Seksi & aloitteen tekeminen.. miksi se on niin vaikeaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yyhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yyhh

Vieras
Asiasta on miehen kanssa keskusteltu. Mies ei painosta, mutta on sanonut että tuntuisi hyvälle jos mä tekisin edes joskus aloitteen.

Mua kyllä panettaa, mutta en silti, ikinä, tee aloitetta! Odotan aina että mies tekee ja jos ei tee, kärsin panetuksessani kunnes se menee ohi.

Mikä minussa on vikana?! Monesti ajattelen että nyt, tänä iltana..... ja sitten tulee joku et "no enhän mä nyt voi" jne. Mistä tää johtuu... mies nauttisi ihan hirveesti. Sekö se ongelma onkin, en voi "antautua" miehelle koska siten näyttäisin oman "riippuvuuteni" sitä kohtaan.

Äh.

Itse tulen aina iloiselle tuulelle kun nainen tekee aloitteen, se on mukavaa kun tietää että toinen haluaa meikäläistä. Eihän sitä aina tarvitse tehdä mutta edes joskus.

mikä oikeastaan on aloitteen tekemistä? itse monesti ns. huijaan miehen tekemään aloitteen esim. provokatiivisella vaatetuksella taikka itseni esittelyllä niin, että tiedän että miestä alkaa panettaa. Sitten se tulee "vonkaamaan" eikä se edes tajua että minähän sen aloitteen tein! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja fr:
Mulla vähän sama ongelma, jotenkin nolottaa twehdä aloite. Ja pelottaa pakit. En oikein syty tuolle alusvaate-showlle, se pelottaisi vielä enemmän.

Täällä hirvittää ajatuskin norsusta alusvaatteissa..Mieluimmin äkkiä peiton alla pimeessä..

Alkuperäinen kirjoittaja aloittelija:
mikä oikeastaan on aloitteen tekemistä? itse monesti ns. huijaan miehen tekemään aloitteen esim. provokatiivisella vaatetuksella taikka itseni esittelyllä niin, että tiedän että miestä alkaa panettaa. Sitten se tulee "vonkaamaan" eikä se edes tajua että minähän sen aloitteen tein! ;)

Näin juuri on. Usein todellinen aloitteentekijä on nainen, mutta aloite on niin hienovarainen, että osapuolet itsekin kuvittelevat miehen tehneen aloitteen. Tämä ei koske pelkästään seksiä vaan myös seurusteluun johtaneita aloitteita.

tulin joskus pienes pöhnäs kotia, mies siis oli lapsen kanssa illan.
riisuin itseni siinä meidän portailla ihan vaan vaan lyhyelle nahkatakille, ulottui puoleen väliin peppua ja jätin melkein polveen ulottuvat saappaat jalkaan, stringit vain loisti.
yritin kerjätä hätyytellä ja olla.
ei kelvannu, se oli niin väsy ja loukkaantunu kai ettei kiinnostanu.
joka tapaukses minuun kolahti =/ seksiä olen pyytänyt ja halunnut vastaavaa aloitetta en ole tehny,uskaltanut. pari vuotta aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja äiti84:
riisuin itseni siinä meidän portailla ihan vaan vaan lyhyelle nahkatakille, ulottui puoleen väliin peppua ja jätin melkein polveen ulottuvat saappaat jalkaan, stringit vain loisti.
joka tapaukses minuun kolahti =/ seksiä olen pyytänyt ja halunnut vastaavaa aloitetta en ole tehny,uskaltanut. pari vuotta aikaa

Niin se humalatila nääs ei kolahda aina.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti84:

Ai että. Mulle olis kelvannut varmasti.

Siis meitä on muitakin!? :D tää tunne on ihan kamala! Mäkin haluaisin tehdä aloitteen ja panettaakin usein. Päivällä mietin, että illalla sitten. Illalla en kuitenkaan kykene sitä aloitetta tekemään. Ärsyttää itteni! Tulee tunne, että tekisin jotain väärin ja mies vaan nauraisi. Näin ei todellakaan kävisi, tiedän sen! Ollaan oltu monta vuotta yhdessä.

Miten te voitte pitää näppinne erossa niistä miehistänne?
Ei muuta kuin suukottelua toisen rintaan, olkapäähän, kättä housuun, meette alemmas...

Miettikää omalle kohdalle, olis ihan kamalaa jos oma kumppani ei osoittaisi halukkuutta sinua kohtaan! Pitää miehen saada myös tuntea olevansa haluttu!
Ei siitä tarvii mitään numeroa tehdä mutta ei SAA olla noin vaikeaa omaan rakkaaseen koskeminen <3

• Tykkää
Reactions: Pinki
Ongelmana on se että monien naisten mielestä "aloitteenteko" on sitä että kun heitä itseään sattuu huvittamaan ja panettamaan niin panostetaan helvetisti johonkin turhiin krumeluureihin ja hörhelöihin, vedetään päälle jotkut seksialusvaatteet, sytytetään jotain perkeleen kynttilöitä ja laitetaan imelä tunnelmamusiikki soimaan ja sitten ihmetellään kun töistä väsyneenä palaava mies ei heti välittömästi hyökkääkään kimppuun kuin aivoton sonni, kuola valuen molemmista suupielistä. Sitten tullaan palstalle rääkymään että onkohan mies impotentti tai onko sillä joku toinen ja toiset samanlaiset hölmöt palstalla aprikoivat että kyllä kannattaa nyt keskustella vakavasti ja mahdollisesti harkita eroa.

Aloitteen voi tehdä monilla tavoilla eikä sen tarvitse aina olla mitään helvetin ihmeellistä tai valmiiksi mietittyä. Ja jos aloite torjutaan niin se ei tarkoita sitä että toinen ei pitäisi seksuaalisesti haluttavana.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Itseki alkaisin just hieromaan, kiehnäämään tmss. Ei sen niin kummallista tarvitse olla. Älkää naiset antako huonon itsetunnon ja median mielikuvien viedä itseltämme ja mieheltänne paljo iloa. Hän rakastaa ja haluaa Sua!

näinpä :laugh:
monesti haukutaan miehet maan rakoon pinnallisiksi kusipäiksi joilla ei ole muu mielessä kuin pillu eikä ne puhua ja tunteilla osaa. Sitten akat itse vetää jotain teennäistä nirunaru-korsettia päälle kuin elokuvissa ja luulee, että se on maailman erottisinta. :laugh:
tai luullaan, että joka mies syttyy kun sillä pyllistää ja huutaa että panemaan ja heti :D

todellakin tuo viimeinen, että jos miestä ei paneta niin epäillään yhtä sun toista ja vedetään herneet nenään, se on suurin turnoff kaikista.

Ongelmana on se että monien naisten mielestä "aloitteenteko" on sitä että kun heitä itseään sattuu huvittamaan ja panettamaan niin panostetaan helvetisti johonkin turhiin krumeluureihin ja hörhelöihin, vedetään päälle jotkut seksialusvaatteet, sytytetään jotain perkeleen kynttilöitä ja laitetaan imelä tunnelmamusiikki soimaan ja sitten ihmetellään kun töistä väsyneenä palaava mies ei heti välittömästi hyökkääkään kimppuun kuin aivoton sonni, kuola valuen molemmista suupielistä. Sitten tullaan palstalle rääkymään että onkohan mies impotentti tai onko sillä joku toinen ja toiset samanlaiset hölmöt palstalla aprikoivat että kyllä kannattaa nyt keskustella vakavasti ja mahdollisesti harkita eroa.

Aloitteen voi tehdä monilla tavoilla eikä sen tarvitse aina olla mitään helvetin ihmeellistä tai valmiiksi mietittyä. Ja jos aloite torjutaan niin se ei tarkoita sitä että toinen ei pitäisi seksuaalisesti haluttavana.

Mullekin aloitteen teko on todella vaikeeta. Mies ei oo mikään halijatyyppi, ja joskus ku oon menny kylkeen kiinni ja toivonu että mies laittaisi sen lehtensä tai läppärinsä pois niin se onkin vaan katsonu mua silleen "niin? Mitä sulla oli?" ja jatkanu omia hommiaan. En siis oo menny missään seksialusvaatteissa pyörimään ja sytyttelemään tuoksukynttilöitä, kunhan vaan oon menny siihen viereen sohvalle ja laittanu esim. käden paidan alle. Koska aloitteenteko on mulle vaikeeta, niin sen järeämpiin keinoihin en pysty, siinä vaiheessa mun pitää saada tietää että onko mies messissä. Jos se vaan kattoo silmälasiensa yli että mitä sää ny siihen tuppaat, ja pahimmillaan vielä tuhahtaa että "mitä?", niin sitten mä lähen myös hyvin äkkiä pois.

Joskus onnistun hienovaraisemmissa aloitteissa. Sellasissa että pyllistelen miehelle enempi kotitöiden lomassa tms ja saan sen haluamaan. Mut sitte kuitenki joskus riidellessä saan kuulla kuinka hän tekee aina aloitteet enkä minä koskaan. Olen kyllä selittäny et meidän aloitteet on erilaisia, miehen näkemyksen mukaan aloitteen tekee se, joka ekana ehtii jotenkin sanallisesti ilmaista että nyt vaatteet pois ja petiin. Musta se on ihan toissijaista. Ja muutenkin lapsellista laskea jotain aloitteita, eikö oo tärkeintä että sillon seksin aikana molemmat on yhtä lailla messissä?

Täällä kans yks ilmoittautuu.

Haluaisin tehdä, mutta.. en vain pysty.
Jotenkin väännän sen niin, että minulle on tärkeää että mies haluaa minua. Ettei vain sen takia touhua että minä vonkaan. En osaa selittää, mutta olen ajatellut olevani jotenkin estoinen :/

Mukana! Mä olen myös estoinen. En ole sinut seksuaalisuuteni kanssa, en pidä itseäni haluttavana. Aloitteen tekeminen on hankalaa. Mutta jos tänään. Raportoidaanko sitten huomenna miten meni :)