seksihullu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
vai mikä miestä vaivaa kun päivät pitäis seksiä harrastaa, ja jos ei heru niin jo on naama kurtussa taas. Tuntuu että pesulla ei voi käydä kun siellä automaattisesti pitää hässiä, illalla ei voi mennä nukkuun normaalisti kun sillon pitää hässiä, aamulla pitää hässiä, tää saakelin elämä on yhtä hässimistä!
Eihän siinä, onhan se kivaa mutta mua vituttaa se jatkuva hokeminen, menee ne haluamisen rippeet siihen. Vielä aletaan puhumaan että et tee koskaan alotetta, no millon voisin kun siitä koko aika puhutaan muutenkin. Voi että olen ilonen kun joskus saa päivänkin olla ihan rauhassa, sitten kuuluu miehen suusta että et sitten tehny alotetta vaikka hän ei asiasta puhunu!! saakeli!

Kuulostaa niin tutulta! Taitaa miehesi olla minun mieheni kadonnut velipoika :laugh: Meillä tilannetta helpotti lapsi ja ongelmasta puhuminen. Olimme kyllä erossakin välillä, muista syistä, mutta kyllä se ero rauhoitti sitä vonkaamistakin huomattavasti. Ohjeeni on siis, että kerro miehelle mitä ajattelet ja perustele niin, että hänkin varmasti tajuaa. Miehet kun helposti tuppaavat ajattelemaan, etteivät sitten ole haluttavia, jos et ihan koko ajan halua :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
mä en kyllä ymmärrä miks toi sulle ongelma.. :|

No onhan tuo ongelma, ja ISO. Saman kokeneena voin sanoa, että syö suhdetta aika paljon, jos koko elämä alkaa pyöriä toisen seksihimon ympärillä eikä edes suihkuun pääse yksin.

suihkussahan on kiva harrastaa seksiä

:whistle:
;)

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Kuulostaa niin tutulta! Taitaa miehesi olla minun mieheni kadonnut velipoika :laugh: Meillä tilannetta helpotti lapsi ja ongelmasta puhuminen. Olimme kyllä erossakin välillä, muista syistä, mutta kyllä se ero rauhoitti tätä vonkaamista huomattavasti. Ohjeeni on siis, että kerro miehelle mitä ajattelet ja perustele niin, että hänkin varmasti tajuaa. Miehet kun helposti tuppaavat ajattelemaan, etteivät sitten ole haluttavia, jos et ihan koko ajan halua :xmas:

Niin totta tuo että sitten ollaan niin loukkaantuneita kun ei onnistukaan, automaattisesti olen kyllästyny koko ukkoon ja seksiin sen mielestä, vaikka asia on niin että olen kyllästyyny siihen jatkuvaan hokemiseen. Olen puhunu, puhunu, ja puhun edelleen, ei tuo vaan tajua. rautalangastakin yrittäny vääntää mutta ei. Lapsia on jo kaksikin mutta ei tuo rauhotu ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
ota siltä suihin, ja puraset vahingossa mulkusta :laugh: ei vaine...

mä en kyllä ymmärrä miks toi sulle ongelma.. :|

Seksi ei ole se ongelma vaan tuo jatkuva hokeminen, mitään muuta ei puhuta kun millon pääsis hässimään. Aamusta iltaan kun kuulet sitä ja sitten vielä toteutat ne miehen toiveet niin kyllä sitä on illalla aika ventti, mutta ei, meillä mies jatkaa vielä illallakin sitä hokemista. Ja vielä seksin jälkeen se alottaa samat jutut, illalla sitten uudestaan, argh.....

Meillä ukko saa hepulin jos ei pääse suihkuun samaan aikaan, ja sitä myrtsiä naamaa taas ei huvittas kattella. Vaikka kuinka yrität selittää että meinasin nyt ihan vaan käydä pesulla niin ei, alkaa se hokeminen että jaa häntä ei sitten näköjään enää haluta!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:
Mä en tollasta kattelis. Pari kertaa viikossa, ei päivässä, saa riittää.

Meillä ei aina riitä 6 kertaa päivässäkään, pitäis vieläkin enemmän.

6 kertaa päivässä! Ehdittekö käydä töissä laisinkaan? Ja eikö se pelikin jo hierry noin kovassa käytössä?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä en tollasta kattelis. Pari kertaa viikossa, ei päivässä, saa riittää.

Meillä ei aina riitä 6 kertaa päivässäkään, pitäis vieläkin enemmän.

6 kertaa päivässä! Ehdittekö käydä töissä laisinkaan? Ja eikö se pelikin jo hierry noin kovassa käytössä?

Harmikseni miehellä on semmonen työ että pääsee kotiin käymään pitkin päivää.

Yhteistyössä