seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehille kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehille kysymys

Vieras
Saa toki naisetkin vastata :)

Mieheni ei harrasta kanssani seksiä kuin noin kerran viikossa, se ei sinänsä vähän välttämättä ole mutta minä haluaisin useammin.. Ollaan vähän puhuttu asiasta ja hän kertoi että ajattelee seksiä joka päivä monta kertaa ja häntä haluttaa joka päivä mutta ei tiedä mikä hänelle sitten tulee kun ei kuitenkaan harrasta seksiä?

Siihen voi tietenkin vaikuttaa esim. stressi ja väsymys yms. mutta mikä muu selitys voi olla?
Mielestäni minussa ei ole vikaa... voi tietenkin olla mutta..

Auttakaa että saadaan tyydyttävämpi parisuhde!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 11:17 Sanni kirjoitti:
Oletko varma, että hän ei tyydytä niitä tarpeitaan vieraissa?

Ihan vaan ajatuksena...

Meillä kyllä on seksiä päivittäin, mutta silti mies tiirailee muualle :'(

Olen täysin varma että ei käy vieraissa.

Kyseessä on joku henkinen juttu ja siksi kyselen enemmän miehiltä koska naiset eivät osaa ajatella miesten aivoilla!

Itselläni käy usein niin, että päivällä töissä ollessani seksi käy monesti mielessä ja ajattelen, että olispa illalla kiva peuhata. Sitten illalla on kuitenkin niin paljon kaikenlaista arkipuuhaa, että suurin into ehtii laantua.

Lapsen nukuttamisen jälkeen fiiliksen saa kyllä herätettyä, mutta siinä saa olla molemmat tosissaan mukana. Jos huomaan, että kultaani ei kauheasti kiinnosta, niin unohdan monesti itsekin koko jutun. Tiedän kokemuksesta, että jos itseäni väsyttää ja kultsi on vaan ns. velvollisuudesta mukana, niin jo kunnon seisokki on työn takana.

Sitten pirteänä seuraavana aamuna tekisi taas mieli. Monesti seksi jääkin sitten viikonloppuaamuihin ja -iltoihin.

Olen kylläkin nainen..

Tosta Isin kommentista tuli mieleen kun oma mies on kans aika epeli vaistoamaan jos mä en ole täysin mukana.. eli ns. hänen mieliks (vaikka itsekin kyl sit tykkään). Jos on lapsia ja meinaa aina mennä tohon nukkuma-aikaan voi sekin jo olla ennalta-arvattavuudessaan masentavaa? Eli, oisko mahdollista varastaa heti töistä tultua? Lapset hetken leikkimässä naapurissa tms? Ei siihen kauan mene..?

ja virittelet vähän fiiliksiin, kuljet pelkkä t-paita päällä ja "unohdat" alta muun pois niin että vähän vilkkuu? ihan viattomasti vain ;)

Jos toi Feekniksin lähestymistapa onnistuu teillä, niin varmasti toimii! Eli jos saatte alkuillasta edes sen puolituntia aikaa. Suo miehellesi pieni hengähdystauko kotiutumisen jälkeen ja sitten painostamatta vihjailet mitä olisi tarjolla. Housujen pois jättäminen on miehelle tarpeeksi hienovarainen vihje ;)

Äläkä unohda suukotella ja halailla. Se helpottaa stressiä. Ei miehetkään ole koneita, ainakaan kaikki.

minä puolestaan en ymmärrä miksi vaimo ei halua seksiä kuin korkeintaan kaksi kertaa viikossa. Kerran kokeilin piruuttaan, miten mitkään menisi, että hän tekisi aloittaan seksiin jos minä en sitä tee. Meni viisi viikkoa ja sit en enää pystyny odottamaan, piti ruveta ahdistelemaan.