seksi toiminaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutta Miten?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mutta Miten?

Vieras
Miten se seksi nyt saadaan ns. ""toimimaan""?
Olen nainen 23 vee, elän ihanassa parisuhteessa (1 vuosi ja risat), kaikki on kohillaan: arvot, elämäntavat, toiveet, tulevaisuuden suunnitelmat. Lähes kaikesta voin hänelle puhua.

Seksin kanssa ollaan vähän eri raiteilla: mua ei vaan kiinnosta niin usein kuin häntä. En tarvitse seksiä niin paljon kuin toinen. Silloinkin kun huvittaa, lyhyempi varvi riittää. Minulla seksiin liittyy kaiken mukavan ohella myös hikeä, likaa, limaa ja kaikkea muuta ällöttävää, mikä vie fiiliksiä...

Pitääkö tässä nyt sitten panikoida, että eihän tästä mitään tuu, eroa pukkaa, kun en anna tarpeeksi usein? Tuntuu, että jokikistä miestä kiinnostaa seksi enemmän kuin mua, joka ikiselle olen pihtari... Tullaanko mut jättämään, pettämään? Pitäiskö muuttua, miten? Miten saadaan homma toimimaan: mieheni mielestä olen hiemanouto, kun ei huvita joka päivä/useasti päivässä. Miten vois pitää hänetkin tyytyväisenä?

Voi voi. Noin minäkin ajattelin kymmenen vuotta sitten, mutta pidin urheasti jalkani levällään. Nyt sitten ei enää ukko jaksa senkään vertaa mitä minä haluaisin.

Täytyy sanoa, että viestiketjun aloittaja vei sanat suustani. Minunkin mieheni haluaisi vähintään kerran päivässä, mutta kun minulla ei kerta kaikkiaan vain tee mieli kovin usein. Ja tämä ei todellakaan johdu siitä etten tuntisi vetoa mieheeni. Hän on ihana seksikäs mies ja suorastaan janoan hänen läheisyyttään. Minun puoleltani se ei vain useimmiten tarkoita seksiä, vaan jotain lievempää esim. suukottelua, halailua ja sylikkäin olemista.

Ongelmana minulla on ollut myös se etten koskaan ole vielä saanut orgasmia, sitä ei vain kerta kaikkiaa syystä tai toisesta koskaan tule, vaikka erinlaisia asentoja ja tyylejä on toki koetettu vaikka kuinka paljon.

Tästä seksihalujen eroavaisuudesta huolimatta olen todella onnellinen ja käsittääkseni myös mieheni on onnellinen tässä suhteessamme. Mutta silti minuakin vähän huolettaa, sillä rakastan miestäni syvästi ja tahdon että hän olisi tyytyväinen myös seksielämäämme. En vain usko, että hän aina on sataprosenttisen tyytyväinen siihen osa-alueeseen, koska harrastamme seksiä kuitenkin suht harvoin (n.1-3 kertaa viikossa).

En tosiaankaan tiedä, millä ihmeen konstilla saisin itseni innostumaan seksistä enemmän. Pahin ongelma on juuri se, että minulla on varmaankin jokin ""lukko"" jossain, jonka vuoksi en orgasmia saa. Jos tietäisi, että minullakin olisi mahdollista kokea tämä ilmeinen ihanuus, niin odottaisin yhteisiä seksihetkiämme varmaankin paljon suuremmalla ilolla. Hohhoijaa, en todellakaan tiedä mitä ihmettä minun pitäisi tehdä, joten en alkuperäisellekään osaa neuvoja antaa...

Niin se orkku.

Viimeviikolla joku tokaisi, että ei ihme kun naiset ei halua kun eivät edes tiedä mitä pitäisi haluta (eli sitä orkkua ei ollut koskaan tullut). Näinhän se on.

Enkä nyt syytä teitä tytöt. Vika on yhtä paljon siinä kumppanissa. Pitäisi opetelle - yhdessä.

Keskity vähemmän itseesi, ja enemmän mieheesi seksin aikana.
Kuulostaa siltä, että mietit omia eritteitäsi ja omia tuntemuksiasi niin paljon, että sinusta tuntuu, että se on täysin sinun oma asiasi, ja joku taakka, jonka joudut yksinäsi kantamaan.

Otapa välillä siltä kannalta, että ihan sama saatko orkun vai et, vaan ajattele, että tänään on miehelläsi joulu ja syntymäpäivä yhtäaikaa!.
Hommaa vaikka kertakäyttölakanat, jos se sotku tai muu siinä häiritsee.

MIes on siitä hieno otus, että sillä seisoo helposti, ja se antaa tehdä itselleen juttuja, ilman että sillä hävettää tai pelottaa mikään henkisesti, niinkuin monilla naisilla.

MIes ei pane pahakseen, jos otat hänen kroppansa käsittelyyn.
Otat reippaasti suihin, nuolet sitä kuin jäätelötötteröä,hierot mulkkua, annat sen käpälöidä sinua oikein viimisen päälle hyväksikäyttömeiningillä.

Ei sun ole siinä pakko olla niin henkeen ja vereen antautuneena, mieti vaikka työasioita tai ihan mitä vaan.
Kunhan miehellä lentää mälli mahdollisimman usein.

Kyllä se sinäkin pikkuhiljaa alat päästä hommasta jyvällle, kun katselet toisen kiemuretelua aikasi.

Pääasia, että et ota itsellesi mitään turhaa stressiä, ja annat silti miehellesi, vaikka itse ei haluta.

Sitä varten me ollaan parisuhteessa, että toinen antaa mitä toinen tarvii.
On tyhmää ruveta pihtaamaan, ja vellomaan omissa synkissä mietteissä , kun toinen on täynnä elämää!!

Ajattele nyt, ei se miehenkään nuoruus ole ikuista!
Ajattele, joskus se kultasi istuu vanhainkodissa, kun kauniita hoitsuja pörrää ympärillä, mutta heppi ei enää värähdäkään!
Mitä luulet , että silloin mies miettii..Olipa kiva, kun silloin nuorena mulkku seisoi joka päivä, ja vaimo vain mietti eritteitä ja pihtasi vuodesta toiseen!

Hyvä nainen, sä ajattelet ihan liikaa itseäsi!
Ja jos et tunne mitään myötätuntoa miestäsi kohtaan, niin mieti oikeasti, onko hän jotenkin joskus loukannut sinua, tai muuten aiheuttanut tuon muurin välillenne!
Jos ei, niin otahan liukastetuubi kouraan, rasvaa se kyrpä ja anna käden käydä.
Huokaile ja voihki miehellesi, hän sen ansaitsee jo sillä, että ei ole vielä lähtenyt hakemaan seksiä muualta, vaan antaa kunnioituksesta ja rakkaudesta sinun painiskella ongelmasi kanssa.ELÄ!

Ja nuoria naisia neuvotaan aina UNOHTAMAAN omat halunsa. Että mua ottaa aivoon tuo asenne.

Eli pitää olla Lolita ja Barbara ja reikä miehelle????

Ja miehenkö ei tarvitse sitten ottaa naista huomioon, vaan naisen homma ON UNOHTAA OMAT HALUNSA ja TOIVEENSA????

Tuolla keinoin ei sitä orkkua myöskään tule, ja kokemuksesta sanon, että nainen ei jaksa olla seksipalvelija miehelle kovin montaa vuotta!!!

Minusta oli parempi se IS juttu / neuvo tässsä pari viikkoa sitten.

Eli opettele itse nauttimana seksistä ja UHONDA se mies. Kun löydät oman nautintosi - eli kun seksi on SINUSTA kivaa, niin kyllä se mieskin siinä sitten saa. Hänhän saa kumminkin.

Ilta-Sanomat 28.6.2005

Aggressio auttaa orgasmin saamisessa

Huikeimpien kuvailujen mukaan orgasmin aikana esiintyy muutoksia tajunnan
tilassa tai sydän pysähtyy muutamaksi sekunniksi. Mutta silti: orgasmi on
hyvin yksilöllinen kokemus, johon vaikuttavat niin fyysiset kuin
psyykkisetkin seikat.

- Yksinkertaisemmillaan naisen orgasmi on fyysinen refleksi, jonka
laukeamista edesauttavat myönteiset tunteet itsestä ja kumppanista,
seksuaaliterapeutti Heidi Valasti sanoo.

Naisen orgasmia täytyy houkutella myös psyyken sytyttämisellä.
Uskaltautuminen seksuaaliseen nautintoon ja halu kokea mielihyvää yhdessä
kumppanin kanssa ovat orgasmin saamisen edellytykset.

Valastin mukaan aggression tunne on tärkeä orgasmin saamisessa.

- Moni nainen luulee, että aggressio on kielletty tunne tai se ilmenee
vain ärsyyntymisenä esimerkiksi kumppania kohtaan. Todellisuudessa
aggression tunteen ansiosta nainen voi ikään kuin mennä ""ottamaan""
orgasmin. Nainen käyttää lantionsa liikettä ja voimaa juuri aggression
avulla, samoin ""tahdon orgasmin"" -asenne tulee myönteisen aggression
avulla. Liian kiltit eli tahdottomat naiset eivät saa orgasmeja tai jos
saavat, orgasmi saattaa olla nopeasti tuleva, lyhytkestoinen ja
intensiteetiltään matala, Valasti jatkaa.

Ikäkään ei ole este orgasmille. Moni nainen saavuttaa suurimman
seksuaalisen hekumansa vasta kypsemmällä iällä.

Asiantuntijoiden mukaan esteitä orgasmille voivat olla perussairaudet,
parisuhteen vuorovaikutusongelmat, psyykkinen mielentila tai
tilannekohtaiset tekijät kuten työuupumus, päihteet, lääkkeet tai
hormonitasapaino.

Ilta-Sanomat 28.6.2005
Aggressio auttaa orgasmin saamisessa

Huikeimpien kuvailujen mukaan orgasmin aikana esiintyy muutoksia tajunnan tilassa tai sydän pysähtyy muutamaksi sekunniksi. Mutta silti: orgasmi on hyvin yksilöllinen kokemus, johon vaikuttavat niin fyysiset kuin psyykkisetkin seikat. - Yksinkertaisemmillaan naisen orgasmi on fyysinen refleksi, jonka laukeamista edesauttavat myönteiset tunteet itsestä ja kumppanista, seksuaaliterapeutti Heidi Valasti sanoo. Naisen orgasmia täytyy houkutella myös psyyken sytyttämisellä. Uskaltautuminen seksuaaliseen nautintoon ja halu kokea mielihyvää yhdessä kumppanin kanssa ovat orgasmin saamisen edellytykset. Valastin mukaan aggression tunne on tärkeä orgasmin saamisessa. - Moni nainen luulee, että aggressio on kielletty tunne tai se ilmenee vain ärsyyntymisenä esimerkiksi kumppania kohtaan. Todellisuudessa aggression tunteen ansiosta nainen voi ikään kuin mennä ""ottamaan"" orgasmin. Nainen käyttää lantionsa liikettä ja voimaa juuri aggression avulla, samoin ""tahdon orgasmin"" -asenne tulee myönteisen aggression avulla. Liian kiltit eli tahdottomat naiset eivät saa orgasmeja tai jos saavat, orgasmi saattaa olla nopeasti tuleva, lyhytkestoinen ja intensiteetiltään matala, Valasti jatkaa. Ikäkään ei ole este orgasmille. Moni nainen saavuttaa suurimman seksuaalisen hekumansa vasta kypsemmällä iällä. Asiantuntijoiden mukaan esteitä orgasmille voivat olla perussairaudet, parisuhteen vuorovaikutusongelmat, psyykkinen mielentila tai tilannekohtaiset tekijät kuten työuupumus, päihteet, lääkkeet tai hormonitasapaino.

Siis etkö sä älynnyt tuota juttua?

Kysymys olis siitä, että ap ei saa itseään haluamaan seksiä. Ei hän toistaiseksi valittanut miehen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä mitään! Ja kyllä kaikki jo osaavat ulkoa sen lorun, että miestä ei saa miellyttää millään tavalla, jos haluaa pitää ihmisarvonsa.

MInusta se on vain niin, että jos toinen tahtoo useammin, niin minkä lainen mulkku ämmä pihtaa ja pihtaa aina vaan.
Itselläni tuo on toiminut, ja tuo vaihtelua seksielämään, kun joka varvi ei tarvii sitä, että nainen räplätään vaivalla märäks, ja sitten lähetyssaarnaajassa maataan 15 minuuuttia.

MIeheltä voi kuulle vedellä käteen vaikka telkkaria katsoessa, ja saa toinen nautintoa sillä aikaa kun sinä vahtaat sinkkuelämää.
Pitääkö ne asiat aina paketoida johonkin tiettyyn järjestykseen.
Kyllä ne tasan käy seksissä lopulta onnen lahjat, jos ei rupea
peniskateellisena eukkona laskemaan ja vahtimaan, että toinen ei vain vahingossa saisi liikaa kivaa ja itse jää ilman!!!

Ja nuo neuvot oli tarkoitettu siihen , että ei ap: n tarvi pelätä joutuvansa jätetyksi pihtailunsa vuoksi.
Itse en kyllä käsitä, että miksi ap seurustelee sellaisten miesten kanssa, joita hän ei himoitse seksuaalisesti?
Minä valitsen mieheni kyllä osittain senkin perusteella, että herättääkö hän minussa seksihalut!

Ehkä ap on vain liian nuori seurustelemaan ylipäätään. Ja jokainen varvi, jossa hän kokee olevansa se antava osapuoli varmaan voimistaa sitä haluttomuutta.

Kohta hän sitten saa miehensäkin tuntemaan itsensä joksikin helvetin pedoksi, joka vaan vonkaa pillua hienolta prinsessalta.
Sitten se mies ennen pitkää etsii sellaisen naisen, jonka kanssa hänen ei tarvi hävetä omia halujaan.
Ja se, joka kokee rakastelun ja rakkauden jonain antamisen ja ottamisen pelinä,jossa on tärkeintä oma voitto, niin onnea vaan Ja varokaa ettei mies saa koskaan teiltä reikää pannakseen, vaan rakastelee aina teidän halujenne mukaan. :)

Totta on , että mieheltäkin kaipaa sitä yritystä ja hellyyttä naisen nautinnon eteen.
Ehkä minut on jo hemmoteltu niin pilalle, ja olen saanut mieheltäni niin monta kertaa hyvää seksiä, että en ole enää tippaakaan huolissani, että välittääkö hän vai ei.
Voin ihan rauhassa olla vaikka barbara, jos sattuu siihen olemaan tarvetta : )))

""höh""

No en älynnyt.

Luin kohtasi, että naisen ei tarvitse nauttia, ja naisen pitää ajatella vain miehen nautintoa, ja antaa vaikka vihaisi itse seksiä.

Minusta parempi neuvo mukaan pääsemiseen on opetella nauttimaan seksistä. Ja se alkaa sillä, että ajattelee itseään - miten minä nautin, mistä minä pidän. Ja ottaa niistä selvää ja kertoo sille miehellekin. Täysin eri asiahan on, että muka toista ei saisi mitenkään miellyttää - sinun vasauksestasi tulee se käsitys, että miehen ei tarvitse ajatella yhtään naisen nautintoa, kunhan hänet vain hoidellaan niin kaikki on hyvin.

Kun nainen nautiii seksistä, ja saa sen orkun, hän myös haluaa seksiä.

Jos nainen ei pidä seksistä, hän ei halua sitä.

Näin se vain on.

Kiitos palautteesta.

Nii-in. Sepä se. Itse olen huomannut, että kuitenkin nautinnon tuottaminen toiselle vapauttaa myös itseä. Et ole niin parrasvaloissa itsesi suhteen, kun keskityt toiseen hetken aikaa.
Jos näen, että miehellä seisoo, ja itsellä ei ole käynyt koko touhu mielessäkään, niin kyllä minulta silti luonnistuu se, että tartun toimeen ja teen toiselle sitä. Monesti toisen nautinnon näkeminen houkuttelee sitten kohta jo itseltäkin housut pois.
Jos joka kerta analysoisin, että haluankohan minä nyt seksiä vai en, niin useimmiten varmaan en haluaisi. Mutta eipä sitä ole tarvinnut kertaakaan katua, että tuli ryhdyttyä. :)
Siksi siitä haluamisesta ei kannata tehdä mielestäni numeroa, koska haluhan voi herätä itsestään, jos sitä ei nosta heti pääasiaksi, vaan tekee vaikka ensin toisen vuoksi jotain.

Tämä varsinkin silloin, kun toisen seksihalut ovat huomattavasti suuremmat kuin toisen. Minusta ei ole reilua antaa toisen olla puutteessa.
Tiedän nimittäin, miltä tuntuu kun toinen ei anna, vaikka itsellä melkein jomottaa paikkoja , kun tekee niin mieli.
Ja parisuhdetta en ole itselleni järjestänyt siksi, että saisin yksin runkata.

Ja tiedän myös sen toisen puolen, kun mies ei osaa olla tarpeeksi hellä ja suukotella tms, vaan käy suoraan asiaan, ja silti haluaa jatkuvasti.
Siihenkin oli lääkkeenä se, että tein mitä itsekin halusin minulle tehtävän, tietäen, että siitä ei nyt heti orkkua tipahda, ja niin oppi mieskin pussaamaan ja paijaamaan oikein, kun sentään näytin vähän mallia, ja hoksasi pian hänkin miksi sitä niin paljon peräänkuulutetaan, sitä hellyyttä.

Yhteistyössä