Seksin harrastaminen pesemättömänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";27813694]Näinpä. 80-90-luvulla pillukarvatkin oli tietenkin ihan arkipäivää, nyt karvallinen nainen on ällöttävä rämerotta. Ja 80-luvulla nusastiin missä himotti, 2010-luvulla hienot ja estyneet naiset valmistelee häpynsä karvattomaksi ja puhdistetuksi jotta miehensä voi suorittaa siihen seksiä.

Kumpa ymmärtäisitte, että karvattomuusvauhkoaminen ja hygienianeuroottisuus on niin epäseksikästä ei oksat pois. Toivottavasti teitä neuroottikkoja ei pane kukaan aidosti ja kunnolla, vain suorittaa orgasmin teidän puhtaaseen laariin.

T Aito mies[/QUOTE]

pane kukaan aidosti ja kunnolla

hahahahahhhaaaa

Haluaisinpa nähdä Sinut rakastelemassa, aidosti, tottakai.

[QUOTE="vieras";27813650]Täällä kaiketi sitten yksi estynyt. En todellakaan halua seksiä, jos molemmat ei olla puhtaita eli käyty pesulla hetki ennen seksiä.[/QUOTE]

Ei minusta ihminen ole estynyt, vaikka oma peseytymistiheys olisikin kansan keskiarvoa korkeampi. Sitten sitä on jotenkin estynyt, kieroutunut tai vaan vittumainen jos katsoo tarpeelliseksi alkaa toisia haukkumaan miksi lie haisuleiksi, rämemajaviksi ja visvapilluiksi kun he eivät ole jynssäämässä itseään ihan yhtä usein.

Minä en kykene seksiin pesemättömänä ja se todella haittaa meidän seksielämää. Ei riitä, että olen pessyt alapään muutama tunti aikaisemmin vaan se pitää olla pesty juuri ennen seksiä. Oon muutenkin estynyt seksin suhteen eli aika paljon rajotteita on meidän seksielämässä. En vaan voi asialle mitään ja miehen kanssa keskustelu ei auta mitään, koska hän onnistuu vain syyllistämään minua. Minulla on ulkonäön suhteen myös huono itsetunto. Meidän seksielämä on tylsää. Tämä pesemättömyys on vain omalla kohdallani siis vain palanen koko ongelmasta. Omassa päässäni olen pähkäillyt asioita ja uskon tietäväni mistä kaikki on lähtöisin. Mitään kamalaa ei siis ole koskaan tapahtunut. En vain ole koskaan saanut mieheltä erityisemmin kehuja vaan arvostelua. Mies kehuu kauniita ja hyväkroppaisia naisia ääneen minulle ja katselee muita naisia avoimesti. Suhteemme alkuaikoina meni kauan ennen kuin harrastimme seksiä ensimmäisen kerran ja se johtui miehestä. Kaikki em. asiat yhdessä ovat todennäköisesti syynä tähän, koska ennen nykyistä miestä olin paljon estottomampi seksin suhteen.

Oho, tuli purettua aika paljon aiheen vierestä...

Mjaa, enpä ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi mennä suihkuun ennen seksiä, ei siinä hätäkässä edes mitään "hajuja" huomaisi ja seksistähän tulee hikiseksi muutenkin. Mies haluaisi minua yhtä paljon suihkun raikkaana, kuin kolme päivää sängyssä kuumeessa maanneena.

No mä en ainakaan viitti hirveen likaista piliä ottaa sisääni, koska en halua tulehduksia kohtuuni tai munasarjoihini. Minusta on kohteliasta olla ensinnäkin kaikenaikaa niin puhdas, ettei mitään juustoja ole jemmassa ja toisekseen käydä nopeasti pesemässä, jos siihen on mahdollisuus.

Ei kai se tunnelma ollut juuri minkäänlainen, jos se sillävälin haihtuu kun toinen on puoli minuuttia poissa ja tulee sitten takaisin.

Tää ketju on ollut mulle silmiä avaava. Ihan oikeasti olen kuvitellut, että on normaalia, kohteliasta ja aivan tavallista, että alapäät pestään ennen seksiä. Silmät pyöreänä olen tätä ketjua lukenut. Kaikkea sitä täällä oppii. Taidan itse olla hygieniafriikki.

Tosin sinänsä huvittavaa, kun jokin aika sitten oli ketju liittyen lakanoiden vaihtamistiheyteen ja totesin, että vaihdan harvemmin kuin ilmeisesti keskimäärin ihmiset vaihtavat. Ehkä mun lakanat sitten ei likaannu niin nopeasti, kun olen oman puhtauteni suhteen niin fanaattinen. Tällaisia ajatuksia heräsi...

[QUOTE="vieras";27814208]Tää ketju on ollut mulle silmiä avaava. Ihan oikeasti olen kuvitellut, että on normaalia, kohteliasta ja aivan tavallista, että alapäät pestään ennen seksiä. Silmät pyöreänä olen tätä ketjua lukenut. Kaikkea sitä täällä oppii. Taidan itse olla hygieniafriikki.

Tosin sinänsä huvittavaa, kun jokin aika sitten oli ketju liittyen lakanoiden vaihtamistiheyteen ja totesin, että vaihdan harvemmin kuin ilmeisesti keskimäärin ihmiset vaihtavat. Ehkä mun lakanat sitten ei likaannu niin nopeasti, kun olen oman puhtauteni suhteen niin fanaattinen. Tällaisia ajatuksia heräsi...[/QUOTE]

Sama meininki. Musta olis turhaa vaihtaa lakanoita tai pikkareita tai muitakaan vaatteita, jos ei pese haarojaan. Oikeestaan turha käydä edes pesulla, jos pesee kaiken muun, paitsi alapään.

Siis te, jotka sanotte, että aina on peseydyttävä ennen seksiä - eikö teillä sitten ole ikinä spontaania seksiä? :O Ei seksiä kylppärissä, saunassa, autossa, keittiön pöydällä, sohvalla kesken leffan? Aina ensin pesulle???

[QUOTE="eee";27814227]Siis te, jotka sanotte, että aina on peseydyttävä ennen seksiä - eikö teillä sitten ole ikinä spontaania seksiä? :O Ei seksiä kylppärissä, saunassa, autossa, keittiön pöydällä, sohvalla kesken leffan? Aina ensin pesulle???[/QUOTE]

No meillä ainakin on lapsia. Ei siinä hirveesti muutenkaa yhtäkkiä vaan aleta jotain touhuamaan. Ja jos alettaisiin, niin ei se ole vaikee käydä pesemässä. No, me muutenkin peseydytään päivittäin, että ei olla mitenkään likaisia.

[QUOTE="nuuh";27813567]Eli te harrastatte vain kotona tai ainakin vain suihkun vieressäkö? Mites autopanot, ensin pissapoikapesut ja sitten vasta yhtymäänkö?[/QUOTE]

*reps, kops*

[QUOTE="vieras";27814208]Tää ketju on ollut mulle silmiä avaava. Ihan oikeasti olen kuvitellut, että on normaalia, kohteliasta ja aivan tavallista, että alapäät pestään ennen seksiä. Silmät pyöreänä olen tätä ketjua lukenut. Kaikkea sitä täällä oppii. Taidan itse olla hygieniafriikki.

Tosin sinänsä huvittavaa, kun jokin aika sitten oli ketju liittyen lakanoiden vaihtamistiheyteen ja totesin, että vaihdan harvemmin kuin ilmeisesti keskimäärin ihmiset vaihtavat. Ehkä mun lakanat sitten ei likaannu niin nopeasti, kun olen oman puhtauteni suhteen niin fanaattinen. Tällaisia ajatuksia heräsi...[/QUOTE]

Suomessa asuu aika erilaisia ihmisiä. Toiset sivistyneempiä, kuin toiset. Täällä tuo peseytyminen ei oikein vielä ole ottanut jalansijaa, toisin kuin vanhemmissa kulttuureissa. Eli käytännössä kaikissa muissa.

Tuskin moni nainen kovin riemuissaan ottaa suuhun kullia jota ei oo viikkoon pesty... On tullu tuollaanen vastaan ja siinä kyllä sen hajun takia halut minkäänlaaseen seksiin lopahtaa todella nopiaa. Eikä tuo mies tajunnu pesukehootuksen jälkeen, että sitä omaa hygieniaansa vois ehkä parantaa. Ei, vaan sama meno jatku. Hyi helvetti.

En kyllä ota kusista munaa suuhuni enkä anna kusista värkkiä nuoleskella. Suuseksistä tykätään molemmat niin antavana kuin saavana osapuolena, mutta aina peseydymme kyllä ensin. Se peseytyminen yhdessä kun on osa sitä kiihkoa...

Kyllä mulla ainakin menee halut jos pitää kusista munaa haistella nokkansa alla... ja haiseehan se jos ei ole vuorokauteen pesty, sama omalla kohdalla, haisee varmasti.

Tuskin moni nainen kovin riemuissaan ottaa suuhun kullia jota ei oo viikkoon pesty... On tullu tuollaanen vastaan ja siinä kyllä sen hajun takia halut minkäänlaaseen seksiin lopahtaa todella nopiaa. Eikä tuo mies tajunnu pesukehootuksen jälkeen, että sitä omaa hygieniaansa vois ehkä parantaa. Ei, vaan sama meno jatku. Hyi helvetti.

pesukehootuksen

Tosi typerän kuuloista tuo väkisinväännetty, ja vielä väärin, kirjoitettu yritys korostaa asuinpaikkaansa.

[QUOTE="vieras";27814322]pesukehootuksen

Tosi typerän kuuloista tuo väkisinväännetty, ja vielä väärin, kirjoitettu yritys korostaa asuinpaikkaansa.[/QUOTE]

:hug:

[QUOTE="vieras";27814274]Ai estynyttä jos ei halua suuhunsa pesemätöntä vehjettä? :D Johan on...

Ja meillä kyllä peseydytään ennen seksiä, vältän sillä virtsatietulehdukset. Ei haittaa menoa ollenkaan, joten älkää huolehtiko puolestani. :)[/QUOTE]

Virtsatieinfektiot välttää parhaiten sillä, että käy pissalla heti seksin jälkeen. Elimen puhtaus/likaisuus ei todellakaan vaikuta Vti:hin.

Mulla on eksät pesseet vehkeensä joka päivä ja mihin aikaan vaan on voinut ottaa suihin, ei ole haiskahtanut. Myös seksin jälkeen mällinen vehje on pesaistu lavuaarissa käsisuihkulla. Nykyinen ei aina peseydy ja seksin jälkeen saattaa jättää pesemättä -haju on karmaiseva seuraavana aamuna. Olen hienovaraisesti yrittänyt asiasta sanoa. En halua tulehduksia.

[QUOTE="Vieras";27814338]Virtsatieinfektiot välttää parhaiten sillä, että käy pissalla heti seksin jälkeen. Elimen puhtaus/likaisuus ei todellakaan vaikuta Vti:hin.[/QUOTE]

Kuule, tiedän kyllä miten välttää tulehdukset, joten ei tarvitse infota.

[QUOTE="Vieras";27814338]Virtsatieinfektiot välttää parhaiten sillä, että käy pissalla heti seksin jälkeen. Elimen puhtaus/likaisuus ei todellakaan vaikuta Vti:hin.[/QUOTE]

Tulehdus tulee oman elimistön bakteereista (kolibakteeri peräpäästä tai streptokokki tms.) eli jos pesee ennen seksiä, niitä bakteereja ei ole niin paljon sinne virtsaputkeen menossa. Mulla auttoi virtsatulehduskierteeseen vasta se pesu ennen seksiä, ei pelkkä virtsaaminen seksin jälkeen. Orgasmin aikana virtsaputkikin supistelee tms. eli bakteerit päätyvät rakkoon tai sitten mulla on virtsaputki jo arpeutunut tulehduksista ja virtsaamalla bakteerit eivät kokonaan poistu.

en koe olevani niin likanen jos aamulla ja illala itteni pesen. pikapanoja, jep ei tule mietittyä tarviskos tässä pesulle juost ensin. ootas kulta ehtki niin käväsen peseen.... perus puhtaus ku o nkunnossa luulis kummimmin olevan hajuja? ainakan ole huomannu. seksiä kesken jänis passin? hetki pien käväsen huljuttaan värkkini tuossa ojassa , tyrsk :D

tiiän että ukkoni on puhas, pesula käy joka ilta.

Yhteistyössä