seksittömyys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja housewife83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

housewife83

Vieras
Nainen, ikää 27v. Mies 30v. Yksi lapsi.
Yleensä mies valittaa suhteen seksittömyydestä, vaimon päänsärystä, väsymyksestä, haluttomuudesta jne.. listaa voi jatkaa varmasti loputtomiin. Niin myös minä voisin jatkaa tuota listaa, ottaen kuitenkin huomioon että olen Nainen!
En tiedä onko tästä edes aiheellista valittaa, mutta.. minulle ei yksinkertaisesti riitä kerta viikkoon seksiä, vaan jos sitä olisi tarjolla vaikka useasti päivässä, olisin aina valmis.
Tuntuu kuin miehelläni puuttuisi kokonaan halut ja hänelle seksi olisi "pakollinen paha" jota on annettava koska se KUULUU parisuhteeseen.. Ei siksi että se olisi ihanaa, rentouttavaa ja yksi rakkauden osoituksista rakastamalleen ihmiselle.
Ihan suoraan sanottuna, mitä mä teen isokaluisella miehellä ja miehellä jolta kyllä tilaisuuden tullen saa maailman parasta suuseksiä jos hän ei siihen ole halukas yhtä usein kuin minä olisin.
Olen itse kuitenkin nätti, erittäin urheilullinen, aina seksikkäissä alusvaatteissa, ja joka päivä laittautunut.. ja meillä on kyllä muuten erittäin tiivis ja läheinen suhde.. mutta seksiasiat eivät mene aivan toivomallani tavalla.. Onkohan täällä kohtalotovereita ja mitä tälle asialle ylipäänsä voi tehdä?

tietenkin on aiheellista valittaa!

ja olen kohtalotoveri. miehelleni riittää vähempi seksi ja stressi helposti vaikuttaa. itse taas taidan olla jonkun asteinen seksiriippuvainen.

ehkä oot liian tyrkky..mulla ainaki menee halut semmosesta.. oo joskus mukavissa kotivaatteissa hiukset auki, meikittä...siis luonnollinen ja ilman turhaa pynttäytymistä..

kun sais ees kerta viikkoon :S
Tahti vaan hyytyy ja hyytyy... Alkuun oli ekat vuodet 3-5kertaa viikossa, ehkä jopa 2-3 kertaa päivässä toisinaan, sitten se alkoi hiipumaan vähitellen ja nyt 8vuoden jälkeen kerran kuussa, (pääsiäisenä vietettiin onneksi munarikasta aikaa).

Ja minä olen kyltymätön jos edes kerran viikossa haluisin...

Kotona olen kyllä aina kivoissa kotivaatteissa, collegehousuissa ja topissa.. Hiukset huolettomasti ponnarilla (muuten ovat aina auki). Meikkiä käytän niin sievästi ja vähän etten ole edes kovin meikatun näköinen, pikemminkin fressin ja raikkaan näköinen. En tajua missä vika.. Paras ystäväni sanoi minulle tuossa taannoin kun puhuin hänen kanssaan tästä että jos hän olisi mies, hän ei pystyisi pitämään näppejään erossa. Ehkä mieheni on vaan kyllästynyt minuun..

Alkuperäinen kirjoittaja housewife83:
Kotona olen kyllä aina kivoissa kotivaatteissa, collegehousuissa ja topissa.. Hiukset huolettomasti ponnarilla (muuten ovat aina auki). Meikkiä käytän niin sievästi ja vähän etten ole edes kovin meikatun näköinen, pikemminkin fressin ja raikkaan näköinen. En tajua missä vika.. Paras ystäväni sanoi minulle tuossa taannoin kun puhuin hänen kanssaan tästä että jos hän olisi mies, hän ei pystyisi pitämään näppejään erossa. Ehkä mieheni on vaan kyllästynyt minuun..

Onneksi mulla on paremmin. Keskikokoinen muna, aina saa kun haluaa, kuljen kotona tukka sekaisin, olen lievästi ylipainoinen, lapsia, koti sekaisin, mieskin vähän pulska.

Tai ehkä pienipallinen antaisi useammin? Isoihin palleihin mahtunee suurempi lasti kerralla spruitattavaksi kuin pieniin palleihin.

Onkohan missään tietoa pallien tilavuuseroista miesten välillä?

Meillä oli tuommoista 6 vuoden yhdessäolon jälkeen ja väänsin porua kun ukkoa ei kiinnostanut. Mitä näkyvämmin tein alotteen niin sitä kauemmas se vetäytyi. Odotukset oli liian suuria ja pettymykset kuin mustia aukkoja. No, sitten lopetin tyystin painostamisen ja kiukuttelun mutta aloin paapomaan hyvällä ruualla ja kaikenlaisella muulla huomioon ottamisella. Tehos. Nyt on ollut hämmentävät 3 kertaa viikon sisään säpinää, ja suikkareita 2. Yritän olla monkumatta lisää huomiota, vaikka kirittävänä olisi monen kuukauden intiimihellyys-kiintiö. Tsemppiä!

Pointti tuossa kalun koossa ei ole se että mietin tarviiko isokullinen enemmän / vähemmän seksiä vaan pointti on minussa itsessäni että pidän omaa miestäni ERITTÄIN seksikkäänä ilmestyksenä ja hän vielä monen vuoden jälkeen sytyttää minut pelkällä läsnäolollaan.. Minun ei tarvitse kuin nähdä hänet alasti ja pakko käydä käsiksi. Toivoisin samaa myös häneltä.

Yhteistyössä