Seksistä.. (nolo aihe mulle)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolo ap

Vieras
Apuja kaivataan.
Eli tilanne se, että meillä on miehen kanssa seksiä ehkä 1-2kertaa viikossa. Mun mielestä sitä pitäis olla paljon enemmän mutta minkäs teet kun ei haluta.. Mun on hirveen vaikee päästä tunnelmaan mukaan, ja yleensä seksi onkin sitten mulle sitä miehen tarpeiden tyydyttämistä. Mä en vaan niin paljon pysty nauttimaan. Saattaa olla estoja päällä, seksi oli mun lapsuudessa ja nuoruudessa kielletty aihe. Lisäksi mä en oo koskaan itse yhdynnässä orgasmia saanut ja en sitä osaa vaatiakaan, joten orgasmin saan ehkä kerran parissa kuukaudessa.. :/

Meillä ei oo kauheesti esileikkejä. Yleensä homma menee niin, että mies kysyy haluaisinko, sitten mennäänkin suoraan asiaan. Mä en siis ehdi edes kiihottua ennen aktia.. Onko kaikilla muilla esileikkejä? Mä en tiedä miten tän tilanteen sais muutettua sellaiseksi, että mäkin haluaisin ja seksi olis mullekin oikeasti jotain mitä odottaa..

Haluttomuutta kai yleensä selittää se, että meillä on vielä pieni vauva mutta ei sekään oo mikään syy tälle sillä tämmöstä tää on ollut lähes aina, paitsi alkuaikoina..

Mitä mä voisin tehdä, että tää tilanne muuttuis? Ei oo kauheen helppo ottaa tätä aihetta puheeksi miehen kanssa vaikka muuten kyllä puhutaan aivan kaikesta ja meillä menee hyvin.

yritä pitkittää. tyyliin meette suihkuun. annat ymmärtää että sielä sais sua. ehkä annatkin vähän mut sit lopetat antamisen ja sanot että suihkun jälkeen jatketaan JOS ...

ja siihen väliin niputat jonku toiveen.

Juu, esileikki on melkein aina. Tai jos on nopea homma, niin mies ainakin tarkistaa, että olen valmis. Ei mitään suoraan jyystämiseen, kuulostaa melko tympeältä hommalta semmoinen. Ei ihme, ettet saa orkkua, jos mies ei tee mitään sen eteen, tai itse olet estoinen. Uskaltaisitko ehdottaa hierontaa tms. Sano, että vauvan saannin jälkeen susta tuntuu, että tarvitset vähän lisää lämmittelyä ennen yhdyntää. Mun mies antaa mulle orkun suuseksillä tai sormilla ennen kuin rupeaa itse hommiin.

Kuulostaa siltä, että periaatteessa kaikki on kunnossa, mutta tarvitsisitte ehkä opastusta, asiaan paneutumista ja harjoittelua. Seksiterapeutista olisi varmasti apua.

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
No mä en osaa auttaa, mutta en ole minäkään ikinä orgasmia kokenut ja seksi juurikin sitä miehen tarpeiden tyydyttämistä :ashamed:

Saatko yksin touhutessa? Jos saat niin silloin vain ohjeistat miestät toimimaan niin että sulle tuntuu hyvältä ja pikkuhiljaa löydätte sen tunteen ja tilanteen että se O on mahdollista. Mä en tiedä jaksaisinko harrastaa moista hommaa jos en itse siitä mitään saisi :ashamed:

No mä en osaa auttaa, mutta en ole minäkään ikinä orgasmia kokenut ja seksi juurikin sitä miehen tarpeiden tyydyttämistä :ashamed:

Minulla oli myös näin koko edellisen 7 vuoden suhteen ajan. En koskaan ollut kokenut orgasmia. Sitten tuli ero ja villi sinkkuaika jolloin minulla oli kumppaneina useita kokeneempia itseäni vanhempia miehiä jotka todella osasivat homman ja ottivat naisen huomioon. Siitä se lähti ja nykyään osaan jo sujuvasti VAATIA orgasmia aika ajoin. Tiedän keinot siihen ja sanon miehelleni suoraan mitä milloinkin haluan. Yhdynnässä en ole koskaan saanut orgasmia enkä usko saavanikaan, on sitä niin paljon koitettu tuloksetta.

Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:
1-2kertaa viikossa sehän on jo hyvin:)meillä hyvä jos kerran kuussa,nyt ollu 3kk tauko mies haluais mut mä en...samaa mietin missä vika?

Määränä varmasti hyvin mutta mä tahtoisin ihan oikeasti NAUTTIA siitä..

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Kuulostaa siltä, että periaatteessa kaikki on kunnossa, mutta tarvitsisitte ehkä opastusta, asiaan paneutumista ja harjoittelua. Seksiterapeutista olisi varmasti apua.

no nimenomaan opastusta varmaan kaivattaisiin.. mistä noita seksuaaliterapeutin palveluita saa ja onko se hirveen kallista?

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:

Saatko yksin touhutessa? Jos saat niin silloin vain ohjeistat miestät toimimaan niin että sulle tuntuu hyvältä ja pikkuhiljaa löydätte sen tunteen ja tilanteen että se O on mahdollista. Mä en tiedä jaksaisinko harrastaa moista hommaa jos en itse siitä mitään saisi :ashamed:

En, en edes itse saa itselleni orgasmia, on jo kiinnostus lopahtanut koko aiheeseen, kai siihen on vain tottunut :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja nolo ap:

no nimenomaan opastusta varmaan kaivattaisiin.. mistä noita seksuaaliterapeutin palveluita saa ja onko se hirveen kallista?

Meet baariin, pokaat äijän ja meet kämpille! Ilmaista ja saatat saada vielä pari drinkkiä ja aamupalan.

Kyllä se naisen orgasmin saaminen on paljon miehestä kiinni! Mä en olis ikäpäivänä uskonu, et mä voin saada. :) Mutta sain, vuosi siihen meni! Ja tänä päivänä saan joka kerta ;) Mahtava mies!!! :) kiitos hänelle<3

En keksi muuta kuin että asiasta on pakko puhua. Onko miehesi tyytyväinen seksin määrään? Haluat seksiä vain miehen mieliksi, koska sua itseäsi se ei juurikaan kiinnosta ja kuvittelet, että miehesi tarvitsee sitä lisää. Et kehtaa pyytää tyydytystä itsellesi, mikä tekisi seksistä sinullekin kivempaa, ilmeisesti häpeät halujasi, mikä johtuu menneisyyden kokemuksistasi.

Kysy mieheltäsi, mitä mieltä hän on seksielämästänne, onko määrä riittävä jne. Ja mun (ja luulisin että useimpien) mielestä 1-2 kertaa viikossa on aivan normaali ja riittävä määrä, etenkin kun on vauva talossa. Uskoisin, että myös miehesi haluaisi sinun nauttivan ja hän haluaisi tuottaa sinulle nautintoa. Hormonit vaikuttavat vielä niin, että kiihottuminen ei välttämättä todellakaan onnistu kovin nopeasti. Voitteko romantisoida muuten, tehdä jotain muuta kivaa yhdessä? Yrittäkää ottaa aikaa yhdessä, ruokaa, leffa tms. rentoutumista ja hellyyttä.

Pakko kysyä ap: mikset voi sanoa miehelle, että miksi me aina tehdään näin? Miksi et voi ottaa puheeksi, ja sanoa, että sinä et saa siitä mitään, et ole valmis ja se tuntuu vaan miehen tyydyttämiseltä? Minä kehittäisin riidan tuosta, jos en muuten saisi asiaa puhuttua puhki. Ihan älytöntä kärsiä ja murehtia kun vois suunsa avata ja selvittää jutun.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeile:

Meet baariin, pokaat äijän ja meet kämpille! Ilmaista ja saatat saada vielä pari drinkkiä ja aamupalan.

Joo ja nää vinkit jätän ihan omaan arvoonsa.

Seksuaaliterapeutteja on joillakin lääkäriasemilla ja sitten on ihan yksityisiä, netistä löytyy. Kaikilla isommilla paikkakunnilla lienee niitä. Itse kun kävin, maksoi 60 e kerta. En tiedä onko normaali hinta, vai onko sitten kalliimpaa/halvempaa jossain.

Kertoo sun seksuaalisesta rajoittuneisuudesta. Aina ne seksihommat ei vaan suju yhden kanssa. Jos kokeilee muita, saattaa sopiva löytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Puhu:
En keksi muuta kuin että asiasta on pakko puhua. Onko miehesi tyytyväinen seksin määrään? Haluat seksiä vain miehen mieliksi, koska sua itseäsi se ei juurikaan kiinnosta ja kuvittelet, että miehesi tarvitsee sitä lisää. Et kehtaa pyytää tyydytystä itsellesi, mikä tekisi seksistä sinullekin kivempaa, ilmeisesti häpeät halujasi, mikä johtuu menneisyyden kokemuksistasi.

Kysy mieheltäsi, mitä mieltä hän on seksielämästänne, onko määrä riittävä jne. Ja mun (ja luulisin että useimpien) mielestä 1-2 kertaa viikossa on aivan normaali ja riittävä määrä, etenkin kun on vauva talossa. Uskoisin, että myös miehesi haluaisi sinun nauttivan ja hän haluaisi tuottaa sinulle nautintoa. Hormonit vaikuttavat vielä niin, että kiihottuminen ei välttämättä todellakaan onnistu kovin nopeasti. Voitteko romantisoida muuten, tehdä jotain muuta kivaa yhdessä? Yrittäkää ottaa aikaa yhdessä, ruokaa, leffa tms. rentoutumista ja hellyyttä.

Joskus kun on tätä aihetta sivuttu, on mies tuonut ilmi että kyllä tahtoisi enemmän kun sen kerran tai kaksi viikossa. Mies olisi valmis vaikka joka päivä mutta ei hän kuitenkaan mua painosta. Välillä yritetään tehdäkin yhdessä jotain mukavaa, rentoutua mutta yleensä sitä on muksun nukkumaan menon jälkeen aika väsynyt, vauva kun menee yöunille yleensä vasta klo 23

Alkuperäinen kirjoittaja mikset kokeile?:

Kertoo sun seksuaalisesta rajoittuneisuudesta. Aina ne seksihommat ei vaan suju yhden kanssa. Jos kokeilee muita, saattaa sopiva löytyä.

No sitten oon ihan mielelläni rajoittunut seksuaalisesti. Mä rakastan miestäni enkä koskaan häntä aio pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kyllä se naisen orgasmin saaminen on paljon miehestä kiinni! Mä en olis ikäpäivänä uskonu, et mä voin saada. :) Mutta sain, vuosi siihen meni! Ja tänä päivänä saan joka kerta ;) Mahtava mies!!! :) kiitos hänelle<3

Väärin, ensin on tiedettävä miten saa itse. Sitten vasta voi opastaa kuinka mies sen voi sinulle antaa. Muuten menee aika hakuammunnaksi ja liiaksi yrittämiseksi.

Mulla suuseksi toimii aina, pelkässä yhdynnässä en ole koskaan saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko kysyä ap: mikset voi sanoa miehelle, että miksi me aina tehdään näin? Miksi et voi ottaa puheeksi, ja sanoa, että sinä et saa siitä mitään, et ole valmis ja se tuntuu vaan miehen tyydyttämiseltä? Minä kehittäisin riidan tuosta, jos en muuten saisi asiaa puhuttua puhki. Ihan älytöntä kärsiä ja murehtia kun vois suunsa avata ja selvittää jutun.

Mä inhoon riitoja ja yleensä oonkin hiljaa mieluummin kun kehitän riidan :/ Täytyis varmaan sitten ihan ottaa tää asia puheeksi, aihe on vaan mulle aika vaikee. Joku sanoikin tuolla, että taidan hävetä halujani ja niin se taitaa olla.

Puhuminen voi tuntua aluksi vaikealta ja nololta, mutta kannattaa yrittää puhua. Vaikka pimeässä ennen nukkumaan menoa sanot, että haluaisit puhua yhdestä asiasta, josta tuntuu vaikealta puhua, koska siitä ei ole ennen puhuttu. Sano vaikka, että naiset toimii vähän eri tavoin kuin miehet ja kaipaavat esileikkiä, edes jonkinlaista. Painota myös että olet tyytyväinen mieheesi ja seksiin muuten, mutta pikkuisen lämmittelyä vaan auttaisi sinua pääsemään paremmin fiilikseen.

Meillä on aina esileikki, mieskin tykkää siitä. Ja jos en ole "valmis" fyysisesti, koska jännitän tai jotakin muuta, sanon siitä hienovaraisesti. Olen myös kertonut mikä auttaa pääsemään tunnelmaan. Mies ei ole moksiskaan vaan ymmärtää tämän. Minun nautintoni on hänelle tärkeää, mielestäni yllättävänkin tärkeää. Mutta mies ei ole ajatusten lukija. Miehesi ei voi tietää mitä kaipaat, jos et sano. Tuskin hän siitä loukkaantuu. Ja se riski täytyy joskus ottaa. Itsekin ennen pelkäsin puhua ihan kaikesta, mutta olen huomannut, että siitä seuraa usein hyviä asioita, vaikka pelkäsi aina, että pilaa vain kaiken. Luottamus ja rohkeus suhteessa kasvavat, kun puhutaan kaikesta. Silloin seksistäkin nauttii enemmän. Zemiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mikset kokeile?:

No joo. Miten kuvittelet että ap:n kaltainen henkilö yhtäkkiä vapautuisi jonkun tuiki tuntemattoman kanssa, kun ei lapsensa isälle pysty kertomaan toiveistaan? Tämä homma on syvemmällä, kuin tekniikassa.

T. eräs, jolla on samantapaisia ajatuksia/ongelmia kuin ap:llä

Yhteistyössä