seksi synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore äiti

Vieras
Eli: milloin olette alkaneet harrastaa seksiä synnytyksen jälkeen? Oletteko odottaneet jälkitarkastukseen saakka? Oletteko ensin itse "tutkineet" paikat jo ennen jälkitarkastusta olette seksiä harrastaneet? Siis itse kokeilleet miltä emätin tuntuu ja miltä siitä tuntuu...

Tuntuu hölmöltä, mutta olen synnyttänyt 5 vkoa sitten, minulta leikattiin väliliha ja arastelen aloittaa seksielämää uudestaan. Paikat eivät niinkään ole enää kipeät, ainoastaan lenkkeillessä tuntuu kuin jotain työntyisi ulos, en osaa paremmin kuvailla...En kuitenkaan haluaisi odottaa jälkitarkastukseen saakka, kun aikaakaan ei ole vielä.

Joko tikkien pitäisi olla sulaneet? Uskaltaisinko itse sormin kokeilla paikkojani? Lihaksia olen kyllä jumpannut ja ne löytänyt onneksi uudestaan.

Kiitos asiallisista vastauksista! Vitsailijat älkööt vaivautuko.

Itse tutkiskelin paikkoja aina aika ajoin vaikka tikkejä minulla ei ollut,mutta pari nirhaumaa.jälkivuotoa taisi tulla 3vk että sinä aikana ei ainakaan minulla tehnyt mieli.tikit pitäisi jo olla sulanut,että sen puolesta ei ainakaan estettä löytyä pitäisi...varmaan se on omista tuntemuksista kiinni milloin on hyvä hetki =) Itse taisin niihin puuhiin ryhtyä 4vk synnytyksestä.

Mulla tuli 1 tikki ja seksiä kokeiltiin 2 viikkoa synnytyksestä.Ensin sattui kun jännitin alapäällä niin paljon mutta kun rentouduin niin ei sattunut enää.Jonkin ajan kuluttua rupesi kyllä tunto lähtemään alhaalta..

Ekan lapsen jälkeen 4vk, muitten 2vk. Ekassa synnytyksessä leikattiin väliliha ja repesin melko pahasti -ompeleita sen mukaan. Yhdyntä ei sattunut eikä ollut mitenkään epämiellyttävää. Edellyttää, että itse haluat ja kostut tai käytät jotain kostutusta. Minusta se oli kuin EKA KERTA (pieni jännitys, miltähän se tuntuu ym.) ja olen saanut sen kokea jo neljän lapsen kans. Se kyllä pitää sanoo, et kun harrastaa noinkin varhaisessa vaiheessa kuin 2 vk:n jälkeen, niin emätin voi olla hyvinkin levee ja löysä. Yhdellä kerralla nauratti, kun piti kädellä tarkistaa on "se" "siellä", kun ei kumpikaan tunnettu! :laugh: