seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aliarvostettua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aliarvostettua

Vieras
Minun (olen mies) mielestäni seksi on aivan täysin aliarvostettua. Kaikki harrastavat sitä vaikka kuinka monen kanssa, ja totuus unohtuu.

Totuus on se, että seksi on maailman hienoin ja mahtavin asia, niin uskomattoman suuri ja arvokas, että sitä harva ymmärtää lainkaan.

Ajatelkaapa nyt, yksi (viaton?) akti, ja naiselle voi syntyä vauva, elinikäinen rasite. Nykyisellä ehkäisyn aikakaudella näin ei tietenkään käy, kun paljaaltaan naivatkin (nuoret) naiset käyttävät muuta ehkäisyä.

Mutta, MUTTA, naisen elimistö on vuosituhansia kehittynyt (kauniisti on kehittynytkin) ja naisen elimistö vähät ymmärtää ehkäisystä. Kyllä nainen jollain tasolla aina on varautunut, tiedostattaan vähintäinkin, raskaaksi tulemiseen yhdynnän ansiosta tai takia.

Kyllä seksi on PALJON suurempi asia, kuin mitä nyt monet siitä ajattelevat. Seksi tuntuu nykyään olevan jonkinlainen mukava, ja hyvin yleinen, harrastus...

Tuskin olen kuuluttamassa vanhoja aikoja takaisin, sen vain sanon, että kunnioittakaa hyvää seksisuhdetta tai avioliittoa ja muistakaa, miten onnekkaita olette HÄNEN kanssaan!

Amen eli totta puhut!

Olen havainnut naisena (hyvännäköisenä), että miehet, ikään katsomatta, toteuttavat melko pikälle omia seksihimojaan ja jättävät sitten minut kuin käytetyn rukkasen. Olen tavannut miehiä, joille nainen on vain seksin tyydyttämisen väline. Olen ymmärtänyt, että he eivät arvosta ja kunnioita itseäänkään, koska ovat valehdelleet ja kuvitelleet olevansa arvottomia ja luusereita. Olen ymmärtänyt, että tapaamani miehet ovat ajatelleet olevansa vain yhden panon arvoisia.

Kehotan miehiä tutkailemaan omia arvojaan miehinä. Kehotan teitä oikeasti pohtimaan oletteko luusereita, jotka panevat kaikkea mikä liikkuu.

Rikkinäinen mies tai nainen jättää selkänsä taakse rikkinäisen, itsensä lisäksi. Haluatko jatkaa samaa rataa vai teetkö parannuksen?

Minä en enää halua olla seksuaalisesti hyväksikäytetty!

Miettikää miehet ja naisetkin: kannattaako todella panna kaikkea mikä liikkuu?? Missä on moraalisi? Tuijotatko vain omaan napaasi, muistamatta, että on toinenkin, josta olet vastuussa?

Kun elämä vie sinua eteenpäin, katso taaksesi ja tsekkaa onko sinne jäänyt ehyitä vai rikkonaisia ihmisiä? Veikkaan, että aika monella rikkonaisia... Veikkaan, että tässä kohtaa useimmat valehtelevat itselleen ja kuvittelevat, että ehyitähän sinne jäi, sanomalla: ""..sehän halusi myös seksiä, kun olimme humalassa."" Humalainen ei koskaan ole oma itsensä!! Mutta vastuunsa hänkin kantaa. Niin tein minäkin!!

Kauniisti kirjoitat toki. Mielestäni täytyy kuitenkin muistaa että meitä on (onneksi) monenlaisia erilaisia ihmisiä. Kuka tykkää seksistä oman kullan kanssa lauantaina saunan jälkeen peiton alla pimeässä. Toinen pari taas nauttii vaikka kimppaseksistä. lauantai-hemmoja yhtään väheksymättä täytyy sanomani, että jokainen elää omaa elämäänsä ja saa minun mielestäni saada nautintonsa miten haluaa. Siis tietenkin toisia loukkaamatta. Jos baari-illan jälkeen nainen päätyy sänkyyn miehen kanssa, ja mies häippäsee aamulla, ei minusta siitä voi miestä alkaa syyllistämään. Leikkiin tarvitaan kaksi (tai mielellään kolme...).

En koe itse seksiä lapsentekoon tarkoitettuna hetkenä, vaan elämän suurimpana nautintona.

Yhteistyössä