Seksiä kirjeenvaihtotoverin kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirjevaihtorakkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirjevaihtorakkaus

Vieras
Olen ollut kirjeenvaihdossa erään mukavan miehen kanssa 18, vuotta.
Nyt olemme molemmat alkaneet ehdottelemaan kirjeissämme, että kovat olisi halut tavata
ja edetä siitä seksiin. En tiedä kuinka tämä käytännössä olisi mahdollista, koska kirjeystäväni tietää, että minulla on myös livesuhde. Kirjeet kuitenkin ovat olleet hyvinkin kiihkeitä viimeiset kuukaudet.
Olen kauheassa tilanteessa, koska rakastan tätä live-suhdetta valtavasti, mutta myös minulla on tunteita kirjeystävääni kohtaan. siis: mitä teen?

Ja taas mennään vieraan kanssa sänkyyn...hohhoijjaa...Kuinka te edes viitsitte harkita pettämistä? Päättäkää ensin entinen suhde, jos se kerran ei toimi ja sitten vasta sinne vieraan kelkkaan! Typerää ja lapsellista, toista loukkaavaa toimintaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Ja taas mennään vieraan kanssa sänkyyn...hohhoijjaa...Kuinka te edes viitsitte harkita pettämistä? Päättäkää ensin entinen suhde, jos se kerran ei toimi ja sitten vasta sinne vieraan kelkkaan! Typerää ja lapsellista, toista loukkaavaa toimintaa!!!

Olet Leena aivan oikeassa. Todella mukavaa lukea kommenttisi. Raukka ja moraaliton ihminen pettää.

Jaa eikö tänne palstoile saa muut antaa kommentia ko joku LEENA? KYSYISIN VAAN KO NÄKKYY SENSUURI MODE JOKA PAIKASA. Vai onko tuo LEENA tämän palstan kunkku et saa vain mollata toisia?

Alkuperäinen kirjoittaja KYLLÄ KYLLÄ:
Jaa eikö tänne palstoile saa muut antaa kommentia ko joku LEENA? KYSYISIN VAAN KO NÄKKYY SENSUURI MODE JOKA PAIKASA. Vai onko tuo LEENA tämän palstan kunkku et saa vain mollata toisia?

Nyt kyllä menee sulla ulalle! Yhden kommentin olen tähänkin ketjuun laittanut ja sekö tekee sinun silmissäsi minusta "palstan kunkun"??? Ihmeajattelua!!!

Yhteistyössä