Seksiä ostavat eniten parisuhteessa elävät korkeakoulutetut miehet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutkimuksen kertomaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos otetaan kuvitteellinen tilanne, kuitenkin hyvin tuttu perheessä jossa on pieniä lapsia. Kumpi on todennäköisempää:

Nainen: vihdoin sain lapset päikkäreille. Ne nukkuu ainakin 20min, tässä oisi loistava hetki pikaseksille

Vai

Nainen: vihdoin ne nukahti, oisit voinu ees tiskikoneen tyhjentää tai siivota pöydän. Ne herää kumminkin parinkymmenen minuutin kuluttua ja mun pitää ehtiä laittamaan pyykit kun herra ei voi persettään sohvasta nostaa

Itse syyllistyin pitkän aikaa kohtaan 2 ja liitto voi huonosti. Sitten kokeilin pari kertaa kohtaa 1 ja yllätys: liitto on voinut loistavasti jo 15 vuotta. Nykyään toki seksi on helpompaa kun lapset on isoja mutta edelleen mies ilahtuu kommentista "tyttö tulee treeneistä vasta puolen tunnin kuluttua.."

Tietenkään kotiolot ei selitä eikä oikeuta huorissa käyntiä, mutta kun sen oman miehen saa onnelliseksi melko pienin ponnistuksin

Peesi. Eikä siinä vaan mies pysybonnellisena. Vaan ihan minäkin. On ihana olla haluttu, eikä vaan nuhjuinen "kodin yleiskone äiti". Vaikka siltä hetkittäin jopa näyttäisi....

Ja sitten ne hetket kun saa laittautua omalle miehelle ja vietellä. Niitä miettiessä jaksaa valloittaa pyykkivuoretkin.

Zen cafe on pukenut fiiliksen hyvin lauluun tahdon halvan naisen... ;)

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Bitch
[QUOTE="mie";29761312]Peesi. Eikä siinä vaan mies pysybonnellisena. Vaan ihan minäkin. On ihana olla haluttu, eikä vaan nuhjuinen "kodin yleiskone äiti". Vaikka siltä hetkittäin jopa näyttäisi....

Ja sitten ne hetket kun saa laittautua omalle miehelle ja vietellä. Niitä miettiessä jaksaa valloittaa pyykkivuoretkin.

Zen cafe on pukenut fiiliksen hyvin lauluun tahdon halvan naisen... ;)[/QUOTE]

Hienoa! Toivoa ei ole menetetty että tuollaisia suomalaisia naisia on :)

Kuitenkin annan arvoa myös niille yleiskoneille, he tekevät suuresti työtä ja asenne on kohdallaan. Toivon vain, että he hetkeksi osaavat keventää JA että myös miehensä osaavat antaa naiselleen tilaa ja aikaa tähän keventämiseen. Eli tiettyä rakkauden energiaa vakiona, jota ei helpolla tule ilman romantiikkaa ja intohimoa.

Ja vielä yksi näkökulma on toi kulissielämä, eli voi olla että ne lihan ilot nähdään esim. sivistymättöminä porvarikulttuurissa helpommin. Porvarius on hyvä renki mutta huono isäntä, eikös Täydelliset naiset puhu juuri tästä, en ole seurannut.

[QUOTE="mies1";29761336]Hienoa! Toivoa ei ole menetetty että tuollaisia suomalaisia naisia on :)

Kuitenkin annan arvoa myös niille yleiskoneille, he tekevät suuresti työtä ja asenne on kohdallaan. Toivon vain, että he hetkeksi osaavat keventää JA että myös miehensä osaavat antaa naiselleen tilaa ja aikaa tähän keventämiseen. Eli tiettyä rakkauden energiaa vakiona, jota ei helpolla tule ilman romantiikkaa ja intohimoa.

Ja vielä yksi näkökulma on toi kulissielämä, eli voi olla että ne lihan ilot nähdään esim. sivistymättöminä porvarikulttuurissa helpommin. Porvarius on hyvä renki mutta huono isäntä, eikös Täydelliset naiset puhu juuri tästä, en ole seurannut.[/QUOTE]

Kuten tuolla aiemmin kirjoitin, elämässä on kaksi roolia. Mä puhun nyt me muodossa, koska olemme me ( ja jotka on huolissaan, meillä on tilaa olla itsenäinen me-sanankin alla ;) )

Me ollaan vanhemmat. Meillä on omakotitalo ja asuntolaina. Meillä on arjen velvollisuudet ja tehtvät... ja itseasiassa suoriudutaan niistä usein yhdessä. Ei siksi että toinen ei yksin pärjäisi. Vaan kun yhdessä tylsät jutut on vaan kivempia.

Mutta tuon roolin lisäksi on se "me" jotka on nainen ja mies toisilleen. Siihen ei väliin pääse lapset eikä mikään muukaan. Mun mies on mun rakastaja, mä kunnioitan häntä niin isänä mutta ennen kaikkea minun puolisona. Haluan tehdä hänelle hyvää, haluan että hän nauttii elämästä minun kanssni. Hän on niin hyvä minulle. Janoan hänen kosketusta ja läheisyyttä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="mie";29761373]Kuten tuolla aiemmin kirjoitin, elämässä on kaksi roolia. Mä puhun nyt me muodossa, koska olemme me ( ja jotka on huolissaan, meillä on tilaa olla itsenäinen me-sanankin alla ;) )

Me ollaan vanhemmat. Meillä on omakotitalo ja asuntolaina. Meillä on arjen velvollisuudet ja tehtvät... ja itseasiassa suoriudutaan niistä usein yhdessä. Ei siksi että toinen ei yksin pärjäisi. Vaan kun yhdessä tylsät jutut on vaan kivempia.

Mutta tuon roolin lisäksi on se "me" jotka on nainen ja mies toisilleen. Siihen ei väliin pääse lapset eikä mikään muukaan. Mun mies on mun rakastaja, mä kunnioitan häntä niin isänä mutta ennen kaikkea minun puolisona. Haluan tehdä hänelle hyvää, haluan että hän nauttii elämästä minun kanssni. Hän on niin hyvä minulle. Janoan hänen kosketusta ja läheisyyttä.[/QUOTE]

Upeaa. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29761075:
näinhän se menee. ainahan sitä naisia pihtareiksi syytetään, jos mies menee vieraisin. mutta harvoin se oikeesti on näin. seksiä voi olla vaikka kuinka paljon ja kuinka hyvää, vaimo voi olla vaikka kuinka kauni missi ja silti mies menee huoriin.

Pätee varmasti ihan puolin ja toisin heikkomielisten piireissä. Heikkoluontoiset pettää, miehet seksin himossa ja naiset huomionkipeinä, noin niinkun yleisesti.

[QUOTE="mie";29761373]Kuten tuolla aiemmin kirjoitin, elämässä on kaksi roolia. Mä puhun nyt me muodossa, koska olemme me ( ja jotka on huolissaan, meillä on tilaa olla itsenäinen me-sanankin alla ;) )

Mutta tuon roolin lisäksi on se "me" jotka on nainen ja mies toisilleen. Siihen ei väliin pääse lapset eikä mikään muukaan. Mun mies on mun rakastaja, mä kunnioitan häntä niin isänä mutta ennen kaikkea minun puolisona. Haluan tehdä hänelle hyvää, haluan että hän nauttii elämästä minun kanssni. Hän on niin hyvä minulle. Janoan hänen kosketusta ja läheisyyttä.[/QUOTE]

Tuo on ihan totta. Perheen peruspilarit on äiti ja isä ja heidän täytyy hoitaa myös keskinäistä parisuhdettaan eikä unohtaa toisiaan taloudellisten ongelmien tai lasten takia.

Se puoliso on kuitenkin se henkilö, johon on rakastunut paljon ennen lapsia, jonka kanssa on rakentanut elämän ja perustanut perheen, jonka kanssa ihannetilanteessa elää ja vanhenee vielä siinäkin vaiheessa kun lapset on jo muuttaneet pois. Parisuhde ei elä itsekseen, sen eteen täytyy tehdä töitä. Mun isovanhemmat käveli käsi kädessä vielä 55 vuoden avioliiton jälkeenkin. Se oli jotenkin herttaista.

Meillä ei ole ollut mitään tyhjän pesän syndroomaa vaikka 2/3 lapsista on jo muuttaneet pois, koska me ollaan jatkuvasti otettu aikaa myös parisuhteelle. Se aika voi olla se pikaseksi sillä aikaa kun lapset on päikkäreillä tai se voi olla jokin kahdenkeskinen viikonloppumatka. Nykyään me nautitaan yhteisestä ajasta ja omasta rauhasta, vaikka toki aina on ilo kun lapset tulee käymään. Me matkustellaan, käydään lenkillä yhdessä, katsellaan telkkaria.. ihan mitä vaan mutta aina se toinen on siinä kuitenkin läsnä. Vaikka molemmat tekisi töitä eri huoneissa, saatetaan huudella huoneesta toiseen. Mies on paljon poissa kotoa töidensä takia, mutta ei ole päivää jolloin hän ei soittaisi kotiin tai mahdollisuuksien mukaan tule yöksi kotiin. Mieluummin ajaa pidemmänkin matkan kuin jää hotelliin. Meillä on edelleen yhteisiä unelmia, osa toteutettuina ja osa odottaa vielä toteutumistaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mulla seksinhimoon on auttanut tosiaankin se, että kumpikin osallistuu perheen töihin. Koko perhe osallistuu. Äidin täytyy perheen projektipäällikkönä tehdä kotitöiden työnjako niin, että kaikki osallistuu! Silloin jää aikaa myös parisuhteelle. :-) Mies aiemmin urputti, että miksen tule nukkumaan (laitoin pyykkiä kuivumaan kun sain lapset nukkumaan).. sanoin vastavuoroisesti, että mikset auta kotitöissä, että pääsisin nukkumaan..! :-) Tutkittua on, että naiset tekee päivittäin perheessä enemmän kotitöitä töistätulon jälkeen. Jos oon rättiväsyny töistä, mistä kaivan 'seksilumottaren' ? Helpompaa se on sunnuntaina tai muuna vapaapäivänä! :-) Mua sytyttäisi edelleen enemmän, jos mies antaisi joskus jostain asiasta kiitosta! Vaimo on sylkykuppi, johon puretaan mielipahat ja 'mehut'.. Ole siinä sitten 'rinsessa' ja seksinpapitar ! Huoran ei tartte pestä p*skasia sukkia ja alushousuja! Entä kuurottunutta vessan pönttöä ?! Mies voisi sanoa: 'Ihanaa, kun on puhtaita vaatteita ja pönttökin on pesty! Kiitos vaimo rakas! Olet ihana!' Ei ikimaailmassa tuota kuule ! :-( :-D

Mulla seksinhimoon on auttanut tosiaankin se, että kumpikin osallistuu perheen töihin. Koko perhe osallistuu. Äidin täytyy perheen projektipäällikkönä tehdä kotitöiden työnjako niin, että kaikki osallistuu! Silloin jää aikaa myös parisuhteelle. :-) Mies aiemmin urputti, että miksen tule nukkumaan (laitoin pyykkiä kuivumaan kun sain lapset nukkumaan).. sanoin vastavuoroisesti, että mikset auta kotitöissä, että pääsisin nukkumaan..! :-) Tutkittua on, että naiset tekee päivittäin perheessä enemmän kotitöitä töistätulon jälkeen. Jos oon rättiväsyny töistä, mistä kaivan 'seksilumottaren' ? Helpompaa se on sunnuntaina tai muuna vapaapäivänä! :-) Mua sytyttäisi edelleen enemmän, jos mies antaisi joskus jostain asiasta kiitosta! Vaimo on sylkykuppi, johon puretaan mielipahat ja 'mehut'.. Ole siinä sitten 'rinsessa' ja seksinpapitar ! Huoran ei tartte pestä p*skasia sukkia ja alushousuja! Entä kuurottunutta vessan pönttöä ?! Mies voisi sanoa: 'Ihanaa, kun on puhtaita vaatteita ja pönttökin on pesty! Kiitos vaimo rakas! Olet ihana!' Ei ikimaailmassa tuota kuule ! :-( :-D

Juuri näin se menee.

Siinä vaiheessa, kun päätin tehdä korkeintaan saman verran kotitöitä kuin mieskin, niin johan alkoi olla taas riittävästi omaa aikaa ja halutkin heräsivät, kun ei ollut aina rättiväsynyt. Ikävä puoli siinä vain on, että talo on kuin kaatopaikka ja mitkään asiat eivät etene. Nyt mies urputtaa, kun en tee kotitöitä tarpeeksi.

Muuten osaako ulkomaalaiset miehet ottaa enemmän naisen huomioon? Antaa asioista kiitosta, arvostusta ja huomiota sopivasti? Suomalainen mies on paras, mutta niin jäärä! :-) Asioita oppimaan niin seksiä on kotona tarjolla, niin että kunto on tiukilla! :-D

Oletko itse sanonut kiitos miehelle joskus, ihan vaan lisäinfona?

Muuten osaako ulkomaalaiset miehet ottaa enemmän naisen huomioon? Antaa asioista kiitosta, arvostusta ja huomiota sopivasti? Suomalainen mies on paras, mutta niin jäärä! :-) Asioita oppimaan niin seksiä on kotona tarjolla, niin että kunto on tiukilla! :-D

Veikkaan, että ulkomaalaiset eivät tee sitäkään vähää kotitöitä, mitä suomimiehet tekevät. Kohtelevat usein myös vaimojaan huonosti kulissien takana, kun katsovat oikeudekseen kouluttaa tätä.

Olen sanonut miehelle monesti kiitos ja pyytänyt kiittämään ja arvostamaan minuakin, mutta tiukassa tuntuu olevan.. Sinnikkäällä ja periksiantamattomalla työllä pientä kiitostakin on alkanut herumaan! :-D

Onneksi naisten ei tarvitse ostaa seksiä, kun sitä on ilmaiseksi tarjolla vaikka kuinka paljon.

Niin, niiden ei tarvitse kuin kävellä lähimpään baariin. Saavat vielä ilmaiset juotavatkin.

Kaikilla ei vain yksinkertaisesti ole selkärankaa. Joillekkin ei riitä vaikka kotona olisi minkalaista seksiä niin silti pitää mennä vieraisiin. Koskee samallalailla miehiä ja naisiakin. Aina löytyy näitä selkärangattomia.
Veikkaan että miesten huorissakäynti johtuu juuri tuosta mitä sana sanoi, lähibaarista ei irtoa niin rahalla ainakin sitten saa. Tuskin maksaisivat jos saisivat ilmaiseksi.

Vastoin yleistä palstan mielipidettä niin tutkimuksen mukaan mitä enemmän mies tekee kotitöitä, niin sen vähemmän ja huonompaa seksiä saa. Oisko se niin että naiset eivät sittenkään olisi halunneet piikaa kotiinsa vaan Miehen.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Onneksi naisten ei tarvitse ostaa seksiä, kun sitä on ilmaiseksi tarjolla vaikka kuinka paljon.

Harmi vaan, teidän naisten kannalta, että tuollainen kertakäyttöseksi on käsittääkseni melko pikaista toimitusta. Ainakaan itse en rupeaisi no name-vosua enempää lämmittelemään jos hänellä aikeissa vain "saada seksiä, ei muuta". Perussetti ja liemet ränniin. Tadaa, mies sai varmuudella nautinnon. :) nainen voi lähteä ku oli niin paska mies, mutta mihin lähtee? Seuraavan miehen makuualustaksi. Eli käytännössä nainen ei taida useinkaan kertakäyttöseksistä saada muutakuin kohotusta säälittävään itsetuntoonsa toimimalla miesten spermaviemärinä. Jotkut saavat yhdynnässä, mutta kuinka moni pistää tuntemattoman miehen nuolemaan itselleen orkut tms? Tossukkamiehetkin ihan liian usein palvelevat tuntematonta naista olemalla joku sormetusorja joka vatvaa naista vielä panonsa päälle jossa jo itse teki hommat.

Pointti oli, että seksiä on mutta missä laatu?

Jos on tahtonut 50 lukulaisen perheidyllin niin sitä moni tuntuu saavan. Se nyt vaan sisältää myös paljon asioita joihin ei kai ollut varauduttu. Ei siellä vaimoja kiitelty kodin ja lasten hoidosta. Sehän oli naisen tehtävä, mitä siitä kiittelemään tai erikoisemmin arvostamaan. Mies tuo raha, äiti on kotona.

Kaiken pitäisi lähteä kunnioituksesta. Mutta jos liitto on jo alunperin pohjattu väärille arvoille, ongelmat vaan kärjistyy vuosien mittaan.

Ei millään pahalla kanssa sisaret, mutta meissäkin on vikoja. Mutta se unohtuu kun martyyrivaihe iskee. Minä teen kaikki, toinen ei tee mitään. Miehetkin uppoaa tuohon vaiheeseen, mutta taitaa olla tyypillisempää naisille

Ikä meni katkeroituneilta pieleen? Miten se parinvalinta epäonnistuikin niin?

[QUOTE="kieppi";29761871]Ihan sama se, millaiset olot kotona on. Seksin ostaminen on kuvottavaa. Miten siitä voi nauttia, jos siitä maksaa?[/QUOTE]

Eiköhän moni mies maksa siitä toosasta kotonakin ainakin välillisesti :)

Harmi vaan, teidän naisten kannalta, että tuollainen kertakäyttöseksi on käsittääkseni melko pikaista toimitusta. Ainakaan itse en rupeaisi no name-vosua enempää lämmittelemään jos hänellä aikeissa vain "saada seksiä, ei muuta". Perussetti ja liemet ränniin. Tadaa, mies sai varmuudella nautinnon. :) nainen voi lähteä ku oli niin paska mies, mutta mihin lähtee? Seuraavan miehen makuualustaksi. Eli käytännössä nainen ei taida useinkaan kertakäyttöseksistä saada muutakuin kohotusta säälittävään itsetuntoonsa toimimalla miesten spermaviemärinä. Jotkut saavat yhdynnässä, mutta kuinka moni pistää tuntemattoman miehen nuolemaan itselleen orkut tms? Tossukkamiehetkin ihan liian usein palvelevat tuntematonta naista olemalla joku sormetusorja joka vatvaa naista vielä panonsa päälle jossa jo itse teki hommat.

Pointti oli, että seksiä on mutta missä laatu?

Ehei se noin mene. Naisilla on valinnanvaraa seksimarkkinoilla, joten tietenkin kannattaa valita se paras rakastaja. Niin minä ainakin olen tehnyt. Ei kai kukaan huonoon tyydy. Koska mies tietää, miten vaikeaa on hankkia uusi (mitään ylimääräisiä vaateita esittämätön) rakastajatar, niin kyllä hän kaikkensa tekee, että olen tyytyväinen sängyssä ja seksin saanti jatkuu. Minä saan yhdynnässä, mutta silti rakastajani haluaa myös nuolla.

Yhteistyössä