seksistä jne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mammas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mammas"

Vieras
joskus mietin että kiihottuuko mies ollenkaan minusta seksin aikana vai ajatteleekohan se ihan jotakin muuta/toista. Vaikea kuvitella että mies voi kokea mua kiihottava enää kahden raskauden ja synnytyksen jälkeen. :/ Eka raskaus ei paljoa tuohoa tehnyt mutta oi ja voi tätä toista tuli kaikki mahdolliset viat... raskaus arpia, vatsanahka on liian iso, rinnat roikkuu ku tyhjät pussit, alapää ei todellakaan nätin näköinen... jos nyt jotain positiivista pitää etsiä niin olen sentään hoikkana pysynyt ja lantiopohjalihas treenin takia löystymistä ei tapahtunut. mutta silti on niin "ruma" fiilis ettei pysty nauttimaan seksistä...

Seksikäs body tai toppi päälle ja menoks. Älä vaivaa mieltäs tuollasien asian kanssa, elämä on jättänyt suhun jälkes, niin tapahtuu väistämäätä meille kaikille :) Nauti elämästä ja seksistä.

[QUOTE="Öhöm";23309803]Voiko etovaa olla ku hoikka mutta rinnat roikkuu ja vatsapussi, hyyii. Ja ne rinnatkin varmaan AA tai max B[/QUOTE]

tätä mä just meinaan. kamalan näköistä. mutta mitäpä minä sille voin että siltä näytän. :(

Mikset kysy asiaa mieheltäsi?

Mä kysyin ihan suoraan kun mies oli otanut alkoa, eli puhu suoraan :D.
On kuulemma tyytyväinen, vaikka mä epäilin ihan samoja juttuja kuin sinäkin itsestäsi.
Tosin sitä en tiedä, minkä kaiken mieheni valehteli :ashamed:

Yhteistyössä