Kyllä musta tossa miehessäkin on vikaa, jos kuiviltaan vaan runnoo sisään välittämättä edes siitä, onko nainen yhtään kiihottunut. Olen itse tosi estynyt ollut aikanaan kasvatuksen vuoksi, kunnes löysin nykyisen mieheni. Hänelle seksissä oli tärkeintä, että minä nautin. En kehdannut puhua omista mieltymyksistäni, oikeastaan en edes tiennyt mikä minusta tuntui hyvältä. Aina seksin jälkeen hävetti kamalasti ja mitä enemmän olin nauttinut, sitä enemmän hävetti. Olin niin ujo, etten pystynyt edes katsomaan mieheen päin silloin kun hän oli alasti. Mies kuitenkin omalla asenteellaan opetti, että seksistä nauttiminen on vähintäänkin normaalia eikä siinä ole mitään pahaa ja kokeilemalla selvitti, miten saa minut nauttimaan. Hän ei myöskään hermostunut ujostelustani vaan päinvastoin piti sitä söpönä. En hirveästi kehtaa seksistä puhua vieläkään, mutta yritän kuitenkin vähän miestä ohjailla kun tiedän paremmin nykyään, mikä tuntuu hyvältä. Tietysti jos miehen asenne on se, että vain hänen omalla tyydytyksellään on väliä, ei tämä toimi. Esim. mun ex ei reagoinut mitenkään, vaikka olisin sanonut että älä tee noin, tuo sattuu, otti vaan kovempaa kiinni ja jatkoi väkisin. Tai saattoi pitää hetken tauon jos yritin pois ja sitten jatkoi ihan samaa. Seuraavalla seksikerralla ainakin viimeistään jatkoi samaan malliin yhtään välittämättä mitä olin sanonut. Ei meille olisi hyvää seksielämää saanut aikaiseksi millään, koska hänellä ei ollut motivaatiota tehdä seksistä sellaista, että olisimme kumpikin pystyneet siitä nauttimaan. Onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia.
Kaikki aiemmat parisuhteeni ovat kariutuneet haluttomuuteeni. Täytyy sanoa, että tuskin ilman esileikkiä ja omia orgasmeja seksi kiinnostaisi enempää kuin 1-2 kertaa vuodessa, jos sitäkään...että jos viitsit monta kertaa viikossa harrastaa seksiä, josta tuskin saat muuta kuin paikat kipeäksi, sehän on jo tosi paljon!