ongelmaahan ei ole. Mutta mikäli edelleenkin haluaisit suhteelta jotain enemmän, niin ehkä kuitenkin selkeä eronteko olisi loppupeleissä itsensä kiusaamista tarkoituksenmukaisempaa?

Yhteistyössä