Seksi on edelleenkin tabu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "herkuttelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25811799]Mun mielestäni asia on päinvastoin eli seksi on nykyisin kaikkea muuta kuin tabu. Seksiähän tulee joka tuutista ja mitä erilaisempaa, sitä "parempaa" ja "normaalimpaa" se on. Jotenkin ollaan mun mielestä menty äärimmäisyydestä toiseen. Nykyisin pitäisi olla jotain muuta kuin perushetero, ollakseen normaali. Tälläkin palstalla kuullun mukaan pitäisi paneskella vähän joka reikään, olla kimpassa ja paneskella muutenkin missä sattuu ja ketä sattuu - ja vielä kertoa siitä kaikesta. Sitten olisi normaali, eikä estynyt. Outo ja epänormaali on nykyisin se, jolla on yksiavioinen parisuhde, ihan tavallista seksiä ja joka ei höpöttele julki kaikkia intiimiasioitaan.[/QUOTE]

Tabua on se, jos sanoo elävänsä yhden kumppanin kanssa, oikeasti rakastavansa tätä ja harrastavansa ihan tavallista seksiä ja vielä saavansa siitä paljon.

• Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
[QUOTE="AAda";25811775]Oishan se hyvä jos jonkinlainen häveliäisyys olisi olemassa.
Mun mielestä seksikkyyteen kuuluu myös se intiimiys ja läheisyys jonka liika avoimuus pilaisi.[/QUOTE]

"Olisihan se hyvä", "häveliäisyys" ja "intiimiys", onkin jo sallivampia määritelmiä ja mielestäni kertoo positiivisempaa näkemystä kirjoittajan suhteesta itseensä ja varsinkin toisiin.

[QUOTE="vieras";25811829]Aika huono analyysi. Itse en tekisi kaverille noin, en käyttäytyisi noin, en tekisi puolisolle noin, enkä suostuisi tuollaiseen kohteluun.[/QUOTE]

En, en ja en. Minä ja minä. Eihän tässä ole sinusta kysymys? Kuten sanoin, ihminen projisoi kaiken. Huono analyysi?

Eiköhän tekijät ole olleet yksimielisiä.

No samaa mieltä että ei se nyt niin tabu ole, joka paikassahan sitä tulee, verrattuna eism meidän isovanhempien aikoihin. Ja mikä ihme se on että sen pitäisi olla vieläkin "vapaampaa", siis miten, istutaan mammakerhossa kaikki alasti, ihastellen ja kertoillen seksikokemuksista ja fantasioistaan? Eikö jotkut asiat olisi jotenkin vieläkin kivempia jos ne olisivat vähän mysteerisimpia.

Ja viitaten kahteen eilen lukijoita keränneeseen ketjuun, kaverin panemisesta ja miehen itsetyydytyksestä, ei se varmastikaan se seksistä puhuminen aiheuttanut sitä suurinta älämölöä.

Yhteistyössä