seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skarppaxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

skarppaxx

Uusi jäsen
02.02.2011
18
0
1
haluaisin kysyä arvon naisilta minua kiusaavaa asiaa.
olen 46v mies elämää nähnyt ja minulla on 8 poikaa kahdesta avioliitosta eli 4+4 ))
nyt olet asunut viisi vuotta naisen kanssa jolla yksi lapsi ensimmäisestä liitosta ja hän on pidättäytynyt seksistä jo yli kaksi vuotta kanssani.
tunnen itse tavanneeni elämäni ihmisen ,mutta tuntuu etten jaksa enää tätä ns ilman läheisyyden oloa.
en haluaisi etsiä korvaajaa enkä ns salasuhdetta mutta keinot alkaa olla finaalissa.
jos joku heittää edes kivan vinkin mitä miehen olisi tehtävä olisin suunnattoman kiitollinen.
en halua ruikuttaa täällä elämääni vaan olen oikeasti turhaantunut..
kiitos jos joku jaksaa vastata

terv. Skarppaxx

en ole mies joka jurottaa ja ei puhu. vaan oikeasti en ymmärrä . sillä kaikki alkoi lomamme jälkeen ja en ole tehnyt mielestäni koskaan vääärin häntä kohtaan

Niin, et omasta mielestäsi... Tajuathan miten naisen mieli toimii? Ei siihen tarvii edes sitä että olisit tehny jotain, naisesi KOKEE että jokin juttu on nyt sinulta menny häntä kohtaan väärin... Kysyppä emännältä miksei pillua tipu.

Omasta kokemuksestani tiedän, että jos nainen ei saa samalla tavalla tyydytystä seksistä kuin mies (=orgasmi joka kerta), ei häntä paljon jaksa kiinnostaa koko touhu ja asenne on "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Mm. neuvolatädit tietävät, että haluttomuuden taustalla on usein tämä ongelma. Se onkin sitten haaste, että miten ongelma ratkaistaan, jos siitä ei puhuta, se hävettää, ei jaksa tai ei ole halukas kokeilemaan uusia keinoja jne. Mutta tiedänpä kokemuksesta senkin, että jos keinot löytyvät, niin jo alkaa ko. toiminta kiinnostamaan ;-).

en ole mies joka jurottaa ja ei puhu. vaan oikeasti en ymmärrä . sillä kaikki alkoi lomamme jälkeen ja en ole tehnyt mielestäni koskaan vääärin häntä kohtaan

on vain niin turhauttavaa elää ns epätietoisuudessa
olen kysynyt myös sen että onko hänellä mitään sitä vastaan jos etsin itselleni sulostuttajan niin ei vastausta mutta ei myöskään kieltoa.
täytyy ottaa huomioon etten ole riippuvainen hänestä eikä hän minusta

[QUOTE="vierailija";23049350]Omasta kokemuksestani tiedän, että jos nainen ei saa samalla tavalla tyydytystä seksistä kuin mies (=orgasmi joka kerta), ei häntä paljon jaksa kiinnostaa koko touhu ja asenne on "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Mm. neuvolatädit tietävät, että haluttomuuden taustalla on usein tämä ongelma. Se onkin sitten haaste, että miten ongelma ratkaistaan, jos siitä ei puhuta, se hävettää, ei jaksa tai ei ole halukas kokeilemaan uusia keinoja jne. Mutta tiedänpä kokemuksesta senkin, että jos keinot löytyvät, niin jo alkaa ko. toiminta kiinnostamaan ;-).[/QUOTE]
no en usko että siitä on kysymys sillä olen aikalailla epäitsekäs ja haluan että kumppanini nauttii ja olen ollut valmis myös tekemään kaikki sen eteen ja kuuluttanut avoimuutta puolin sekä toisin jotain muuta tässä nyt on jota en hiffaa

Jospa taustalla on luottamuspula? Eipä auta muuta kuin kysyä naiselta suoraan. Ja sanoa asiallisesti, että parisuhteelta haluat seksiä. Sulostuttajasta puhuminen saisi minut sanomaan miehelle tervemenoa!

olen kysynyt sen milj kertaa kaikki mahd asiat
kyllä olen puhunut myös siitä vaihtoehdosta että olisi ns sulostuttaja minun elämässä mutta se ei muuta tilannetta puoleen eikä toiseen sillä hän tietää etten tekisi niin joten luottamus meillä on molemminpuoleinen

olen ollut maailmalla töissä koko elämäni ja nyt kun haluaisin ja siihen myös on mahdollisuus jäädä elämään koti suomeen tulee eteen elämän kirjossa tällainen asia jota ei osaa käsitellä milläänlailla

olen kysynyt myös sen että onko hänellä mitään sitä vastaan jos etsin itselleni sulostuttajan niin ei vastausta mutta ei myöskään kieltoa.

No TÄMÄ ainakin on niin loukkaavaa, että jos mun mies sanois jotain tuonnepäinkin, niin sit se ei ainakaan saa! Mä luulen, että sä oot loukannu naistas jollain tavalla, mitä se ei pysty sulle sanomaan suoraan. Kuitenkin jollain tasolla välittää susta ku ei oo lähteny menemäänkään vielä. Suosittelen oikeasti puhumista. Kerro sille, että sä kaipaat seksiä ja läheisyyttä ja että haluut senkin kokevan asian mukavaks. Älä painosta yhdyntään vaan aloita hellimisellä, joka HUOM päättyy myös hellimiseen, ei vänkäämiseen. Näin naisesi oppii pikkuhiljaa luottamaan suhun, ettet aina oo tunkemassa housuihin ku oot lähellä.

T: Tiiu

voi tiiu!!

olen tehnyt tuon kaiken . en edes muista kuinka monta kertaa...
en ole painostanut häntä koskaan mihinkään..
olen puhunut aina kun olen vain ollut kotona ja suomessa...
olen kuukaudessa noin 20-27 päivää maailmalla ja sitten lomalla kylläkin mutta lomamme vietämme pois suomesta yleensä paitsi kesäisin olemme mökillä ulkosaaristossa

no en usko saaneeni mitään sellaista tietooni mistä ei jo olisi puhutta jne jne mutta kiitos teille jotka kerroitta oman mielipiteenne ...
odotan jos vaikka joku nainen ilmoittasi tietävänsä tai kenties oma kokemus mutta en halua kenenkään jakavan sitä yleisesti täällä .
pieni elämän neuvo riittää

Noh, sitten en osaa sanoa muuta kuin, että hanki se sulostuttaja, mut pidä huolta ettet
A) tuo sitä kotiin
B) tuo tauteja
C) jätä naistasi huomiotta

Harmillinen tilanne.. :(

T: Tiiu

tiiu !

tilanne on sellainen että kärsin siitä ja en tiedä miksi niin mutta en ole ihminen joka antaa helposti periksi asioihin ja uskon löytäväni tähänkin ratkaisun vielä. se että sanoin etsiväni jonkun sulostuttajan elämääni oli vain toisen ihmisen ns ravistelua tähän päivään mutta ei se auttanut tilannetta

Yhteistyössä