Seksi seksi vali vali blaa blaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ralliperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ralliperuna

Aktiivinen jäsen
18.06.2008
1 552
0
36
Aina kysyn seksistä.
Miksi olen kuiva kuin hiekkalaatikon hiekka kesällä?
Eikä haluista YLEENSÄ ole kyse mutta ärsyttää.Sitten seksi sattuu ja jos laittaa liukastetta niin sitä joko a)laittaa liian paljon ja se lotina ja litinä ällöttää ja tuntuu kun menkkojen aikana tekis sitä :x
tai b) laittaa niin vähän että ihan se ja sama onko sitä

Mies ei mun kuivuutta huomaa kun oon siitä maininnu.Mahtaakohan hälle pieni lisäkitka vaan tuoda hohdetta peliin.. :whistle:

Ei sillä,nyt mennyt parisuhteessa sen verran huonosti ettei olla 3 viikkoon mitään oikein tehtykään. :|

Tietty halujen vähäisyys ja kosteusongelmatkin liittyvät usein parisuhteessa oleviin ongelmiin, tai kiinnostamattomaan kumppaniin, mutta voisitte kokeilla jotain muuta liukkaria kuten silikonipohjaista. Se on tosi liukasta, eikä niin litise.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kokeiles ostaa ceridal-öljyä apteekista, se ei lotise. Ellette siis käytä kortsuja, kortsujen kanssa ei öljyä.

Meillä on se ceridal jo käytössä ja sit oli joku lämpenevä öljy tms.En tiä,kai oon turhan nirso kun ei saisi kuulua lotinaa.Ei käytetä kortsua.

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kokeiles ostaa ceridal-öljyä apteekista, se ei lotise. Ellette siis käytä kortsuja, kortsujen kanssa ei öljyä.

Meillä on se ceridal jo käytössä ja sit oli joku lämpenevä öljy tms.En tiä,kai oon turhan nirso kun ei saisi kuulua lotinaa.Ei käytetä kortsua.

Kandee aatella, että se lotina kuuluu asiaan. Vähä niinku soutaessakin kuuluu läiskettä.

Kyllä se lotina on aika merkityksellistä, se nimittäin kertoo, että olet riittävän kostea. Vääntäkää jossain vähän lotisevassa asennossa, jos se on niin kauheta. Ja ihan tiedoksi vain: useimmista miehistä se lotina on ihan mielettömän kiihottavaa.

Jos ette käytä kortsua, niin kokeilkaa tosiaan silikonipohjaisia öljyjä. Ilman kosteutusta ei kannata lähteä hommiin, siinä tulee vain paha mieli molemmille.

Kuiva tuntuu miehestä tiukemmalta. Ehkäpä hän ei siksi valita.

Minulla taas ongelmana on liiallinen märkyys. Syljeneritys, maidontuotto, hikoilu, alapään kostuminen ja kaikki mahdolliset eritteet käyvät ylikierroksillä minulla. Litinää siis kuuluu ja lakanat ovat märkinä. Ei tarvittu liukkaria 'maailman isoimman' vehkeenkään kanssa. Pienemmät taas luistavat liian helposti ulos.

Sun hormoonit tekee sut kuivaksi. Tai sitten sulla on sama kuin mulla joskus aikoinaan, eli hiivatulehdus ilmenee kuivuutena. Semmostakin sattuu vaikka muuta väittävät. Peridalia vai mitäköön ne sitten määräs.

Onko sulla joku lääkitys? JOtkut lääkkeet saattaa aiheuttaa kuivuutta. Ja toki se jos parisuhteessa menee huonosti vaikuttaa.
Litinä ja lotina tosin tekee mun mielestä seksistä :p :p

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
kannattaisko käydä gynellä?

Aivan joo unohdin sanoo että mulla gyne huomenna ja tutkii onko endometrioosia..Sain lähetteen terveyskeskuksen lääkäriltä naistenlääkärille.Mahtavatko ultrata kohdun ja munasarjat kun endoo epäilee,jos siinä samalla puhuis seksiongelmista ja kuivuudesta..Vai voiko gynelle seksiongelmista puhua. :snotty:

Tuunpas nyt sit mäkin valittaan tänne. Miehellä lakkaa aina välillä seisomasta kesken hommien ja se on johtanut siihen että se ei enää tee aloitteita. Mäkään en kohta uskalla tehä aloitteita kun tuntuu että painostan. Joo ollaan kyllä puhuttu asiasta mut mut...

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
kannattaisko käydä gynellä?

Aivan joo unohdin sanoo että mulla gyne huomenna ja tutkii onko endometrioosia..Sain lähetteen terveyskeskuksen lääkäriltä naistenlääkärille.Mahtavatko ultrata kohdun ja munasarjat kun endoo epäilee,jos siinä samalla puhuis seksiongelmista ja kuivuudesta..Vai voiko gynelle seksiongelmista puhua. :snotty:

TOTTAKAI!!! ilman muuta kerrot! tsemppiä :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä