seksistä tullu pakkopullaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
En oikeen tiedä miten tän kertois mutta mua ei jotenkin enään kiinnosta koko seksin harrastaminen, tai toisaalta kiinnostaa mutta mies on niin päälle käyvä ja aina pitäis olla suunnilleen jalat levällään ja valmiina hommiin =(
Joskus olis kiva olla muutenkin tai ees jotain muutakin kun pelkkä yhdyntä ja sillä selvä.
Vielä se jatkuva hokeminen asiasta, joko mennään, millon mennään jne. ihan kun ei muuta elämää oiskaan.

Mies ihmettelee kun en tee koskaan alotetta, no millonhan sen voisin tehä kun yks hokee seksistä koko ajan ja sit aina pitäis olla hommissa.

Kyllä sille olen puhunu mutta kun ei ilmeisesti ymmärrä että ei aina jaksa olla heti valmiina siinä ja tukka putkella painella hommiin.

Kuin oisin omaa tekstiä lukenu... Ja se on niin ärsyttävää ja hermoja raastavaa kun toinen ei muusta puhu kuin seksistä..kaikki vain viittaa seksiin...
Olen sanonun nätisti/rumasti asiasta, että tuo jatkuva vihjailu ja hokeminen vain vie mua kauemmas ja kauemmas...Mutta ei se tollo tajua mitään.

Sano sille, että se on niin nopea, että et edes ehdi innostua asiasta, ku pitäs jo olla valmis. sano sille, että se ei oo mikään lemmenjättiläinen vaan norsu posliinikaupassa. se ehkä luulee olevansa joku.

Yhteistyössä