Miehet ei aina halua antaa suuseksiä,koska ne ei osaa.Tai ne kuvittelee,ettei ne osaa. Eikä suurin osa miehistä "saa" siitä mitään,niin ne ei halua tehdä sitä - koska sängyssä aika moni hakee kuitenkin vaan sitä omaa nautintoaan. Toiset on toki sellaisia,että nauttii kun huomaa toisen nauttivan.
Mä yrittäisin puhua, kysyisin ehkä että miksei se halua tehdä sulle sitä , mitä odottaa sulta saavansa ?
Mä olen itte ollut hetero,mutta olin huono siinä, nyt olen mielummin naisen kanssa - ja koska miehet tietää,ettei mua kannata edes yrittää, niin mulle puhutaan eri tavalla kuin heteronaisille, ja olen miesten kanssa puhunut paljon myös seksistä naisen kanssa - siis että mitä pitäis tehdä ja mistä huomaa että nainen tykkää ja mitä naiset keskenään puuhaa jne , että siks tiedän ehkä enemmän siitä miten miehet ajattelee.
Mä olen törmännyt siihenkin ajattelutapaan,että jotkut miehet pitää naisen elintä likaisena, koska se on limainen ja koska "sieltä tulee pissa". Kysyn yleensä mieheltä sit sitä,että mistäs se sitte pissaa.. kun kumminki odottaa suuseksiä naiselta. Mutta se on kuulemma ihan eri asia