Niin, hullulta kuulostaa aina nämä neuvot, että "leiki vaikeasti tavoiteltavaa, että mies innostuisi metsästämään". En itse todellakaan halua pelailla suhteessa, leikkiä jotain mitä en ole, jotta mies voisi tuntea saalistavansa minua. Jos minä olen halukas ja nautin seksistä ja haluan sitä usein, miksi ihmeessä minun pitäisi alkaa leikkimään jotain muuta kuin olen? Itsekin toivoisin juuri sitä spontaania halujen ja ihailun osoittamista, jota mieheeni kohdistan - ja jota hän vielä suhteen alkuhuumassa minuun kohdisti. Ärsyttää tuollainen, että pitäisi alkaa pihtaamaan ja kieltäytymään seksistä - sehän on juuri sitä, mistä itse tällä hetkellä kärsin.
Kaikilla miehillä ei ilmeisesti testosteroni jyllää tai muutoin vaan halut ovat pitemmässä suhteessa kortilla. Toivon hartaasti, että jos tästä "kuivasta kaudesta" joskus selviän (joko miestä vaihtamalla tai muutoin), loppuelämäni olisi onnellisempaa ja löytäisin ihmisen, joka aidosti nauttii ja haluaa seksiä kanssani. Kukaan, jolle seksi ja erotiikka mitään merkitsee, ei ihmettele sitä kalvavaa tunnetta, joka naiselle tulee miehen passivoituessa ja torjuessa aloitteita. Se musertaa ja ahdistaa, vaikka se ei miehen "syy" olisikaan. Elämä on epäreilua ja julmaa.
Tunnistan ap.:n kertomuksesta niiiin hyvin tämän kokemuksen:
"""Voisit kai tehdä aloitteen illalla kun mies jää katsomaan telkkaria...""
Olen tehnyt näin, hyväilimme toisiamme, suutelimme ja oli todella vihjailevaa.. Silti kun minä siirryin makuuhuoneeseen, mies lupasi tulla perässä ja suuteli intohimoisesti, mutta eipä kuulunut. Sinne jäi telkkaa katsomaan ja minä yksin nukkumaan.. :/ "
Edellä kuvatulla tavalla on minulle käynyt varmaan kymmeniä kertoja - riippumatta siitä, olenko sitten halunnut jatkaa seksuaalista kanssakäymistä siinä olkkarissa vai siirtyä makuuhuoneeseen. Näistä tulee aina tosi ankea olo, ei saa miestä innostumaan vaikka paljoa suoremmin ei asiaa voisi lähestyä. Hienoa kun se tv tai netti vie voiton..tekee todella pahaa naiselliselle itsetunnolle. Varsinkin, kun mies ei käytännössä koskaan tee itse vastaavia aloitteita.
Itse olen tässä vuosien kärvistelyn jälkeen päätymässä eroon. En halua tuhlata elämääni suhteessa, jossa en saa juuri minkäänlaista seksuaalista vastakaikua. en halua näin kolmikymppisenä haudata sitä puolta itsestäni - en, vaikka mieheni on minulle elämäni ainoa todellinen rakaaus. Joskus se rakkaus ei vaan riitä, kun toinen osapuoli ei pane tikkua ristiin minun tarpeistani ja toiveistani huolehtiakseen. Itse olen kaikkeni jo yrittänyt - tukahduttanut haluni, ollut selibaatissa, kokeillut asut ja leikit ja hieronnat ja kaiken. Ei se siitä muutu.
Alkuperäiselle sanoisin, että harkitse nyt vakavasti millaisessa parisuhteessa haluat elämäsi viettää - jos seksi ei miestäsi kiinnosta nykyisin, kuvitteletko miehen ikääntymisen tsemppaavan hänen halujaan..?