Seksiä sairaalassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himokas hoitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
H

Himokas hoitsu

Vieras
Moi! Olen 27v hoitsu. Joudun työssäni joskus pesemään ja pukemaan tai riisumaan potilaita. Joskus miehillä käy seisomaan. On vain yritettävä pitää ajatukset työssä.

minulla kävi just eilen sellainen tapaus, että kun hoitsu alkoi riisumaan minua, niin minullahan kalu heti reakoi ja nousi pystyyn, hoitsu otti kalustani kiinni ja piti sitä hetken kädessään, ja hymyili salaperäisesti, ja kuiskasi korvaani että sattuuhan tätäkin.

Minä joskus fantasioin että saisin naida valkoisessa mekossa olevaa hoitsua liinavaatevarastossa, ehkäpä takaapäin mekko nostettuna korviin, pyöreä peppu edessäni, kyrpä paljaaksi ajelllun pillun huulilla, hitaasti sisään....

Olin viikon sairaalassa tutkimuksissa ,ei mitään vakavaa onneksi.Runkkasin joka ilta ja yö useamman kerran spermat lakanalle,pakkohan kun ei kerran pillua saanut.siivoojat ei maininneet mitään vaikka varmasti näkivät sperma läikät lakanalla,taisi olla tuttua hommaa heille.

ja mikä oli ketjun aloittajan pointti koko hommassa?

vai aloitanko minäkin keskustelun että joo, olen 21-vuotias opiskelija ja välillä on koulussa vähän rankkaa mutta kyllä siihenkin tottuu.

Onko se sitten jokin paha-asia, jos alkaa seisomaan jossakin väärässä tilanteessa?

Kun sitä toimintoa ei voi estääkään tulemasta.
Hetken on voimissaan ja häipyy pois, jos siihen ei kiinnitetä enempää huomiota.

Onko erektion näkeminen jossain väärässäpaikassa kauhistus naisille?

Joskus olen kuullut sellaisen kommentin, että se on niin uhkaavannäköinen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä