Sekoan tähän pelkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja humalainen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kuten moni on jo neuvonut, ota yhteyttä Tukinaiseen ja käy lääkärissä, ihan oikeasti. Jos nyt vaikka niin huono tuuri on käynyt, että sukupuolitauti on tullut, onhan se ennemmin tai myöhemmin hoidettava pois. Mutta jospa niin kurjasti ei olisi käynyt, vaikka muuten noin kurja tilanne sinulla nyt onkin. Ja syy mihinkään ei missään nimessä todellakaan ole sinun.

Koetahan jaksella!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:
Ap, miten voit?

Palasin lukemaan. Ihan kamala fiilis, olen ihan varma, että mulla on HIV tai jotain muuta hirveää

Mun on nyt ihan pakko vielä painottaa, että tää ei missään tapauksessa ollut sun syysi. Olit juonut ja tajunnut mennä nukkumaan omaan hyttiin, ja joku toinen on tuonut sinne vieraita sinun nukkuessasi. Miehesi ei voi olla sinulle vihainen siitä, että joku on tehnyt sinulle pahaa, ei vaan voi!

Hiv voidaan testata 3 kk päästä mahdollisesta riskitilanteesta, se on todella pitkä aika olla asian kanssa yksin!

Iso halaus sinulle ja voimia!

Todennäköisyydestä ssada hiv en tiedä. Varmasti paljon todennäköisempää saada joku muu sp-tauti. Hiv näkyy testissä vasta 4kk kuluttua. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. :hug:

melko epätodennäköistä on nyt hiv saada. Jokin klamydia ehkä pikemminkin. Mutta riski on tietty aina olemassa.
Kipin kapin lääkäriin ja poliisille. Et pysty miettimään tuota asiaa yksin.
Vika ei ollut sinun!
Mutta jos aikuinen osaa juoda viinaa paljon on oltava selkärankaa myös hoitaa nämä ikävät seuraamukset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ymmärrä miksi et kerro miehellesi. Nyt ehdottomasti heti hoidat sen ja kerrot mitä tapahtui. Miehen pitäisi ymmärtää. Raiskausha tuo on, olit sinä itse missä kunnossa tahansa. Sillä ei ole merkitystä. Ja oletko siis varma, että sinut on raiskattu? Etkö siis huomaa, että onko siellä värkissä käyty vai ei? Kyllä aikuinen se spermankin tunnistaa taatusti. Housut oli nilkoissa sulla vai?

Ja heti ku olet kertonut miehellesi niin lääkäriin testeihin.

En tiedä ymmärtääkö kukaan, mutta en tosiaan voi sanoa miehelleni. Liittomme loppuu siihen. On sanonut ennenkin minulle, että omasta kunnosta tulee huolehtia, ettei mitään satu. Joskus pikkujouluista tulossa minulta varastettiin käsilaukku, oli silloinkin vihainen.

Joo, selvästi alapäässä on käyty, on tosi kipeä ja spermaa oli reisillä

Etkö sinä kuitenkin tavallaan huolehtinut omasta kunnostasi, kun menit nukkumaan omaan hyttiin. Oli kunto mikä tahansa, kyllä sinulla on oikeus olettaa, että olet turvassa omassa sängyssäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Kaverisi käytöksestä sanoisin, että "Reilukerhosta, terve vaan" :(

Voi helevetti!

Tätä peesaan. Kaveria ei jätetä! varmasti ystäväsikin on todella pahoillaan.

Mutta lääkärissäkäynti ja näytteidenotto on varmasti enemmän kuin paikallaan. Joko mahdollisen taudin hoitamiseksi tai helpotuksen huokaukseksi.

mun mielestä on älytöntä salata mieheltä tällaista. Miten hän suhtautuu ettet halua seksiä? Hän voi alkaa olettaa että sulla on ollut suhde johonkin toiseen.

Jos sun miehellä on yhtään järkeä päässä, hän ymmärtää eikä tuomitse sinua. Olet kuitenkin mennyt hyttiin nukkumaan etkä sammunut johonkin käytävälle.

mulla ei tulis mieleenkään salata tuollaista mun mieheltä :o

Yhteistyössä