Seksiä rappusissa? Mikä on sinun "oudoin" paikkasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Katselin tuossa tuota eilistä History of Violense leffaa ja siinä ne panevat raivoisasti riidan keskellä rappusissa. Ja näkeehän noita vastaavia kohtauksia leffoissa muutenkin. Himot hyrrää niin kovin, että mikä tahansa rappukäytävä käy ja luonaa hyvin.

Mietin vaan, että tapahtuuko tuota oikeasti? Vai eikö mua vaan ole ikinä panettanut tarpeeksi niin, että olisin pannut ihan missä sattuu?

Samantien voisitte kertoa, että mikä on "oudoin" paikkasi missä olet harrastanut seksiä koska on alkanut himot hyrrätä? Me joskus nuorena miehen kanssa pantiin kylvyssä. Oltiin siis kylpyammeessa ja siellä vedessä paneskeltiin. Oltiin ystävien luona muutama yö ja koko sen ajan meitä panetti melkein 24/7. Paneskeltiin kaikki yötkin, mutta ihan hiljaa toki.

Baarin vessa kai. Toisaalta se ei ollut vielä lainkaan outoa siihen verrattuna että kesken kaiken avasin oven ja pidin saarnan häiritsevästi koputtelevalle nuorellemiehelle siitä ettei naivaa naista saa häiritä. (oli muuten miestenhuussi kyseessä )

Olen pannut hississä, yleisessä saunassa, talon katolla, ostoskeskuksen parkkipaikalla autossa, taksissa, ison laivan kannella....onhan noita paikkoja ja himot on aina silloin ollu kovat :)

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Baarin vessa kai. Toisaalta se ei ollut vielä lainkaan outoa siihen verrattuna että kesken kaiken avasin oven ja pidin saarnan häiritsevästi koputtelevalle nuorellemiehelle siitä ettei naivaa naista saa häiritä. (oli muuten miestenhuussi kyseessä )

Ja sua samalla koko ajan pantiin....ei helvetti...hehheh :)

Hahhahaa! Oliko hämmästynyt ilme edes? :D Kuunteliko koko saarnasi kiltisti loppuun ja poistui sitten paikalta?

Mä olen harrastanut seksiä rapppukäytävässä joskus nuorena... Ja autokatoksessa, uimakopissa, autossa, ja kauppaopiston päärappusilla. *nolo* Olkoonkin, että oli iltayö ja oltiin tolkuttomassa kännissä, silti hävettää

Alkuperäinen kirjoittaja una:
oudoin... talon katolla seinää vasten, luolassa meren rannalla, soutuveneessä :D , nää nyt taitaa olla "oudoimmat" :D ei mitää kauheen extremee..

meressä ja järvessä oon pannu kyllä kans. se ei kyl vissii oikee oo suositeltavaa just pöpöjen takii mut nuorena sitä ei nii välittänny :D

Olipas hyvä, että tein avauksen. Olin täysin unohtanut jo, että silloin seurusteluaikana pantiin miehen kanssa kuin kanit heti kun vaan mahdollisuus tuli. Ja monta kertaa päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Hahhahaa! Oliko hämmästynyt ilme edes? :D Kuunteliko koko saarnasi kiltisti loppuun ja poistui sitten paikalta?

Emmä kyl tiedä, ärsytti niin! Kai se siihen jäi suu auki ihmettelemään.

Jälkikäteen me sit kyl esittäydyttiin ihan käsipäivääotteella ja pyysin anteeksi hieman ärsyyntynyttä käytöstäni. :ashamed: :xmas:

tää on jotenki noloo... siis sulle. voin kuvitella: känninen keski-ikäinen nainen ripsarit poskilla pylly hyllyen sepittää muka seksikkäänä että ei saa häiritä..

Alkuperäinen kirjoittaja -:

tää on jotenki noloo... siis sulle. voin kuvitella: känninen keski-ikäinen nainen ripsarit poskilla pylly hyllyen sepittää muka seksikkäänä että ei saa häiritä..

:D Mutkun se tapahtui joskus yhdeksänkymmentäluvulla.

kylpylän perhepukuhuonekopissa, poreammeessa mummolassa käydessä, vanhempieni sängyssä. mökillä kun vielä viitsis hiekkarannalla niin ois kaikki oudot paikat kasassa.

Mm. hautuumaalla (ei sentään keskiyö :)) ja vilkkaalla uimarannalla (Hietsussa molemmat) keskellä päivää. Silloin oltiin niin cool ja rohkeaa, nykyään olen ihan siveä.

Rannalla, raviradan katsomossa, keskellä tietä, paloportaikossa (koulun takana), kylpyammeessa, saunassa, laskunmaksuautomaattipäätteen edessä (valvontakameran zoomaillessa), autossa, sängyssä kun vieressä oli vieras ihminen unessa...

Luolaa ja lentokonetta voisi joskus testata myös :p

Yhteistyössä