L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Toivottavasti. Oli ne jouluviestit sen verran sairasta luettavaa![]()
Onneks en nähny.
Tai tietysti ne kiinnostais...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Toivottavasti. Oli ne jouluviestit sen verran sairasta luettavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Toivottavasti. Oli ne jouluviestit sen verran sairasta luettavaa![]()
Onneks en nähny.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu että sille tuli joku kilahdus sillon :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu että sille tuli joku kilahdus sillon :ashamed:
Mitä se sit kirjotteli. Oliskohan niitä ketjuja tallessa? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu että sille tuli joku kilahdus sillon :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Teenlitkulla ja Scarlettillakin välillä päässä nykii.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu että sille tuli joku kilahdus sillon :ashamed:
toivotteli kaikille tyyliin paskaa joulua tjsp ja haukku muiden kuusia kun kuvia laiteltiin ym ym
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Teenlitkulla ja Scarlettillakin välillä päässä nykii.
Sulla nykii varsinkin silloon kun sulla on jäänyt lääkkeet ottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu että sille tuli joku kilahdus sillon :ashamed:
toivotteli kaikille tyyliin paskaa joulua tjsp ja haukku muiden kuusia kun kuvia laiteltiin ym ym
Ja jonkun poika oli saanut Wiin joululahjaksi ja kun äiti täällä kirjoitti iloisena kuinka onnellinen poika oli ollut kun oli Wiin saanut niin Litkulla kihahti ihan totaalisesti. Haukkuin äidin ja kiukutteli että että eikö muiden joulut sitten ole olleet ihania ja onnellisia kun vaan heidän![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Onks päätön nyt jotenkin sekopää? Musta se aika..tavis, tai siis niin tavis kun nyt mammapalstaileva mies voi olla.
( Mä olen varmaan missannut sen tähtihetket)
Mä en kans tajua miten päättömästä vois kirveelläkään saada sekopäätäJotenkin outo veto.
Jos ne sekoitti sen siihen Majuriin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mistä vetoa muuten että majuri on ihan Tony Halmeen näköinen??
Ei muuten ole. Ihan normi mies. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nämä:Teenlitku ja sankkuli
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Musta tuntuu että sille tuli joku kilahdus sillon :ashamed:
Ja jonkun poika oli saanut Wiin joululahjaksi ja kun äiti täällä kirjoitti iloisena kuinka onnellinen poika oli ollut kun oli Wiin saanut niin Litkulla kihahti ihan totaalisesti. Haukkuin äidin ja kiukutteli että että eikö muiden joulut sitten ole olleet ihania ja onnellisia kun vaan heidän![]()
![]()
Juu, niin olikin![]()
"kellään mullla eri ole ole ollut yhtä ihanaa joulua kun teillä, sitähän sä yrität sanoa"
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Teenlitkulla ja Scarlettillakin välillä päässä nykii.
Alkuperäinen kirjoittaja ystävällisesti:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Teenlitkulla ja Scarlettillakin välillä päässä nykii.
Sulla tuli vahingossa kaks oota tuohon yhteen sanaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Niin mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Sulla nykii varsinkin silloon kun sulla on jäänyt lääkkeet ottamatta.
Olen vaihtanut.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mistä tiedät olen että normi mies, vai oletko vaihtanut nikkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Teenlitkulla ja Scarlettillakin välillä päässä nykii.
Scarletti on kiva ja sillä on hyvät jutut jos vaan sais lääkityksen tohon kirjoitusongelmaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:Olen vaihtanut.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mistä tiedät olen että normi mies, vai oletko vaihtanut nikkiä?![]()