Seksistä.. (nolo aihe mulle)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja vielä: mieti mikä olisi pahinta mitä voisi tapahtua, jos otat asian puheeksi? Seksi loppuu? Mies suuttuu niin, ettei enää innostu ollenkaan? Mies ei ymmärrä? Nämä eivät ole kovin todennäköisiä lopputuloksia.

Sitten mieti, mitä seuraa jos et puhu. Kaikki jatkuu samanlaisena etkä nauti seksistä rakastamasi miehen kanssa. Mikään ei koskaan muutu.

Kannattaa ottaa riski. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Alkuperäinen kirjoittaja mikset kokeile?:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeile:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Kuulostaa siltä, että periaatteessa kaikki on kunnossa, mutta tarvitsisitte ehkä opastusta, asiaan paneutumista ja harjoittelua. Seksiterapeutista olisi varmasti apua.

no nimenomaan opastusta varmaan kaivattaisiin.. mistä noita seksuaaliterapeutin palveluita saa ja onko se hirveen kallista?

Meet baariin, pokaat äijän ja meet kämpille! Ilmaista ja saatat saada vielä pari drinkkiä ja aamupalan.

Joo ja nää vinkit jätän ihan omaan arvoonsa.

Kertoo sun seksuaalisesta rajoittuneisuudesta. Aina ne seksihommat ei vaan suju yhden kanssa. Jos kokeilee muita, saattaa sopiva löytyä.

No joo. Miten kuvittelet että ap:n kaltainen henkilö yhtäkkiä vapautuisi jonkun tuiki tuntemattoman kanssa, kun ei lapsensa isälle pysty kertomaan toiveistaan? Tämä homma on syvemmällä, kuin tekniikassa.

T. eräs, jolla on samantapaisia ajatuksia/ongelmia kuin ap:llä

Niinpä, miehessä ei oo tässä asiassa mitään vikaa. Vika taitaa olla enemmänkin mulla pään sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nolo ap:
Kuulostaa siltä, että periaatteessa kaikki on kunnossa, mutta tarvitsisitte ehkä opastusta, asiaan paneutumista ja harjoittelua. Seksiterapeutista olisi varmasti apua.

no nimenomaan opastusta varmaan kaivattaisiin.. mistä noita seksuaaliterapeutin palveluita saa ja onko se hirveen kallista?

Meet baariin, pokaat äijän ja meet kämpille! Ilmaista ja saatat saada vielä pari drinkkiä ja aamupalan.

Kertoo sun seksuaalisesta rajoittuneisuudesta. Aina ne seksihommat ei vaan suju yhden kanssa. Jos kokeilee muita, saattaa sopiva löytyä.

No sitten oon ihan mielelläni rajoittunut seksuaalisesti. Mä rakastan miestäni enkä koskaan häntä aio pettää.
No sitten on tyytyminen huonoon seksiin!

Pikku kännit ja radalle iskemään pelimies. Kyllä ne rajoittuneisuudet siinä karisee, kun oot osaavissa käsissä. Se mitä toinen ei tiedä, ei ole pettämistä. Ei se järvi siitä muutu, vaikka muutkin siinä soutelee.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:

No joo. Miten kuvittelet että ap:n kaltainen henkilö yhtäkkiä vapautuisi jonkun tuiki tuntemattoman kanssa, kun ei lapsensa isälle pysty kertomaan toiveistaan? Tämä homma on syvemmällä, kuin tekniikassa.

T. eräs, jolla on samantapaisia ajatuksia/ongelmia kuin ap:llä

Niinpä, miehessä ei oo tässä asiassa mitään vikaa. Vika taitaa olla enemmänkin mulla pään sisällä.

Toki mieskin voi osoittaa kiinnostusta, ja kysyä oletko tyytyväinen ja mitä haluaisit jne. Mutta jos ei osaa antaa vastausta, tai ei kykene siihen, koska aihe tuottaa häpeää, niin kaikki jatkuu samalla mallilla.

Ap, vaikka tuntuisi vaikealta, muuta ratkaisua ei ole kuin puhua. Itse olen opetellut pikkuhiljaa, ja nykyään pystyn miestä jonkin verran ohjeistamaan seksin aikana. Pystymme myös puhumaan näistä asioista, mutta ei kuitenkaan mistään aktin yksityiskohdista, vaan seksin määrästä ja laadusta yleisellä tasolla. Joskus saatamme jopa sanoa, että olipa kivaa eilen tms. Aiemmin tällaistakaan ei juuri juteltu. Yleensä saan orgasmin suuseksillä tai käsin, yhdynnässä en. Mutta helppoa miehen neuvominen ei ole. Se, että näyttäisin hänelle jotain, ei tule kysymykseenkään (minulle) - se on vielä liian noloa. Pikkuhiljaa eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pikku kännit ja radalle iskemään pelimies. Kyllä ne rajoittuneisuudet siinä karisee, kun oot osaavissa käsissä. Se mitä toinen ei tiedä, ei ole pettämistä. Ei se järvi siitä muutu, vaikka muutkin siinä soutelee.

YÄK mitä kuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja mv:

YÄK mitä kuraa.

Mitä kuraa? Normisettiä! Näin on!

Mun tarvii kyllä kanssa myöntää että tuskin jaksaisi kovin usein/koskaan harrastaa seksiä jos en itselleni mitään sais.
Ja puolustan nuoria miehiä. Oma mies nauttii kun saa mut nauttimaan ja huomio mut aina. Eli ei tarvitse vanhempi mies että osaa naista miellyttää.

Suurin osa naisista ei saa mitään sisään ulos touhusta. Vaan just klitorikseen kohdistuvasta.
Mikäli et ikinä ole saanut orkkua niin oletko kokeillut joatin muuta kuin sormin räpellystä?
esim vesihanasta valuttaa vettä klitorikselle. tai hinkata itseäsi johonkin. Kaikki ei tykkää jos sormella vaan sörkkii klittaa.
Kokeile vähän kaikkea erillaista. Kun olet yksin kotona että voit rentoutua. Kun opit mistä pidät osaat miehelle kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Mun tarvii kyllä kanssa myöntää että tuskin jaksaisi kovin usein/koskaan harrastaa seksiä jos en itselleni mitään sais.
Ja puolustan nuoria miehiä. Oma mies nauttii kun saa mut nauttimaan ja huomio mut aina. Eli ei tarvitse vanhempi mies että osaa naista miellyttää.

Suurin osa naisista ei saa mitään sisään ulos touhusta. Vaan just klitorikseen kohdistuvasta.
Mikäli et ikinä ole saanut orkkua niin oletko kokeillut joatin muuta kuin sormin räpellystä?
esim vesihanasta valuttaa vettä klitorikselle. tai hinkata itseäsi johonkin. Kaikki ei tykkää jos sormella vaan sörkkii klittaa.
Kokeile vähän kaikkea erillaista. Kun olet yksin kotona että voit rentoutua. Kun opit mistä pidät osaat miehelle kertoa.

Joo siis kyllä tuo käsin onnistuu, mutta ei yhdynnässä..

Ajatteletko koskaan mitä susta olis seksuaalisesti kiihottavaa, ja masturboitko itse? Miehesikin innostuu tekemään sulle juttuja, jos kokeilet jotain vähän erilaista. Esim. liukasteella tai öljyllä leikkiminen voi olla aika kiihottavaa.

Jos mun mies ei seksiasioissa osais tai ymmärtäis mua tyydyttää nuolemalla tai sormin, se oliskin entinen mies. Yhdynnän aikanakin voi tehdä paljon muuta kuin sisään ja ulos juttuja. Kannattanee käydä oikeasti hakemassa sitä oppia muualta. Joko apn tai miehen.

Ajatteletko koskaan mitä susta olis seksuaalisesti kiihottavaa, ja masturboitko itse? Miehesikin innostuu tekemään sulle juttuja, jos kokeilet jotain vähän erilaista. Esim. liukasteella tai öljyllä leikkiminen voi olla aika kiihottavaa.

Ajattelen kyllä mutta niistä asioista on vaikea avautua.. Ja kun ei oo kauheesti kokeiltu uusia juttuja niin en tiedä mikä tuntuu hyvältä tai mitä kannattais kokeilla. Mies olis kyllä tyytyväinen jos innostuisin jotain kokeilemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ajattelen kyllä mutta niistä asioista on vaikea avautua.. Ja kun ei oo kauheesti kokeiltu uusia juttuja niin en tiedä mikä tuntuu hyvältä tai mitä kannattais kokeilla. Mies olis kyllä tyytyväinen jos innostuisin jotain kokeilemaan..

Juu, ymmärrän. Sun pitää avautua ihan pikkasen miehellesi, muuten jäät paljosta paitsi. Pienillä askeleilla eteenpäin.

No sittenhän on hyvä. Nyt vaan ens kerralla kun aloitatte touhuamaan niin otat miehen kädestä kiinni ja ohjaat sitä ja jos rohkenet voisit hänen edessään malliksi tehdä itsellesi orgasmin. Varmasti tykkäisi

Kyllä musta tossa miehessäkin on vikaa, jos kuiviltaan vaan runnoo sisään välittämättä edes siitä, onko nainen yhtään kiihottunut. Olen itse tosi estynyt ollut aikanaan kasvatuksen vuoksi, kunnes löysin nykyisen mieheni. Hänelle seksissä oli tärkeintä, että minä nautin. En kehdannut puhua omista mieltymyksistäni, oikeastaan en edes tiennyt mikä minusta tuntui hyvältä. Aina seksin jälkeen hävetti kamalasti ja mitä enemmän olin nauttinut, sitä enemmän hävetti. Olin niin ujo, etten pystynyt edes katsomaan mieheen päin silloin kun hän oli alasti. Mies kuitenkin omalla asenteellaan opetti, että seksistä nauttiminen on vähintäänkin normaalia eikä siinä ole mitään pahaa ja kokeilemalla selvitti, miten saa minut nauttimaan. Hän ei myöskään hermostunut ujostelustani vaan päinvastoin piti sitä söpönä. En hirveästi kehtaa seksistä puhua vieläkään, mutta yritän kuitenkin vähän miestä ohjailla kun tiedän paremmin nykyään, mikä tuntuu hyvältä. Tietysti jos miehen asenne on se, että vain hänen omalla tyydytyksellään on väliä, ei tämä toimi. Esim. mun ex ei reagoinut mitenkään, vaikka olisin sanonut että älä tee noin, tuo sattuu, otti vaan kovempaa kiinni ja jatkoi väkisin. Tai saattoi pitää hetken tauon jos yritin pois ja sitten jatkoi ihan samaa. Seuraavalla seksikerralla ainakin viimeistään jatkoi samaan malliin yhtään välittämättä mitä olin sanonut. Ei meille olisi hyvää seksielämää saanut aikaiseksi millään, koska hänellä ei ollut motivaatiota tehdä seksistä sellaista, että olisimme kumpikin pystyneet siitä nauttimaan. Onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia.

Kaikki aiemmat parisuhteeni ovat kariutuneet haluttomuuteeni. Täytyy sanoa, että tuskin ilman esileikkiä ja omia orgasmeja seksi kiinnostaisi enempää kuin 1-2 kertaa vuodessa, jos sitäkään...että jos viitsit monta kertaa viikossa harrastaa seksiä, josta tuskin saat muuta kuin paikat kipeäksi, sehän on jo tosi paljon!

Yhteistyössä