Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Postinkantaja ehdottomasti. Sen jo näkee meidän töistäkin, meidän toimipaikka suorastaan tihkuu seksiä.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Postinkantaja ehdottomasti. Sen jo näkee meidän töistäkin, meidän toimipaikka suorastaan tihkuu seksiä.:xmas:
No hohhoijaa, perus Seppoja ne postinkantajat
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Tuolta S24:n palstalta tuli mieleen, mikäs on palstalaisten mielestä seksikkäin ammatti?
MaanviljeliäTyöstä tulleet lihakset, heinäpellolla ilman paitaa
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Postinkantaja ehdottomasti. Sen jo näkee meidän töistäkin, meidän toimipaikka suorastaan tihkuu seksiä.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Postinkantaja ehdottomasti. Sen jo näkee meidän töistäkin, meidän toimipaikka suorastaan tihkuu seksiä.:xmas:
jaa en mä ainaskaan. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Postinkantaja ehdottomasti. Sen jo näkee meidän töistäkin, meidän toimipaikka suorastaan tihkuu seksiä.:xmas:
Sit oot perus Irma.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Toistaiseksi kotiäiti. B)
Ai ei oo ammatti vai? No hitto. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Toistaiseksi kotiäiti. B)
On se työtä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Postinkantaja ehdottomasti. Sen jo näkee meidän töistäkin, meidän toimipaikka suorastaan tihkuu seksiä.:xmas:
Sit oot perus Irma.
Ehen. itse taidat olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Poliisi, palomies, ensihoitaja.. Hoivatkaa mua![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kotirotta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Toistaiseksi kotiäiti. B)
On se työtä.
jaa, missä palkka?
Alkuperäinen kirjoittaja Ö-mappi:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Poliisi, palomies, ensihoitaja.. Hoivatkaa mua![]()
![]()
Mua kans =) (kattokaa nyt, silmät suurina tää oottaa...)