seksiä rahasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten selvitä seuraavasta tilanteesta? Olen siis tapaillut käytännössä yhtä miestä. Tämä toinen mies "Mikko" tuli kuvioihin vähän kuin salaa, kun olin tyttöjen kanssa viime syksynä Levillä. Hän vokotteli paljon ja minä annoin jonkin verran viedä, koska en kuitenkaan ole varattu nainen.

No tein itselleni selväksi nyt kuukausien vokottelun jälkeen, että en tule kyseistä "Mikkoa" valitsemaan. Ihana, vahva ja seksikäs hän kyllä on... mutta sisältään tyhjä. En voi elää kahden lapsen kanssa ja yhden tyhjän kuoren... en vain voi.

Nyt tämä "Mikko" on ehdottanut maksullista seksiä. Hän on sanonut, että suusta hän maksaisi 150e ja siitä itsestään 200e. No helposti vähävaraisella (kuten minulla) tulisi mieleen että hitto mikä summa pienestä hommasta. Mutta nyt kun kieltäydyin, niin "Mikko" lupasi 2000e yhdestä yöstä. Ja niin, että hän maksaa sen etukäteen vaikka pankin säästöön.

Tuo summa olisi todella tarpeen ja isoksi avuksi. En vihaa miestä, mutten halua häntä p*nna. Mitä kannattaisi tehdä? Itse meinaan nimittäin kallistua rahan kannalle ihan elämänlaadun ja ennen kaikkea lasten takia.

[QUOTE="vieras";28096900]Miten selvitä seuraavasta tilanteesta? Olen siis tapaillut käytännössä yhtä miestä. Tämä toinen mies "Mikko" tuli kuvioihin vähän kuin salaa, kun olin tyttöjen kanssa viime syksynä Levillä. Hän vokotteli paljon ja minä annoin jonkin verran viedä, koska en kuitenkaan ole varattu nainen.

No tein itselleni selväksi nyt kuukausien vokottelun jälkeen, että en tule kyseistä "Mikkoa" valitsemaan. Ihana, vahva ja seksikäs hän kyllä on... mutta sisältään tyhjä. En voi elää kahden lapsen kanssa ja yhden tyhjän kuoren... en vain voi.

Nyt tämä "Mikko" on ehdottanut maksullista seksiä. Hän on sanonut, että suusta hän maksaisi 150e ja siitä itsestään 200e. No helposti vähävaraisella (kuten minulla) tulisi mieleen että hitto mikä summa pienestä hommasta. Mutta nyt kun kieltäydyin, niin "Mikko" lupasi 2000e yhdestä yöstä. Ja niin, että hän maksaa sen etukäteen vaikka pankin säästöön.

Tuo summa olisi todella tarpeen ja isoksi avuksi. En vihaa miestä, mutten halua häntä p*nna. Mitä kannattaisi tehdä? Itse meinaan nimittäin kallistua rahan kannalle ihan elämänlaadun ja ennen kaikkea lasten takia.[/QUOTE]

runkkari!!!! sano sille miehelle että eti huora joka täynnä tauteja toivottavasti sinäkin saat!

Yhteistyössä