Seksi /neitsyysden menetys /mustasukkaisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kalle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kalle"

Vieras
mun muija on menettänyt sen yhden illan jutussa ja se harmittaa mua ihan saakelisti, MIKSI?? Eihän se antanu mullekkaan kun vasta monen viikon päästä. MIKSI? miksi se anto sille ekalle heti?

Mitä te mietitte mun tilanteesta, miksi mua harmittaa toi, musta tuntuu aina välillä että muija sais painua hel... vaikka mä sitä rakastankin häntä, joskus ei ees seiso jos tulee mieleen sen ekakerta .... MIKSI??? ja se ei ees nähny sitä jätkää enää koskaan, miten se on voinut antaa sille?? Miksei se sit antanu mulle ? PS me ollan naimisissa ja lapsiakin on.. nyt vaan tää juttu on alkanu kaivaa mieltä... Kaikki ois paremmin jos kukaan muu ei ois tunkenu melaa sinne...

Nuorilla naisilla on aikamoinen tarve kokea se eka kerta, ihan sama kelle se menee. Usko pois, vuosia myöhemmin ainakin itseäni on kovastikin kaduttanut kovan kiireen pitäminen (olin 15v). Mutta ei sille enää mitään voi. Kun löytää sen oikean, ei sitä välttämättä kehtaa/uskalla heti mennä sänkyyn. Tai sitten vaimosi halusi aikanaan tarkistaa, ettet ole vain sitä yhtä asiaa vailla, vaan haluat jotain enemmän.

Älä mieti liikaa. Mennyt on mennyttä ja varmaan vaimosikin saattaisi tehdä asiat toisin jos kelloa voisi kääntää taaksepäin. Itsekin törttöilin teininä ja halusin vain päästä mokomasta neitsyydestä eroon kun KAIKKI MUUTKIN (pah) olivat jo sen tehneet. Sitten vaan pikku humala ja joku puolituttu asialle.

Haluatko oikeasti pilata parisuhteesi ja oman mielenterveytesi jonkun yhden kerran takia? Se ettei vaimosi heti hypännyt sinun kanssasi punkkaan vain tarkoittaa, että sinut hän koki enemmäksi kuin vain yhden illan hoidoksi. Olisit imarreltu.

Jospa se oppi siitä eka kerrasta, ettei kannata antaa niin helpolla.

Sitä paitsi, samalle se tuntuu jälkeenpäin aina höylätessä kun neitsyys lähtee. Miksi sitä itkeä kuka puhkaisi kalvot?

Siis käsittämättömiä vastauksia. Naista syyllistetään "antamisesta liian helpolla" ja "törttöilystä". Kasvata ap munat ja lakkaa valittamasta. Suurinta osaa naisista on painettu huomattavasti isomman miesmäärän toimesta.

En ymmärrä tuota "neitsyyden antamista". Mitä siinä annetaan? Kun olin itse ekan kerran, se oli vain eka kerta, en kokenut antavani siinä mitään sen ihmeempää toiselle... En edes kertonut että olin neitsyt, ei se ollut oleellista.
Hyvä ap, unohda menneet ja merkityksettömät asiat. Jos et pysty, hae apua itsellesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24524996:
Jospa se oppi siitä eka kerrasta, ettei kannata antaa niin helpolla.

Sitä paitsi, samalle se tuntuu jälkeenpäin aina höylätessä kun neitsyys lähtee. Miksi sitä itkeä kuka puhkaisi kalvot?

Mitä sä tarkotat tolla "samalle se tuntuu aina höylätessa kun neitsyys lähtee? tä? Eikä se neitsyys lähde vain sen yhden ja ainoan kerran?

[QUOTE="kalle";24525037]Mitä sä tarkotat tolla "samalle se tuntuu aina höylätessa kun neitsyys lähtee? tä? Eikä se neitsyys lähde vain sen yhden ja ainoan kerran?[/QUOTE]
Yritä olla aikuinen ja lakkaa kuulostamasta 80-luvun teiniromaanilta.

[QUOTE="kalle";24525037]Mitä sä tarkotat tolla "samalle se tuntuu aina höylätessa kun neitsyys lähtee? tä? Eikä se neitsyys lähde vain sen yhden ja ainoan kerran?[/QUOTE]

Täh?
No mihin se "neitsyys sitten menetetään"?
Jos saat vaimoksesi naisen, joka on neitsyt, onko hän neitsyt joka kerta sen jälkeenkin kun harrastatte aviollista seksiä? "Tules kalle, tänä iltana olis taas neitsyyttä tarjolla". Huh?

Mitä ihmettä se sulle kuuluu kenen kans vaimosi harrasti seksiä ennen kuin tapasi sut? Vaikka se olis nainut koko jalkapallojoukkuetta, se ei ole mitenkään sun asiasi.

Voi Kalle... Miks ihmeessä teet elämäs noin vaikeaksi. Minä menetin todennäköisesti neitsyyteni tampponeille, kuten moni muukin nainen. Ja monta miestä oli ennenkuin tämä nykyinen löytyi. Ei meillä ainakaan muistella vanhoja vaan eletään tätä päivää ja tulevaisuutta. Ei neitsyydessä ole mitään ihmeellistä - aivan ylikorostettu juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;24525061:
Täh?
No mihin se "neitsyys sitten menetetään"?
Jos saat vaimoksesi naisen, joka on neitsyt, onko hän neitsyt joka kerta sen jälkeenkin kun harrastatte aviollista seksiä? "Tules kalle, tänä iltana olis taas neitsyyttä tarjolla". Huh?

Sille ekalle joka panee saa naisen neitsyyden, katsos se on vaan semmonen kerta jonka Nainen ja Mies muistaa vielä vanhana kiikkustuolissa, kai mä nyt olisin halunnut olla se jonka vaimo mustaa forever! siis sen ekankerran! Eipä tunnu vaimo muistavan meidän ekaa kertaa kovinkaan hyvin :-(

Kai ymmärrät, että tässä on sinun omasta epävarmuudestasi kyse, eikä mistään mitä vaimosi on tehnyt. Jos jotakin aiot muuttaa, niin se pitää kohdistua itseesi, eikä syytellä muita ihmisiä turhasta. Vaimo ei ole tehnyt mitään väärin.

[QUOTE="kalle";24525212]Sille ekalle joka panee saa naisen neitsyyden, katsos se on vaan semmonen kerta jonka Nainen ja Mies muistaa vielä vanhana kiikkustuolissa, kai mä nyt olisin halunnut olla se jonka vaimo mustaa forever! siis sen ekankerran! Eipä tunnu vaimo muistavan meidän ekaa kertaa kovinkaan hyvin :-([/QUOTE]
Provo.

[QUOTE="kalle";24525212]Sille ekalle joka panee saa naisen neitsyyden, katsos se on vaan semmonen kerta jonka Nainen ja Mies muistaa vielä vanhana kiikkustuolissa, kai mä nyt olisin halunnut olla se jonka vaimo mustaa forever! siis sen ekankerran! Eipä tunnu vaimo muistavan meidän ekaa kertaa kovinkaan hyvin :-([/QUOTE]

Voi raato...
Neitsyys on niin yliarvostettua... Tietenkin tuossa tilanteessa voi ajatella, että olisipa mahtavaa kun molemmat menetetään yhtäaikaa neitsyys ja ollaan yhdessä forever :)
Monet naiset taas nykyään ajattelevat, että neitsyys on jotain, josta pitää päästä eroon. Siksi hypätään näihin yhden illan kokeiluihin, halutaan tietää mistä on kysymys. Sitten jälkeenpäin ajatellaan paremminkin kauhulla ja häpeällä mitä tulikaan tehtyä.

Yltiöromanttista tuo sun ajattelutapasi, älä ota siitä noin kovasti itseesi. Hän on nyt sinun, aina ja ikuisesti!