P
"petetty"
Vieras
en oikein tiedä mitä voisin tehdä. mieheni jäi kiinni seksi viestien laitosta noin 1.5v sitten ja oli tehnyt vielä treffipalstalle ilmoituksen. sainoi että oli jäänyt vain sihen. no puoli vuotta sitten joku tuntemattomasta numerosta supesi laittamaan mulle viestia että mieheni hakee edelleen seuraa ja on kuulemma tavannut monia naisia ja mennyt niiden kanssa sänkyyn asti. mutta sitten viestin laittaja laittoi että oli kuullut siitä vain huhun eli ei voitu todistaa että onko mitään edes tapahtunut. nyt eilen sain kiinni uudelleen. hänet oli laitellut vieraalla nimellä jollekkin naiselle viestiä ja kun rupesin juttelemaan sen kanssa niin oli kuulemma maksullinen seuralainen. mieheni väittää että halusi vain jutella hänen kanssaan. hän on kokoajan vakuuttanut että mihinkään fyysiseen kontaktiin ei ole koskaan ruvennut koska ei halua menettää vaimoaa ja lapsiaan. olen todella sekaisin. auttaiiko tähän pari terapia tai jotain. kuitenkin rakasta miestäni ja tiedän että miehenikin rakastaa minua ja olen kuulemma hänen elämässään se ykkös nainen. ollaan oltu naimisissa kohta 8v. Mieheni ei tahdo missään tapauksessa erota mutta luulen että hän ei saa tota viestittelyäkään loppumaan