Seksi kuukautisten aikaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
Tuolta toisesta ketjusta sain inspiraation tehdä tällaisen aloituksen.

Miltä teistä tuntuu seksi kuukautisten aikaan ? Tai haluatteko sitä ollenkaan silloin kun on menkat ?

Nuorena hämmästyin, kuinka luontevaa silloiselle kaverilleni oli vain hakea pyyhe, vetää tampooni mun sisästä ja tulla itse sinne tilalle. Luulin silloin, että miehet kammoksuvat menkkojen aikaan rakastelua.

Toisen kerran taas, hieman vanhempana, hämmästyin siitä, että miesystäväni luuli, että minuun sattuu kun hän nai mua kuukautisten aikaan.

Kyllähän se mahanpohja (kohdunkaula) on vähän herkempi kuukautisten ekoina päivinä, mutta minä tykkään siitä, että miesystäväni nai minua myös menkkojen aikaan. On ainakin liukasta :).

mutta tosi asiassa vain ekana ja viimeisenä päivänä muulloin vuodan tosi rajusti. Ei taitaisi pyyhe riittää. Ja onhan asia niin että riski saada kohtutulehdus on suurimmillan kuukautisten aikana kuin kohdunkaula on auki. Hoidan kyllä kaverin tarpeet muilla keinoin ja saattaa hänkin tyydyttää minua sormilla. Sytyn tosi kovaa kuin hoitelen häntä suulla ja käsillä että tamppoonikaan ei estä kastumista. Joten sitten vaan sormet peliin.

Tuolta toisesta ketjusta sain inspiraation tehdä tällaisen aloituksen.

Miltä teistä tuntuu seksi kuukautisten aikaan ? Tai haluatteko sitä ollenkaan silloin kun on menkat ?

Nuorena hämmästyin, kuinka luontevaa silloiselle kaverilleni oli vain hakea pyyhe, vetää tampooni mun sisästä ja tulla itse sinne tilalle. Luulin silloin, että miehet kammoksuvat menkkojen aikaan rakastelua.

Toisen kerran taas, hieman vanhempana, hämmästyin siitä, että miesystäväni luuli, että minuun sattuu kun hän nai mua kuukautisten aikaan.

Kyllähän se mahanpohja (kohdunkaula) on vähän herkempi kuukautisten ekoina päivinä, mutta minä tykkään siitä, että miesystäväni nai minua myös menkkojen aikaan. On ainakin liukasta :).

kokeiltu on mukavaa se on ei mitään pahaa ole minusta tosin seoli jo aikapervoa ku tampooninnaur näky ja nuoleskeli klitorista

Viimeksi muokattu: