seksin puutetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bettiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bettiina

Vieras
Kyllä on tuskaa ,kun itse elän seksuaalisesti aktiivisinta ja parasta aikaa elämässä,niin kumppanini on unohtanut minut.Hän ei kiinnitä minuun koskaan mitään huomiota siinämielessä.Itselleni on tullut jonkinlainen seinä vastaan aloitteen teossa.Vaikka haluaisinkin. Onko tää nyt sitä kun puhutaan että ei seksitarpeet kohtaa? On vaikea tehdä aloitetta kun mies ei ole halukas. Näinkö tää elämä nyt menee,että täytyy vaan hyväksyä seksin väheneminen? Tunnen kuin menisi parhaat vuodet hukkaan,kun olen sentäs vielä hoikka ja nuorekas.

Itse olen miettinyt myös, että pitääkö vaan hyväksyä seksin väheneminen tasolle kerran kahdessa viikossa. Tuntuu niin pirun vaikealta hyväksyä sitä eikä pettääkkään haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Bettiina:
Kyllä on tuskaa ,kun itse elän seksuaalisesti aktiivisinta ja parasta aikaa elämässä,niin kumppanini on unohtanut minut.Hän ei kiinnitä minuun koskaan mitään huomiota siinämielessä.Itselleni on tullut jonkinlainen seinä vastaan aloitteen teossa.Vaikka haluaisinkin. Onko tää nyt sitä kun puhutaan että ei seksitarpeet kohtaa? On vaikea tehdä aloitetta kun mies ei ole halukas. Näinkö tää elämä nyt menee,että täytyy vaan hyväksyä seksin väheneminen? Tunnen kuin menisi parhaat vuodet hukkaan,kun olen sentäs vielä hoikka ja nuorekas.

Ei auta rakastajan hankkiminen; tapaamisten järjestäminen on enemmän kuin hankalaa, kun molemmilla sattuu olemaan hyvin kiireinen aikataulu muutenkin.
Tulee siis vaan kiukkuiseksi siitäkin, että joutuu tapaamaan rakastajansa lyhyesti julkisella paikalla ja paineet kasaanuvat yhä enemmän niihin harvoihin tapaamisiin, milloin päästään itse asiaan...
En siis suosittele. Morkkiskin painaa. Vaikka kuinka ollaan hienotunteisia.