Seksistä, suuttuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana (turhis)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana (turhis)

Vieras
Mä harvoin tosissaan haluan ja pyydän seksiä. Se vaatii omanlaisensa mielentilan, kiireettömyyden, rauhan. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa pyydän sitä. Seksiä on toki pari kertaa viikossa mutta vain mieheni mieliksi. Eilen ehdotin miehelle pientä sänkyjumppaa niin vastaus oli: en mä seksiä jaksa, mut saat ottaa suihin jos haluut!!! Mitä vattua se suihinotto mua auttaa?! EI sitten jaksanut mies sitä yhtä ainoaa kertaa pitkästä aikaa kun mun olisi tehnyt mieli!! Mutta aina sitä pitää valmiina olla ja suostuvainen kun hän on sillä tuulella!!

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana (turhis):
Mä harvoin tosissaan haluan ja pyydän seksiä. Se vaatii omanlaisensa mielentilan, kiireettömyyden, rauhan. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa pyydän sitä. Seksiä on toki pari kertaa viikossa mutta vain mieheni mieliksi. Eilen ehdotin miehelle pientä sänkyjumppaa niin vastaus oli: en mä seksiä jaksa, mut saat ottaa suihin jos haluut!!! Mitä vattua se suihinotto mua auttaa?! EI sitten jaksanut mies sitä yhtä ainoaa kertaa pitkästä aikaa kun mun olisi tehnyt mieli!! Mutta aina sitä pitää valmiina olla ja suostuvainen kun hän on sillä tuulella!!

no toivottavasti et kuitenkaan ottanu poskeen?! vittu, jos mun ukko tolleen sanos, ni saattas vierähtää seuraavat pari kuukautta ettei tämä rouva olis kovinkaan suotuisalla tuulella!!

no suuttuisin kyllä, v###u miten itsekäs ääliö! Meil on kans niin ettei mies halua ikinä sillon kun minä, mutta mä kun haluaisin ainakin joka toinen päivä. Niin täytyy sitten antaa kun mies haluaa, jos meinaa joskus saada..:( nyt oon kyllä päättäny lopettaa sen antamisenkin, kun ei jaksa tätä enää..

Mä oisin tuhahtanu todennäkösesti ja marssinu sänkyyn dildo kourassa :laugh:
En m suuttunu ois, ei aina voi tehä mieli vaiks toisella tekeeki eikä siihe itekkää tartte aina suostua toisen mieliksi. Joskus voi itsekin sanoa että nyt ei jaksa.

Meillä lauantaina sekstailtiin paljon ja innokkaasti, sitten myöhemmin halusin ottaa mieheltä suihin - lutkutin varmaan puoli tuntia ilman, että mitään vaikutti...... siis ei tullut mitään - sekin kyrsi....

Tietty olisi pitänyt ensin harrastaa suuseksiä, mutta.... ukko vähän pelkää hampaitani, joten se varmaan vaikuttaa kans, kun olen joskus EHKÄ puraissut sukukalleutta.

Vastaus kysymykseesi: Olisin varmaan suuttunut ja aika pitkä selibaatti olisi edessä. On jotenkin loukkaavaa tuollainen.

Mielestäni rakkaudesta toiseen kumpikin osapuoli voi välillä osallistua puuhaan, vaikkei niin hutsittaiskaan. Kiihko voi nousta siinä tohinassa. Suuttuisin varmaankin. Tosin mä saan kiksejä myös oraalista.

En olis suuttunu siitä että hän ei halua ruveta hommiin mutta siitä kyllä että ehdottais että otan häneltä suihin kun MUN tekee mieli :o :kieh:

Tavan kuspiä kun toinen ehdottaa niin haluaakin vaan pelkän oman nautinnon :headwall: :headwall:

Ja jos noin kävis niin kyllä mä vähän valasisin että se jos otan häneltä suihin niin se ei mulle tuo tyydytystä :kieh:

Yhteistyössä