Seksin puute parisuhteessa ja itsetyydytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MiesPihtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oranssi";25546565]Tämä.

Sitäpaitsi teinit on kiimaisia, kaoeilunhaluisia, yllättäviä, rohkeita, tyttömäisiä.

Kukaan ei halua mitään (yh)mamaa...pistänkö kuvan?[/QUOTE]

Mun seksielämäni on ainakin iän myötä vain parantunut, estot ovat kadonneet, seksistä nauttii ihan toisella laillla ja saan tyydytyksenkin ihan toisella lailla. Varmaan toteutan tuon listan joka kohdan paitsi tyttömäisyyden, mutten näin 4-kymppisenä halua sellainen ollakaan.

[QUOTE="poikia3";25547172]Mun seksielämäni on ainakin iän myötä vain parantunut, estot ovat kadonneet, seksistä nauttii ihan toisella laillla ja saan tyydytyksenkin ihan toisella lailla. Varmaan toteutan tuon listan joka kohdan paitsi tyttömäisyyden, mutten näin 4-kymppisenä halua sellainen ollakaan.[/QUOTE]

No toi nyt onkin joku täysprovo toi "oranssi". Ikinä NAISTA nähnytkään. ;)

No en...etsin ensisijaisesti miehestä tarpeiden tyydyttäjää.:D En edes osannut ajatella, että voisin tehdä sen itsekin. Olin kyllä kieltämättä pakahtua, kun seksielämä alkoi hiipumaan avioliitossa- sitä kautta se sitten tuli opeteltua, pakon edessä.

Niin minäkin, mutta ku miestä ei ollut ja olin TOD tarkka tulevasta lapsieni isästä ni ei kuka tahansa mieskää kelvannu ni eihä sii muu auttanu sit ku jollaki taval itteensä vähä helpottamaan haha. :D Onneks ton miehen sai sit tyydyttämään tarpeet, vaikkei mikään patteri pupu olekkaan. XD

• Tykkää
Reactions: Cherry Maua
[QUOTE="oranssi";25547202]Enkä halua nähdäkään, kun tyttöjä on tarjolla.

DefenssiDefenssiDefenssiDefenssiDefenssiDefenssiDefenssi

Et oo läski, etkä vanha. Olet Nainen![/QUOTE]

Jep jep.