Seksinpuute ajaa vieraisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies-37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies-37

Vieras
Itselläni on sellainen tilanne että käytän kaikki tilaisuudet seksiin kauniiden naisten kanssa hyväkseni, joita tulee useampia viikottain.
Vaimoni kanssa harrastan sitten seksiä kerran pari kuussa jolloin hänellä alkaa oikeasti kutkuttaa.

Ennen vonkasin seksiä kun itse halusin mutta vaimo ei, ja se oli sellaista epätyydyttävää seksiä jossa vaimo ei ollut mukana vaan minä tein kaikki työt. Syyksi vaimo sanoi että hänellä on liikaa stressiä ja kotitöitä jotka väsyttävät, ja vielä lasten hoitaminen. Pikku hiljaa aloin tehdä kaikki ne työt joista vaimo valitti ja päätin että eukolle pitää antaa energiaa jotta jaksaa sängyssäkin. No siitä huolimatta että lopulta tein työni lisäksi oikeastaan kaikki kotityöt ja mitä vain voi keksiä, vaimo oli silti yhtä haluton seksiin.

Tämän jälkeen päätin hakea seksiä muualta ja mahdollisimman usein. Nyt tilanne on hyvä, eli vaimolta saan "laatuseksiä" silloin kuin harvoin häntä oikeasti haluttaa ja lisäksi saan kiihkeää seksiä yhden illan jutuista ja useammalta vakituiselta rakastajattarelta. Olen tottunut suhteen alussa seksiin päivän-parin välein, ja nyt saan sitä haluamaani tahtiin. Kaiken lisäksi epäsäännöllisissä seksisuhteissa seksi on sellaista josta pidän, eli naiset ovat oikeasti halukkaita ja tekevät juttuja joita vaimoni ei alkumetsästyksen jälkeen ole tehnyt tai suostu tekemään.

Rakastan edelleen vaimoani (ja haluan häntä myös seksuaalisesti), vaikka tuntuu että hänen puoleltaan rakkaus on toisenlaista. Minulle hän riittäisi pelkästäänkin jos seksielämä toimisi vilkkaammin ja kokeilunhaluisemmin. Rakkauden ja lasten takia en tietenkään viitsi erota, koska seuraavakin suhde voisi olla alussa seksin osalta metsästysajan näyttelyä ja ajautua samaan tilanteeseen. Naisista suurin osa kun tuntuu menettävän halunsa pidemmän suhteen aikana kun ensihuuma ja metsästys on päättynyt. No nyt menee hyvin, enkä edes tunne syyllisyyttä asiasta.

Vihjeeksi vaan sinkuille jotka haluavat seuraavan suhteen toimivan.

"Ennen vonkasin seksiä kun itse halusin mutta vaimo ei, ja se oli sellaista epätyydyttävää seksiä jossa vaimo ei ollut mukana vaan minä tein kaikki työt. Syyksi vaimo sanoi että hänellä on liikaa stressiä ja kotitöitä jotka väsyttävät, ja vielä lasten hoitaminen. Pikku hiljaa aloin tehdä kaikki ne työt joista vaimo valitti ja päätin että eukolle pitää antaa energiaa jotta jaksaa sängyssäkin. No siitä huolimatta että lopulta tein työni lisäksi oikeastaan kaikki kotityöt ja mitä vain voi keksiä, vaimo oli silti yhtä haluton seksiin."

Vaikuttaa siltä, että vaimo on kyllästyntynyt sinuun. Ei ole kysymys mistään väsymyksestä tms., valitettavaa mutta totta.

Ei seksin puute kotona tarkoita aina samaa kuin syy mennä vieraisiin. Tunnen pelimiehen joka saa kotona niin paljon kuin haluaa ja naisensa on jopa kaunotar mutta silti tämä häntäheikki kylvää siementä ympäri Suomea ja vaihtaa hoitoa kuin paitaa. Käsittämätöntä logiikkaa miehiltä.

Ap, olet hieno mies. Teet juuri kuten oman arvonsa tuntevan miehen pitääkin tehdä, eli ketään loukkaamatta ja turhaa syyllisyyttä tuntematta olet järjestänyt heppisi elämän auvoisaksi.

TAP-TAP (taputan sinua päähän). Kelpaat koko maailmalle. Sehän sinä halusit kuulla.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymykksii:
Oletteko jatkaneet seksinpuutteen takia pettäjät tuota peliä pitkänkin aikaa?
En usko että se mitään hyvää tuo, sama juttu aina sivusuhteissa: alussa on ihanaa ja pettäjä luulee olevansa joku nero, suorastaan jumalasta seuraava kuun on niin "näppärä" ja osaa kusettaa kaikkia osapuolia niin mojovasti. Mutta vuosien myötä alkaa maistua paskalle kaikki : sekä seksi että paskanpuhuminen. Syyllisyys ja itseinho tulee teille uniinne, pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan ulospäin käytökseenne.
Jossain vaiheessa jäätte kiinni. Väsytte jatkuvaan olan yli kurkkimiseen menoissanne.
Luulette että pettäminen auttaa teitä ja vaimojanne kukoistamaan, mutta antakaappa kun saa selville niin repeää kaksinkertainen helvetti.
Jatkunut tätä on jo useita vuosia, alkoi vaimon ystävättäristä ja kun huomasin menekkiä olevan lisäsin volyymia. Itse nautin hyvästä ja erinomaisesta seksistä ja nykyään ilman syyllisyydentunteita. Tietenkin riski tartuttaa vaimoon sukupuolitauti on olemassa koska haluan ilman kumia kuten vaimon kanssa olen tottunut. No valitsen terveitä naisia joten riski on pienehkö. Sivusuhteita ei tarvitse hoidella edes salaisesti ja olan yli kurkkien, vaan olen hoitanut työn/harrastusten kautta ajankäytön läpinäkyvästi.

Seksinpuute ajaa vieraisiin
Ei. Sinä käyt vieraissa, koska sinussa ei ole tarpeeksi selkärankaa ongelman rehelliseen myöntämiseen eikä käsittelyyn. Jos olisi, niin kantaisit vastuun omista tarpeistasi, etkä jättäisi sitä aina toisten harteille (vaimo, muut naiset..).

Rakastan edelleen vaimoani, vaikka tuntuu että hänen puoleltaan rakkaus on toisenlaista.
Jos pettämisesi tulee ilmi, kuten usein käy, hän luultavasti ajattelee sinunkin rakkautesi olleen VÄHÄN toisenlaista.

Rakkauden ja lasten takia en tietenkään viitsi erota
Jos ajattelisit rakkautta ja lapsia, et pettäisi. Se ei ole vastuuntuntoista eikä rehellistä meininkiä se pettäminen. Minusta tuntuu, että sinä ajattelet enemmänkin omaa itseäsi, kuin lähimmäisiäsi, kun et viitsi erota. Eroamisessa kun kuitenkin joutuisi hankaliin tilanteisiin ja keskustelemaan vaikeista asoista. Pitävätkö vastuuntunnottomat sellaisista? Ei.

Mieheni pettää..
hmm.. Minä en pettämään pysty joten olen miettinyt että pitääkö heittää 10vuotta hukkaan .. Ärsyttää.. Olen toki väsymyksen ja raskauden aikana kieltäytynyt seksistä, mutta en halua olla sängyssä lahna.
Olen jo pikkuhiljaa sitä mieltä että jos ei välitä minusta niin paljon että voi lapsensa takia olla ilman seksiä( lääkärin määräys, jouduin sairaalaan tms) ja koliikki lapsen kanssa valvoin joten olin oikeasti väsy.. Jos ei tätä kestä/ ymmärrä .. Ei ole minun mielestä mies.. Nyt ei enää tee edes mieli häntä , kun petti .. :( Kierre on valmis.
Seksiä tekisi pirusti mieli mutta kun mies tulee eteen niin tulee se hiton natku mieleen.. Ei taida olla ulos pääsyä niin että suhde jäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja huvittunut:
Mieheni pettää..
hmm.. Minä en pettämään pysty joten olen miettinyt että pitääkö heittää 10vuotta hukkaan .. Ärsyttää.. Olen toki väsymyksen ja raskauden aikana kieltäytynyt seksistä, mutta en halua olla sängyssä lahna.
Olen jo pikkuhiljaa sitä mieltä että jos ei välitä minusta niin paljon että voi lapsensa takia olla ilman seksiä( lääkärin määräys, jouduin sairaalaan tms) ja koliikki lapsen kanssa valvoin joten olin oikeasti väsy.. Jos ei tätä kestä/ ymmärrä .. Ei ole minun mielestä mies.. Nyt ei enää tee edes mieli häntä , kun petti .. :( Kierre on valmis.
Seksiä tekisi pirusti mieli mutta kun mies tulee eteen niin tulee se hiton natku mieleen.. Ei taida olla ulos pääsyä niin että suhde jäisi?

No toihan on hyvä asetelma. Loppujen lopuksi kun mies on pettänyt seksinpuutteessa tarpeeksi paljon ja monta kertaa, niin eroatte ja sinä säilytät sädekehäsi pääsi päällä. Voit ruoskia miestä koko suvun ja kaikkien tuttavien kesken, että miten se petti...

^ Mitä "huvittuneen" sitten olisi pitänyt tehdä? Harrastaa seksiä vaikka oman tai lapsensa terveyden tai jopa hengen kustannuksella, ettei mies pettäisi? Täytyy sanoa, että enpä kyseisenkaltaista retkua kohtaan pystyisi itsekään tuntemaan halua ja tuskin kovin moni muukaan nainen.

kyllä sinulla on ulospääsytie ajatuksistasi, vain sinä voit niihin vaikuttaa, mutta tiedän, jos se tapahtunut ei unohdu, niin se ei unohdu koskaan. Sen voi painaa taka-alalle ja koettaa elää sen kanssa, mutta jos se pulpahtaa mieleen, niin anteeksipyyntö eikä sovittelukaan sovita mitään. Kuinkahan moni liitto on kulissia, että hyvin mennee, vaikka sitä surua ja kärsimystä on kulissien takana roppakaupalla.

Ja lopulta, kun tarpeeksi kauan on yrittänyt unohtaa, onnistumatta, ei edes jaksa yrittää. Ja tulee suuri kiusaus antaa samalla mitalla takaisin, niin lapsellista kuin se onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja huvittunut:
Mieheni pettää..
Kyllä ne tulevatkin miehet sua pettää jos olet pihtari. Ymmärrän raskauden aivan lopussa ja syntymän jälkeen, mutta jos se pihtaus jatkuu niin laamanen lehmä ja laiska lahna olet vaikka muuta uskottelet. Olisit antanut miehellesi sitä pillua niin ei olisi pettänyt, oma syysi.

Alkuperäinen kirjoittaja seksi elämääkin tärkeämpää?:
^ Mitä "huvittuneen" sitten olisi pitänyt tehdä? Harrastaa seksiä vaikka oman tai lapsensa terveyden tai jopa hengen kustannuksella, ettei mies pettäisi? Täytyy sanoa, että enpä kyseisenkaltaista retkua kohtaan pystyisi itsekään tuntemaan halua ja tuskin kovin moni muukaan nainen.

Kyllä se miehesi aivan takuuvarmasti kelpaa muillekin, kunnes saavat lapsen tai suhde elähtyy uutuudenviehätyksen jälkeen, joka on naiselle tyypillistä. Geenit määrrä ettei vakisuhteessa oleva mies enää aiheuta hormooniryöppyjä eli kiimaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nainenn:
Kun ette saa parisuhteessa seksiä. Miettikää missä vika? Opetelkaa tyydyttämään nainen niin seksin saaminen on taattua!
Minulla on peili makkarin katossa.
Kuten ymmärrät voin katsoa siihen vain ollessani alimmaisena...

Olen joskus miettinyt että jaksanko todellakin olla uskollinen koko elämäni..enkö koskaan saa kokea enää sitä intohimoa jota joskus suhteen alussa oli. Mieheni ei ole enää millään tapaa kiihkeä eikä himoittava..enkä jaksa enää olla se joka yrittää kipinää rakentaa vuosien jälkeen..

Jep jep olen siis nainen. Ei se kuulkaa mies mikään kingi ole joka luulee että valta on vain hänen käsissään..valtaa on naisella ja pirun paljon enemmän. Nimittäin ei ole vaikeutta koskaan saada mitä haluaa..
Jos te miehet luulette että vain te olette suhteissa päätöksen ja vastuuntekijöitä olette väärässä..ei ne naisetkaan jää rannalle ruikuttamaan jos ukossa ei ole oikeaa potkua. Täytyy suhteessa olla muutakin kuin että hoidetaan kotityöt ym..hellyys, kunnioitus jne..
Katotaan kauanko mä jaksan. Yksin ei jaksa yrittää jos ongelmia ei ratkaista. Puhuttu on huonolla menestyksellä.,toinen pakenee ja toinen alkaa luovuttamaan..