K
Kepsis
Vieras
Eiks 21 ole monessa osavaltiossa vasta laillinen ikä ostaa viunaakin.
On, todennäköisesti lähes kaikissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eiks 21 ole monessa osavaltiossa vasta laillinen ikä ostaa viunaakin.
12-13 vuotiaat on vielä murkkuja, eli ei "edes" teinejänoh saathan sinä ajatella miten ajattelet, nuo asiat on vaan yleisesti määriteltyjä juttuja, ei mitään mielipide asioita.
Suurinosa 12-13 vuotiaista työistä masturboi. Ja haluaa miestä. Hienoa!
Mielenkiintoinen ketju. Hörsyilee vähän, mutta mikäpä siinä.![]()
Suurinosa 12-13 vuotiaista työistä masturboi. Ja haluaa miestä. Hienoa!
Mie oon luullu et murrosikäinen ja teini on sama asia, mitä eroa niillä on? O:
google on ystäväsi, menee vähän minun mielenkiinnon ohi tuo, pahoittelen![]()
Aijaa:O Mä kyllä olin niin siveellinen, että halusin ensisijaisesti miestäni aikoinaan. Ja kun se meni siihen että seksiä oli kerran kuussa, oli pakko opetella se mas...sakäyttäytyminen:ashamed: Ja ikää oli 24.
Et kertaakaan masturboinut ennen miestäsi? Wow cool![]()
No toi nyt onkin joku täysprovo toi "oranssi". Ikinä NAISTA nähnytkään.![]()
Aijaa:O Mä kyllä olin niin siveellinen, että halusin ensisijaisesti miestäni aikoinaan. Ja kun se meni siihen että seksiä oli kerran kuussa, oli pakko opetella se mas...sakäyttäytyminen:ashamed: Ja ikää oli 24.
Et kertaakaan masturboinut ennen miestäsi? Wow cool![]()
No en...etsin ensisijaisesti miehestä tarpeiden tyydyttäjää.En edes osannut ajatella, että voisin tehdä sen itsekin. Olin kyllä kieltämättä pakahtua, kun seksielämä alkoi hiipumaan avioliitossa- sitä kautta se sitten tuli opeteltua, pakon edessä.
No en...etsin ensisijaisesti miehestä tarpeiden tyydyttäjää.En edes osannut ajatella, että voisin tehdä sen itsekin. Olin kyllä kieltämättä pakahtua, kun seksielämä alkoi hiipumaan avioliitossa- sitä kautta se sitten tuli opeteltua, pakon edessä.
kylse varmaan on, onhan noita pelejä missä kursorilla tökitään naista ja se ääntelee silleen hirmu jännästi. siltä pohjalta saa tiukan elämänkokemuksen naisien suhteen.
hyyyyyyiiiiiiiii sua![]()