seksitekstiviestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petetty"

Vieras
en oikein tiedä mitä voisin tehdä. mieheni jäi kiinni seksi viestien laitosta noin 1.5v sitten ja oli tehnyt vielä treffipalstalle ilmoituksen. sainoi että oli jäänyt vain sihen. no puoli vuotta sitten joku tuntemattomasta numerosta supesi laittamaan mulle viestia että mieheni hakee edelleen seuraa ja on kuulemma tavannut monia naisia ja mennyt niiden kanssa sänkyyn asti. mutta sitten viestin laittaja laittoi että oli kuullut siitä vain huhun eli ei voitu todistaa että onko mitään edes tapahtunut. nyt eilen sain kiinni uudelleen. hänet oli laitellut vieraalla nimellä jollekkin naiselle viestiä ja kun rupesin juttelemaan sen kanssa niin oli kuulemma maksullinen seuralainen. mieheni väittää että halusi vain jutella hänen kanssaan. hän on kokoajan vakuuttanut että mihinkään fyysiseen kontaktiin ei ole koskaan ruvennut koska ei halua menettää vaimoaa ja lapsiaan. olen todella sekaisin. auttaiiko tähän pari terapia tai jotain. kuitenkin rakasta miestäni ja tiedän että miehenikin rakastaa minua ja olen kuulemma hänen elämässään se ykkös nainen. ollaan oltu naimisissa kohta 8v. Mieheni ei tahdo missään tapauksessa erota mutta luulen että hän ei saa tota viestittelyäkään loppumaan

ja minä olen se rikollinen ku tutkin mieheni puhelinta. rupesin tutkimaan kun rupesin epäilemään että mieheni pettää minua. meni aina autotalliin puhumaan ja kun menin sinne niin laittoi aina luurin kiinni ja tekstiviestejä kun tuli niin muuttui aina niin oudoksi ja vaivaantuneeksi ja sitten alkoi kamala selitys ja jos n uskonut niin suuttui heti
nykyään kun mainitsen niistä viesteistä niin lopujen lopuksi mieheni suuttuu ja sanoo että vielä en ole mennyt sänkyyn mutta kohta menen ja lähtee ulos

Selvä peli, jätä se.. Pettää pettää pettää :( Tuo on miehellä niin veressä jotta tulee pettämään jatkossakin tulevia naisiaan. Voimia ja jaksuja. Terapiaan en lähtis ennenkun mies todella muuttuisi. Helpompaa on erota ja mennä sitten yksin terapiaan hoitamaan haavojaan. Kamala tilanne sulla :(

jos ero tulee niin meidän lapset ei toivu siitä koskaan varsinkaan nuorempi. on niin isänsä perään. siks pitäis yrittää jotain muuta ensin ennen eroa. kerroin eilen tuosta mieheni veljelle. mieheni ja hän ovat aika läheisiä. hän lupasi yrittää auttaa mutta epäilen että ei pysty tekeen mitään

Miehesi kärsii selkeästi jonkinsortin seksiriippuvuudesta ja hakee huomiota muilta naisilta.
Mun mielestä tossa on kyllä suuri riski, että hän on myös ollut sängyssä toisten naisten kanssa, vaikka ei sitä myöntäisikään. Eihän hän varmaan haluakkaan erota, miksi haluaisi kun kotona on vaimo ja lapset ja silti "saa" paneskella myös muita, aika ns. ihannetilanne miehelle.
Sinuna laittaisin todellakin pillit pussiin ja mies jatkakoon touhujaan ihan yksin. Minäkään en usko, että parisuhdeterapia auttaa, todennäköisesti miehesti tulee aina pettämään, tavalla toi toisella.
Voimia! Mutta mieti oikeasti ansaitseeko miehesi sinua?? Ei todellakaan. :hug:

[QUOTE="tarja";23944005]taidat olla vajaa älyinen? naisen vikahan se on jos mies ei osaa munaa pitää housuissaan.[/QUOTE]

Mies voi silti olla hyvä isä vaikka olisikin paska puoliso.Jos lapset kerran ovat niin isänsä perään etteivät kestä eroa isästä niin eikö silloin ole lapsille parempi jäädä isän luokse asumaan?Ei se naisen vika ole jos mies ajattelee enemmän alapäällään kuin yläpäällään mutta ei sitä silti tarvitse lapsille kostaa.

en voisi antaa lapsia isälle asumaan. mä aina kuvittelein että saisin yhtä pitkän ja onnellisen avioliiton kuin vanhempani. en tiedä parantaisiko se tilannetta jos ruvettais harrastamaan seksiä joka päivä. meillä nyt saattaa olla 2 viikkoa ettei tapahdu mitään. eli syy on minussa . olen todennäköisesti aihauttanut tämän hänelle

[QUOTE="petetty";23944091]en voisi antaa lapsia isälle asumaan. mä aina kuvittelein että saisin yhtä pitkän ja onnellisen avioliiton kuin vanhempani. en tiedä parantaisiko se tilannetta jos ruvettais harrastamaan seksiä joka päivä. meillä nyt saattaa olla 2 viikkoa ettei tapahdu mitään. eli syy on minussa . olen todennäköisesti aihauttanut tämän hänelle[/QUOTE]

Niin mäkin kuvittelin naimisiin mennessäni joskus että se avioliitto on pysyvä,vanhempani ovat edelleen naimisissa yli 50 vuoden jälkeen.
Elämä vaan ei aina mene niin kuin on itse suunnitellut.
Ja vaikka sä harrastaisit viisi kertaa päivässä seksiä miehesi kanssa,se siitä huolimatta pelais niitä pelejään selkäsi takana,se on luonnekysymys tuo pettäminen.

mies pihalle heti, mieti nyt vähän... ellet sitten halua olla se ykkösnainen tietäen et on myös kakkos kolmos ym. naisia! ei miehet aina seksin puutteesta petä vaan ihan muutenkin vaikka sais kotookin paljon. ja vakuutteluista huolimatta ei tule muuttumaan. lapset tottuu kyllä.

Hei.. Ei kukaan mies halua maksullisista naisista mitään juttuseuraa! Mitä puhuttavaa miehelläsi olisi, että pitää ihan maksaa, että saa vain jutella? Ihan varmasti on ollut fyysistä kontakteja naisiin. Älä usko miehesi valheita. Juttuseuraa saa ihan maksutta mistä vaan. Pistä mies kova kovaa vasten äläkä anna sille armoa. Se ei oo sitä ansainnut.

sanoin sille että en halua häntä jaka muiden kanssa niin tämä vain väittää että mä en jaa häntä
tuli tämmöinen viesti takas: et jaa minua kenenkään kanssa! et nyt et aiemmin etkä tulevaisuudessakaan! olet aina mun aito ja ainut rakkauteni! rakastan sua ja tyttöjä yli kaiken

tekis mieli uskoa mutta järki sanoo vastaan

mun mies väittää että hän ei tiennyt että se oli semmoinen. että halusi vain jutella jonkun kanssa. mutta toisaalta kertoko se nainen mulle totuutta. jos sitten mitää ei olekkaan tapahtunu niin menetän elämäni miehen. se tässä onkin niin vaikeaa kun ei tiedä että mikä on totta ja mikä ei
kukaan ei ole tullut suoraan mulle sanomaan että olen ollut miehesi kanssa sängyssä. juoruja vain

[QUOTE="petetty";23944291]mun mies väittää että hän ei tiennyt että se oli semmoinen. että halusi vain jutella jonkun kanssa. mutta toisaalta kertoko se nainen mulle totuutta. jos sitten mitää ei olekkaan tapahtunu niin menetän elämäni miehen. se tässä onkin niin vaikeaa kun ei tiedä että mikä on totta ja mikä ei
kukaan ei ole tullut suoraan mulle sanomaan että olen ollut miehesi kanssa sängyssä. juoruja vain[/QUOTE]

Sähän kirjoitit että jäi kiinni toistamiseen,se nyt ainakin on totta,Vaikea kuvitella että jollekkin se elämän mies on sellainen joka huseeraa muualla ja johon ei voi luottaa.
Mitä muuta todistyusta sä vielä kaipaat kun sen että mies on jääny sulle kaksi kertaa kiinni plus ne lukuisat kerrat kun puhuu puhelimessa sulta salaa ja viestittelee?

niin vain viestittelystä ja on tunnustanut ne kaikki josta sain hänet kiinni. olen kahden kanssa viestitelly ja molemmat vaittää että eivät ole tavanneet vain viestitelleet

Mulle riittäisi jo tuolaiset seksiviestit miehen jättämiseen ja minkäs takia mies vain juttelisi maksetun seuralaisen kanssa,ei oikein menis miulla läpi.

ei menisi läpi täälläkään,ansaitsisin parempaa. En jaksaisi alvariinsa pelätä mitä seuraavana paljastuu yms... En usko että miehesi ei olisi pannut muita...sori vaan.