sekopäinen perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
minulla on sellainen ongelma että anoppi ei tykkää minusta.ollaan oltu kohta 6v yhdessä miehen kanssa ja on ollut vastoin käymisiä enemmänkin.mies haukkui minua h alkuisella sanalla ja seksi oli kiristämistä ja painostamista.siihen päälle anoppi on pitäny minua koirana syytelly lasten hakkaajaksi ilman syytä.lapset ovat olleet sairaita ja niitä olen yksin kuljettanut sairaalassa hoitojaksoina.viime syksynä tuli minun piste asioille ja loppuunpalaminen kun sain sairaalajaksot käytyä niin et nyt lasten kanssa pärjätään.tein itse väärin kun ihastui mieheen ja sen kanssa soiteltiin ja nähtiin ja jäätiin siitä kiinni.mun mielestä tämä oli joku mielenhäiriö itseltä ja jotain hyväksynnän hakua+olin niin sekasin ettei edes ollut oikeaa ihstumista koska en tuntenut iloa surua en mitään koko syksynä.lähdin lasten kanssa parisuhteesta ja kodista pois ja olimme jonkun aikaa pois.

silloin alkoi anopin kiristäminen et se soittaa viranomaisille et lapset haetaan pois ja koitti poikaansa kanssa saada soittamaan.olen kuulemma vastuuton,minä en ole kasvattanut lapsia vaan antaa ymmärtää että hän on sen tehnyt.hän ei edes käy lapsenlapsiaan katsomassa vaan meillä pitäisi siellä käydä.tulin talvella takaisin kun saatiin miehen kanssa asiat selviksi ja mies on muuttunut mutta anoppi ei.minä en kuulemma tee mitään,en hoida lapsia ym ym.eilen se näky ajelevan meidän ohi ja kyttäävän kun luuli et olen yksin kotona et näkyykö vieraita miehiä.tämä johtuu sitä et nyt miehen kanssa tapeltu seksistä kun mulla ei tee mieli ja olihan se pitänyt äidille kertoa ja anoppi luulee et kylillä jakelen.en ole baarissakaan käynyt yksin kun miehen kanssa.sekavaa tekstiä mut pää levee tän asian kanssa

VÄLIT POIKKI KOKO ÄMMÄÄN.........jos olet asiallisesti itse yrittänyt puhua ja käyttäytyä häneen nähden niin näkisin ainoana ratkaisuna.Lapsenlapsia toki antaisin tavata/mutta osoita että hän on henk.koht sinulle ilmaa.Olet tehnyt väärin (mutta eipä miehesikään mikään PUHDAS pulmunen tuntunut olevan)Anteeksi pitäisi pystyä antamaan kun ollaan lähisukulaisia(tosin pakosta)mutta jokatapauksessa.Kenenkään ei pitäisi kärsiä loputtomiin virheistään...ja onko anoppisi itse TÄYDELLISYYS?kysy häneltä joskus tämä kysymys.Ja totea ettei kukaan ole täydellinen etkä siihen edes pyri.Pyrit elämään parhaasi mukaan/elät elämääsi niin hyvin kuin siihen kykenet,lapset hoidat parhaalla mahdollisella tavalla jne.Kun yrittää parhaansa kukaan ei voi vaatia muuta.Yritä jaksaa/onneksi miehesi silmät sentään avautuneet...seksiin hän ei voi vaatia,sano että tarvitset aikaa nyt /hänen on se käsitettävä jos sinua todella rakastaa :saint:

anoppi on itse kulkenut vieraissa ja kerran mulle sano et pettää saa jos ei jää kiinni ja tilaisuus tekee varkaan..ja musta se ei alunperin tykänny kun se ei tykkää minun äidistä.ja lääkkeitä ja viinaa sekaisin niin on tainnut aivot pehmetä.onneksi meillä on mun vanhemmat missä käydä.nauratti vain kun olin tupakalla niin se oikein hitaasti ajoi ohi.sen mielestä kusetan raha asioissa ukkoani kun olen yritystä perustamassa.koko suku pelkäsi et talon laitan vakuudeksi.olen tuumannut et saan takaajat muualtakin kuin sen suvusta.väsyttää vain sen jutut.ja niin päätin et en käy siellä vaikka henki menisi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:14 minä kirjoitti:
anoppi on itse kulkenut vieraissa ja kerran mulle sano et pettää saa jos ei jää kiinni ja tilaisuus tekee varkaan..ja musta se ei alunperin tykänny kun se ei tykkää minun äidistä.ja lääkkeitä ja viinaa sekaisin niin on tainnut aivot pehmetä.onneksi meillä on mun vanhemmat missä käydä.nauratti vain kun olin tupakalla niin se oikein hitaasti ajoi ohi.sen mielestä kusetan raha asioissa ukkoani kun olen yritystä perustamassa.koko suku pelkäsi et talon laitan vakuudeksi.olen tuumannut et saan takaajat muualtakin kuin sen suvusta.väsyttää vain sen jutut.ja niin päätin et en käy siellä vaikka henki menisi.

TÄTÄ SUUREMMALLA SYYLLÄ PIDÄ METRIN HAJURAKO---EI MITÄÄN YHTEYTTÄ TÄMMÖISEEN IHMISEEN :whistle:

Yhteistyössä