M
MiesPihtaa
Vieras
Monta vuotta talsittu samaa matkaa, alkuun harrastettiin seksiä jatkuvasti - joka välissä kun oli mahdollista, ajan kanssa tahti rauhottui 2-4kertaan viikossa, esikoisen raskauden aikaan oli max.neljä kertaa koko aikana. Ykkösen syntymän jälkeen kerran kuussa-kahdessa - ja näistä kerroista sai kuopuskin alkunsa. Mies vetoaa siihen että ei vaan halua tai jaksa, mutta onko mun nyt vaan tyydyttävä odottamaan koska herralle sitten sopii, en jaksa joka iltaisia pakkejakaan.
Jostain mun on tyydytys saatava mutta en halua vierasta, rakastan miestäni enkä halua tehdä mitään mikä pilaisi suhteemme. Mulla alkaa nurkat pursuumaan "leikkikaluja", mutta mistään en apua saa... ...mä en kykene saamaan sitä nautintoa ilman toisen läheisyyttä. Olenko mä luonnonoikku, pitäisiköitsetyydytyksellä saada oikeastikkin jonkin asteista hyvää aikaan, vai enkö vain osaa?
Jostain mun on tyydytys saatava mutta en halua vierasta, rakastan miestäni enkä halua tehdä mitään mikä pilaisi suhteemme. Mulla alkaa nurkat pursuumaan "leikkikaluja", mutta mistään en apua saa... ...mä en kykene saamaan sitä nautintoa ilman toisen läheisyyttä. Olenko mä luonnonoikku, pitäisiköitsetyydytyksellä saada oikeastikkin jonkin asteista hyvää aikaan, vai enkö vain osaa?