Seksi: ratsastusasennossa kiihottuminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Itse en ratsastaessani kiihotu riittävästi lauetakseni, eikä miehen sormikaan kunnolla taivu sinne alle kiihottaakseen klitorista. Nyt kun mies on kehittänyt itselleen vähän enemmän vatsaa, niin huomasin että alavatsa hankaa mukavasti kiihoittaen. Tässäkö se salaisuus piilee: mitä isompivatsaisen miehen päällä ratsastaa, niin sitä helpommin laukeaa? Vai missä "vika" etten laukea siinä asennossa, vaan aina pitää käsillä räplätä?

En tiedä. Minusta ratsastus ei ole millään tavalla kiihottavaa, tunnen itseni vain hölmöksi siinä ku ei vaan rytmi pysy, en käsitä miten miehet osaakin nylkyttää jotenkin niin yhtäjaksoisesti oikeeseen rytmiin :D

Pitää kai vain harjotella...

[QUOTE="vieras";27183160]No jos sillä miehellä on jotain siinä tapissa mihin hinkata, niin ei sitä nyt tarvi läskeihin hinkata. Pieni etunoja auttaa asiaa.[/QUOTE]

Mä en ole kuunaan tajunnut, miten miehen penis voi muka hangata klitorista, missä tahansa asennossa. Eihän klitta siinä reiän suulla ole. Mulla se on ainakin sen verran edessä, että jos se osuu kulliin, niin kulli ei kyllä millään osu reikään, ainakaan reiän suuntaisesti.

Jaa, mulla tulee parhaiten just siinä asennossa ja miehellä ei ole kyllä vatsaa.... Idea on siinä, et ukko voi loikoilla ja ite hoidat hommat....kuten parhaaksi näät eli tunnet ja jos mies vielä avittaa sormilla takaapäin, niin ei voi epäonnistua :)

[QUOTE="jiihaa";27183176]Mä en ole kuunaan tajunnut, miten miehen penis voi muka hangata klitorista, missä tahansa asennossa. Eihän klitta siinä reiän suulla ole. Mulla se on ainakin sen verran edessä, että jos se osuu kulliin, niin kulli ei kyllä millään osu reikään, ainakaan reiän suuntaisesti.[/QUOTE]

Ei se pituus vaan paksuus :)

[QUOTE="jiihaa";27183176]Mä en ole kuunaan tajunnut, miten miehen penis voi muka hangata klitorista, missä tahansa asennossa. Eihän klitta siinä reiän suulla ole. Mulla se on ainakin sen verran edessä, että jos se osuu kulliin, niin kulli ei kyllä millään osu reikään, ainakaan reiän suuntaisesti.[/QUOTE]

Mutta jos on oikeassa vireessä seksin aikana, niin silloinhan ei ole mikään klitoriksen hinkkaaminen tarpeen.

Tuo asento jos ei kiihota etkä siinä onnistu saamaan, niin silloin ehkä kannattaa harkita muita asentoja? Mun mies tuntuu tykkäävän, mutta itse en pysty siinä saamaan, vaikka muuten helposti.

Mulle taas varmin asento saada. Kokeile etunojaa, eli kädet miehen pään viereen ja nojaa tyynyyn/patjaan/lattiaan. Ja jos haluat tehostaa, ni nosta jalkaterät miehen jalkojen päälle.

Ja jos tykkäät tissihiplauksesta, niin miehellä jää kädet vapaaksi silitellä rintoja. Ja tarpeeksi etukumarassa yltää käyttämään kieltäkin... Nannaaaa....

Ei siinä tapin päällä tarvitse vertikaalisesti nakottaa ja hydraulisella täsmällisyydellä puksutella. Siinä voi nojata eteen ja taakse, nostaa polvet ylös kyykkyasentoon tai työntää yhden tai molemmat jalat taakse, vaihtaa rytmiä ja syvyyttä, pyöritellä lantiota, hinkata sormilla tai leluilla...

[QUOTE="vieras";27183190]Ei se pituus vaan paksuus :)[/QUOTE]

Tajuaisin tuon, jos kulli paksunisi kuin kartio tyveä kohti. :D Etupuolella olisi jokin kohouma tms. Onneksi tosiaan on muitakin tapoja. Ja miehellä on sormet ja väliin voi laittaa lelun tai... ja ainahan voi tosiaan kääntyä etunojaann miehen päälle, kuten Sanna80 sanoi. Ei siinäkään kyllä klitta kulliin osu, mutta mieheen kylläkin.

Ei siinä tapin päällä tarvitse vertikaalisesti nakottaa ja hydraulisella täsmällisyydellä puksutella. Siinä voi nojata eteen ja taakse, nostaa polvet ylös kyykkyasentoon tai työntää yhden tai molemmat jalat taakse, vaihtaa rytmiä ja syvyyttä, pyöritellä lantiota, hinkata sormilla tai leluilla...

Tässähän tulee jo ihan hiki lukiessa! Tulis jo se ukko kotiin niin sais tosi yllätyksen lännen tyyliin :D

Minä en saa millään ratsastaessani, vaikka monenlaisia variaatioita kokeiltu. Miehen mieliksi joskus annan hänelle ratsastaen, mutta omat orkut otan muissa asennoissa -helpoiten takaapäin!

[QUOTE="jiihaa";27183277]Tajuaisin tuon, jos kulli paksunisi kuin kartio tyveä kohti. :D Etupuolella olisi jokin kohouma tms. Onneksi tosiaan on muitakin tapoja. Ja miehellä on sormet ja väliin voi laittaa lelun tai... ja ainahan voi tosiaan kääntyä etunojaann miehen päälle, kuten Sanna80 sanoi. Ei siinäkään kyllä klitta kulliin osu, mutta mieheen kylläkin.[/QUOTE]

Ei osu kyllä mullakaan klitta miehen vehkeeseen vaikka miten päin pyörisi, ellei sitten vedä kokonaan ulos ja ihan varta vasten sillä hiero, mutta häpyluu osuu ja se aiheuttaa orgasmin. Varsinkin ratsastaessa ja lähetyssaarnaajassa kun kääntää omaa lantiota tietyllä tapaa.

Mä en saa koskaan yhdynnässä, missään asennossa. Tarviin aina myös klitoriskiihotusta, mies tekee sen kädellään, eli yleensä 69:ssä saan. Joskus olis kiva saada yhdynnässä, mut pääasia että jotenkin saan edes!

Kokeilu kannattaa, mikä toimii yhden kanssa, ei välttämättä toimi toisen kanssa, eikä välttämättä edes saman kanssa joka kerta. Pienikin muutos asennossa saa vaikutuksen tuntumaan erilaiselta. Ja ainahan sitä voi harrastaa useammassa asennossa, jos ei yhteistä lempiasentoa löydy. Miksi tyytyä vaan toisen osapuolen tyydytykseen?

Yhteistyössä