?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Ja sun kaveri ei nähnyt eikä kuullut mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Ja sun kaveri ei nähnyt eikä kuullut mitään?
Kaverini oli naapurihytissä tapahtumien aikaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Ja sun kaveri ei nähnyt eikä kuullut mitään?
Ja jätti sut sammuneena yksin hyttiin vieraan miehen kaa? On sulla kaveri...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Ja sun kaveri ei nähnyt eikä kuullut mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Ja sun kaveri ei nähnyt eikä kuullut mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja vierain:Ap, miten voit?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierain:Ap, miten voit?
Palasin lukemaan. Ihan kamala fiilis, olen ihan varma, että mulla on HIV tai jotain muuta hirveää
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:syötkö pillereitä.....`?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Haluaisin tietää, miten todennäköistä on saada hiv?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ymmärrä miksi et kerro miehellesi. Nyt ehdottomasti heti hoidat sen ja kerrot mitä tapahtui. Miehen pitäisi ymmärtää. Raiskausha tuo on, olit sinä itse missä kunnossa tahansa. Sillä ei ole merkitystä. Ja oletko siis varma, että sinut on raiskattu? Etkö siis huomaa, että onko siellä värkissä käyty vai ei? Kyllä aikuinen se spermankin tunnistaa taatusti. Housut oli nilkoissa sulla vai?
Ja heti ku olet kertonut miehellesi niin lääkäriin testeihin.
En tiedä ymmärtääkö kukaan, mutta en tosiaan voi sanoa miehelleni. Liittomme loppuu siihen. On sanonut ennenkin minulle, että omasta kunnosta tulee huolehtia, ettei mitään satu. Joskus pikkujouluista tulossa minulta varastettiin käsilaukku, oli silloinkin vihainen.
Joo, selvästi alapäässä on käyty, on tosi kipeä ja spermaa oli reisillä
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:Kaverisi käytöksestä sanoisin, että "Reilukerhosta, terve vaan"
Voi helevetti!
Alkuperäinen kirjoittaja k:jos miehellesi et voi kertoa raiskauksesta, ja olisi sinulle siitä vihainen, on sulla väärä mies, jota et tarvitse elämääsi
Voimia sulle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No, olen päättänyt etten tee tästä mitään juttua, koska fiksulla käytöksellä en tässä tilanteessa nyt olisi