Seksi ei tunnu missään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Slace

Vieras
Osaako kukaan auttaa minua tässä inhottavassa ongelmassa.
Menetin neitsyyteni noin vuosi sitten ja olen sen jälkeen harrastanut seksiä useiden miesten kanssa ja paljon. Osa on ollut melkein tuntemattomia ja joidenkin kanssa olen lähes tulkoon seurustellut ja olen välittänyt heistä.
Ongelmani on kuitenkin se että seksi ei tunnu missään. Suuseksi ja käsillä kopelointi tuntuu jonkun verran mutta en saa niistä mitään irti vaikka mies tekisikin juuri niin miten siitä tykkään. Eniten minua kuitenkin inhottaa kun en saa yhdynnästä mitään irti. Se ei tunnu missään mutta jälkeen päin väliliha on niin kipeä että alapäähän ei voi kunnolla koskea muutamaan päivään. Myös klitoris saattaa olla muutaman päivän sellaisessa kunnossa ettei siihen kärsi koskea. Mistä tälläinen tunnottomuus voi johtua ja mitä voisin tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja Slace:
Menetin neitsyyteni noin vuosi sitten ja olen sen jälkeen harrastanut seksiä useiden miesten kanssa ja paljon. Osa on ollut melkein tuntemattomia ja joidenkin kanssa olen lähes tulkoon seurustellut ja olen välittänyt heistä.
Ongelmani on kuitenkin se että seksi ei tunnu missään. Suuseksi ja käsillä kopelointi tuntuu jonkun verran mutta en saa niistä mitään irti vaikka mies tekisikin juuri niin miten siitä tykkään. Eniten minua kuitenkin inhottaa kun en saa yhdynnästä mitään irti. Se ei tunnu missään mutta jälkeen päin väliliha on niin kipeä että alapäähän ei voi kunnolla koskea muutamaan päivään. Myös klitoris saattaa olla muutaman päivän sellaisessa kunnossa ettei siihen kärsi koskea. Mistä tälläinen tunnottomuus voi johtua ja mitä voisin tehdä?

Sinun kannattaisi nyt varmaan pitää vähän taukoa noista hommista. Jos noin vasta menetit neitsyyden, taidat olla aika nuori?

Pidä taukoa, anna itsesi kehittyä, opi tuntemaan itseäsi enemmän. Tiedätkö mistä sinä itse pidät? Saatko tyydytystä siitä?

Olet, ehkä, aika nuori ja vasta noin vuosi sitten alkanut seksisuhteisiin, mutta taidat olla alkanut niihin liian vähillä perusteilla. Erityisesti nuorena pitäisi, minun mielestä, löytää ihminen johon tutustuu kunnolla ja välittää, ehkä tuntee ensirakkauden ja ennenkaikkea oppii tuntemaan ihmisen kunnolla. Mitäs pahaa on siinä että kulkee nuorena ensimmäisen vuoden käsikädessä ja suukottelee, niin minä tein. Ei tarvitse mennä sänkyyn heti.. ei se ole oikeaa välittämistä jos vain seksi merkitsee!!!

Olen mies, mutta monessa mielessä aika kokenut. Ei naisen alapään noin herkästi pitäisi noin kipeäksi tulla jos liukkautta riittää, oli muut fiilikset sitten mitä vain. Pitkäaikainen kipu indikoi kuitenkin jotain fyysistä ongelmaa. Ei kroppa noin oirehdi jos alapää on aivan kunnossa. Ettei olisi joku tulehdus menossa?

Ei seksi tunnu miltään, jos ei ole henkisesti mukana. Pitää opetella rentoutumaan, antautumaan ja luottamaan kumppaniin (joka on aika vaikeaa, jos mies vaihtuu joka kerta). Kun on hyvää kokemusta kertynyt tarpeeksi, voi seksistä opetella pitämään ilmankin tunteita.

Seksistä nauttiminen on monelle naiselle henkinen juttu ja tuntemattomien miesten kanssa seksi ei välttämättä tuota mielihyvää tai tunnu missään, kuten itse asian ilmaiset. Itse en ainakaan juurikaan voi väittää nauttineeni koskaan yhden illan jutuista tms. seksistä jossa ei ole tunteita mukana. Saatko nautintoa itsetyydytyksestä tai oletko tuntenut halua noita miehiä kohtaan ennen sänkyyn menoa. 20 ei vielä ole kovin vanha, sinulla on vielä hyvä aika oppia tuntemaan itsesi ja nauttimaan seksistä... suosittelen ennemmin hauskanpitoa itsesi kanssa kuin seksiä vieraiden miesten kanssa :)

Saan kyllä nautintoa itsetyydytyksessä mutta silloinkin vain klitoriksen kautta. Ja olen kyllä halunnut kaikkia niistä miehistä. Pelottaa vaan että joskus alkava parisuhde kaatuu siihen etten nauti seksistä. Monet miehet pettyvät siitä vaikka kertoisinkin että ongelma on luultavasti korvien välissä :(

Jos mies sinua rakastaa ja on hyvä mies, niin en usko, että kovin pienestä pelästyy. Pitää edetä hitaasti ja lisää harjoittelua vaan, kyllä mies varmasti pitää ajatuksesta että seksiä harjoitellaan kaikilla tavoin. Jos olet neitsyytesi menettänyt noin vuosi sitten, niin olet vielä aika uusi tässä hommassa. Hiljaa hyvä tulee, harjoittele miehen kanssa ja harjoittele yksinäsi... yleensä vaihtamalla miestä ei seksi paljoa parane, ellei mies ole aivan onneton. Kyllä se nautinto tulee naisella korvien välistä, korvien välissä olevat asiat paranevat hiljakseen kokeilemalla ja kuuntelemalla itseään.

Itse aloittelin seksielämää samoihin aikoihin kuin sinäkin eli hieman alle parikymppisenä. Alkuun rakastelu tuntui varsin mitättömältä, vaikka olinkin pidemmissä suhteissa ja kumppani oli tuttu. Itsetyydytyskin tuotti nautintoa ainoastaan klitoriksen kautta, kuten sinulla.

Nyt olen kuitenkin jo kolmenkymmenen ja huimasti mennyt eteenpäin, mitä rakasteluun ja siitä nauttimiseen tulee. Rakastellessa olen monesti nykyään ihan hilkulla ja saan suunnatonta nautintoa, vaikkei orgesmia rakastellessa irtoakaan. Itsetyydytys on myös löytänyt aivan uuden ulottuvuuden, sillä siten saan aivan tärisyttävän ihania emätinorgasmea. Tämä on vain vaatinut omaan kehoon tutustumista ja nautinnolle heittäytymistä.

Anna siis itsellesi aikaa. Olet tosiaan vielä nuori ja vasta seksuaalisuutesi alkutaipaleella. Opit varmasti vielä löytämään nautinnon rakastelusta ja löytämään emätinorgasmitkin. Erilaiset asennot tuottavat erilaista mielihyvää ja myös klitoriskiihottimista ja erilaisista sauvoista voi olla suurta apua. Niillä voit kaikessa rauhassa harjoitella itseksesi ja oppia tuntemaan, mistä sinä nautit kaikista eniten.

Kai se pimppa tulee kipeäksi jos ei ole hommassa täysillä mukana, siis oikeasti kiihottunut. Jos aiot edelleen jatkaa noita "ei niin hirveesti iske mutta pannaan vaan" -hommeleita, niin suosittelen ihan reippaasti laittamaan liukastusvoidetta peliin. Voi olla että ihan sillä noi (fyysiset) jälkikipuilut on selätetty. Mutta ihan oikeasti noin niinkuin pidemmällä tähtäyksellä suosittelen, että hankkiudut sellaiseen tilanteeseen tai ihmissuhteeseen, että tunnet olosi oikeasti hyväksi ja halutuksi ja itsekin haluat, siis HALUAT vastapuolta. Ne pimppaongelmat luultavasti ainakin helpottaa, jos olet ollut litimärkänä tuntikaupalla odottelemassa että milloin täältä hemmetin leffasta tai ravintolasta tai mistälie tai vaikkapa ruuanlaittohommista pääseen tuon älykkään ja muutenkin stimuloivan unelmien täyttymyksen kanssa sylipainiin.
Ja vaikka itselleni seksi on aina ollut supernautintoa niin orgasmi ilman klitoriksen kiihottamista on ollut tooosi harvinaista herkkua - laitapppas siis sormi klitskulle seuraavan kerran kun muna tuntuu sairaan hyvältä ja kokeile jos sillä avulla irtoaisi! Omasta mielestäni ihan mahtavaa eikä miehetkään ole panneet pahakseen. Oikeastaan tuntuu lähinnä että päin vastoin, arvostavat Naista joka osaa maksimoida nautintonsa.

Kyllä nainen nauttii seksistä kun laittaa itsensä likoon.Auttaa asiaa jos on kiihottuneessa tilassa.Aktin aikana oma aktiivisuus esim.hieroo rintojaan,klitorista.Tämä lisää miehenkin nautintoa.Usein oma estoisuus on esteenä.

joku tolkku pitäisi olla pidä vuoden tauko sinähän olet puheista päätellen saanut viiden vuoden annoksen heti alkuun. Maailmassa on muutakin tekemistä kuin räppänän kanssa jatkuvasti touhuta. Ei sitä ole tarkoitus heti kaikille jakaa.

Minusta tuntuu, että et ole riittävän kiihottunut, kun harrastat seksiä. Oletko harrastanut seksiä siksi, että mielestäsi niin kuuluu tehdä tai haluat harrastaa seksiä miehen mieliksi? Ei esimerkiksi ole mitään järkeä, että olet juuri masturboinut eikä sinun tee oikeastaan yhtään mieli, mutta miehen hyväksyntää saadaksesi suostut seksiin.

Sinulla on oikeus vaatia seksissä sellaisia asioita, joita tarvitset kiihoittuaksesi. Jos mies ei esimerkiksi suostu antamaan suuseksiä tai haluaa edetä liian nopeasti yhdyntään, niin sinulla on oikeus kieltäytyä. Todennäköisesti yksi syy on siinä, että harrastat seksiä ikäistesi miesten kanssa, joilla ei itselläänkään ole vielä paljon seksikokemuksia eikä välttämättä yhtään seurustelusuhdetta, jossa nainen olisi uskaltanut opastaa miestä siinä, mistä nainen oikeasti pitää.

Oleellista on se, että sinun täytyy itsesi tietää, mitä seksiltä haluat. Monikaan ei viitsi tai ei kehtaa opastaa miestä yhden yön jutuissa. Se on toisaalta harmi, koska miehet eivät koskaan opi naisen tyydyttämistä, jos naiset vain teeskentelevät orgasmia ja tyytyvät siihen miesten ehdoilla tapahtuvaan seksiin.

Kun itse tiedät mitä haluat, pystyt opettamaan miehelle sen tavan tyydyttää sinua, josta sinä pidät. Tietysti mukaan pitää lisätä hellyyttä, aikaa, toisen kehon tuntemista, opettelua jne. Suurin osa on huonoja tai korkeintaan keskinkertaisia rakastelijoita, joten jos itse naisena on vaikeasti orgasmin saava, niin se tarkoittaa sitä, että miehen pitää olla erityisen taitava sängyssä ja sitä harvemmin miehet ovat:(

Opettele tuntemaan omaa kehoasi. Tunnistat jo klitoriksen ja se on hieno juttu. Ajan kanssa opit varmasti tunnistamaan myös vaginassasi ne kohdat, joista tuntuu hyvältä. Kylmiltään se ei tunnu miltään, vaan vaatii esileikkiä. Harjoittelu tekee mestarin...

Rakkaus. Mitä on rakkaus ? Fyysinen rakkaus voi olla kahden ihmisen välistä herkkää keskustelua ja samalla kuitenkin se voi olla enemmänkin. Miten rakkauden muka tunnistaa kun nykymaailmassa ei enää ole tunteita jotka olisivat aitoja ? Minne ovat hävinneet kaikki ne tavat, eleet ja perinteet joita joskus kunnioitettiin ? Enää ei ole jäljellä kuin satunnaista seksiä ilman tunteita. Nyky rakkaus on vain seksin metafoorinen intuiteetti jota jokainen kuvittelee jossain elämänsä tilanteessa harrastavansa. Miksi nykyään tv- ja radioformaatit edustavat kaupallisen seksin maskuliinista maailmaa ? Eikö kukaan tässä maailmassa ole enää kiinnostunut ihmisestä ihmisenä, eikä pelkän seksin objektina ? Onko väärin jos rakastaa toista vain hänen oman olemuksensa ja tuntemustensa pohjalta ? Eikö kukaan vaali enää niitä perinteitä jossai mies ja nainen rakastuvan ja opettelevat tuntemaan toisensa, ennen kuin siirtyvät suhteessaan syvempiin vaiheisiin ? Rakkaus on nykyään vain syvä eroottinen kiintymys toiseen henkilöön tai muu syvä kiintymys johonkin jota haluaa. Filosofi Platon jakoi rakkauden kolmeen lajiin; ne ovat ruumiillinen rakkaus, politiikan rakastaminen sekä ideoiden rakastaminen. Mitä näistä lajeista on enää jäljellä ? Onko rakkaus saanut täysin uuden käsitteen ? Kunnioittaako kukaan enää rakkautta sellaisenaan ilman seksiä ? Onko seksi nykymaailman objektiivinen verbalisoitunut metafora jota vaalimme kuin äiti lintu poikasiaan? Eikö enää kenenkään maailmaan kuulu se hetki jolloin kaksi ihmistä vain makaavat liikkumattomina sängyllään ilman fyysistä kosketusta ja tietäen että juuri sillä hetkellä ketään ei voisi heitä erottaa ? Onko rakkaus täysin kuollut nykymaailman tapatottumusten varjoon ?

Kyllä aitoa rakkautta on olemassa vaikka kuinka paljon.Sen löytäminen taitaa olla nykyään vaikeampaa kuin ennen.Ihmisten tunnepohja edelleenkin olemassa kaiken tämän nykypaljouden ja melun seassa.Etsivä löytää.

Oleko kokelutu naista se osa autaa
minula olli sama okelma ja koelin naista

Viimeksi muokattu:
Kyllä se rakastelu näyttää parhaat puolensa vasta pitkäaikaisessa suhteessa.
Vaikka en olekaan mikään hihhulihippi ja henkisyyden puolestapuhuja, niin "sen oikean" kanssa rakastellessa voi tuntea sitä sielujen ykseyttä, mikä on aivan mieletön tunne.
Toki voihan sitä fyysistä seksuaalista nautintoa saada satunnaisiltakin tutuilta, mutta se vaatiikin sitten todella hyvää oman seksuaalisuuden ja vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksien tuntemista, jota ei vasta-alkajalla ole.

Yhteistyössä