H
hellyys
Vieras
olen kuin liisa ihmemaassa. koko elämäni olen ajatellut että olen "umpi" hetero mutta niinköhän vain. menin naimisiin mieheni kanssa neljä vuotta sitten ja viimesen 2 vuotta en ole tykännyt kun hän koskettaa minua tai katsoo edes eroottisesti. en kiihotu hänestä yhtään ja meillä menee muutenkin huonosti etten kaipaa seksiä hänen kanssaan. 2 vuotta olen haaveillut naisesta ja naisen kosketuksesta. luen lesboseksistä ja fantasioin naisesta kun teen soolokivaa. voisin tulla ulos "kaapista ilman että minua se nolottaisi tai häpeäisin kun muut saa tietää en ole koskaan välittänyt muiden mielipiteistä vaan keskittynyt elämään omaa elämääni. mutta voiko lesboksi muuttua 32 vuotiaana. ei mulla ollut teininä tällasia tuntemuksia tyttöjä kohtaan. vasta nyt viimeset 2 vuotta olen unelmoinu naisesta ja miehet ei tunnu miltään. haluaisn olla varma asiasta ennen kuin alkaisin elää lesbona. ettei tää vaan ole jokin vaihe elämässä. vai olenko bi? onko bi.n elämä sellaista että on jaksoja että kiinnostaa vaan miehet ja sitten jaksoja että vaan naiset vai onko koko ajan kiinnostus molempiin? anteeksi että kysyn tyhmiä, mutta ratkaisuni muuttaa kokonaa elämäni.
en kaipaa vastauksia #&%?$!* vastaisilta tyypeiltä tai vastaavilta joilta ei saa järkeviä vastauksia.
en kaipaa vastauksia #&%?$!* vastaisilta tyypeiltä tai vastaavilta joilta ei saa järkeviä vastauksia.