Sekavat ajatukset, vauvakuume vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmipine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emmipine

Uusi jäsen
03.10.2012
20
0
1
Meillä on neljä lasta, nuorin 1v3kk. Mulla on jo jonkun aikaa ollut kamala vauvakuume, mies ei ihan vielä ole ajatukselle lämmennyt eikä ole suoraan kieltänytkään. Joten tässä nyt tuumaillaan ja katsellaan.
Mulla on vaan kamalan sekavia ajatuksia koko ajan. Välillä haluan että oisin raskaana mahdollisimman pian, välillä tuntuu että onko mulla enää voimia yhtään raskautta ja vauvaa varten... Olin tuon nuorimman syntymän jälkeen aika lailla väsynyt, en tiiä liekö ollut synnytyksen jälkeistä masennusta vai mitä (ei neuvolassa oikein osattu asiaan mitenkään kommentoida)
Kuitenkin halu saada tuntea vielä kerran vauvan potkut ja saada vastasyntynyt syliin on niin vahva.
Muistan kyllä että oon jokaisen raskausaikana miettinyt kaikenlaista, pelännyt riittääkö rakkautta enää uudelle vauvalle (mikä on todellakin ollut ihan turha pelko, on sitä riittänyt <3 )
Raskaudet itessään jo sujuneet hyvin, ja kaks viimeisintä synnytystäkin olleet nopeita ja omasta mielestä helppoja.
Onko ketään kohtalotoveria jolla samanlaisia ajatuksia vai oonko ihan yksinäni näitten mietteiden kanssa?

Täällä yks vauvakuumeilija. Kuume on välillä niin kova, että ihan kyyneleet tulee silmiin. Tosin mulla erotuksena se, että olen vielä synnyttämätön nainen. Tässä just opiskelujen viimeiset hetket menossa.

Mies ollu työelämässä jo 4 vuotta itselläni aika lailla katkonainen työhistoria viime vuosilta, kun on opiskellut ja vielä tämä lama sattunut näide opiskelujen kanssa yhteen ja siitä syystä töitä ei hirveesti ole ollut.Nyt meillä menossa talonrakennusprojekti eli raskautuminen olisi erittäin huono asia. Pitäs vielä jaksaa hillitä itseään ettei lapsi sitten syntyisi tähän rakennusprojektin keskelle.

Ole onellinen ,että sulla sentään jo on lapsia. Itsekin haluaisin kun ikääkin jo 28 vuotta, mutta mies toppuuttelee sanomalla ,että mulla pitäs ensin olla vakituinen työpaikka. Vakituinen työpaikka on kuin lottovoitto nykypäivänä.

emmipine tervetuloa :wave: tuonne suurperheiden vauvakuumeiluketjuun mukaan, siellä kohtalokavereita löytyy :flower:

Itselläni myös 4 lasta ja nuorin 1v4kk ja kuumeilu iskenyt!

Yhteistyössä