Seksuaalihistoriasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

N34

Vieras
Mitä tämä kertoo minusta?

17-v, Kalle, 1,5v. Sattui, miehellä oli iso ja paksu. Olin todella estynyt ja rajoittunut, en halunnut näyttää itseäni alasti, en halunnut suuseksiä, esileikkiä, en tehdä mitään toisen mieliksi. En ollut kiinnostunut seksistä, annoin sitä vain mieliksi, en nauttinut siitä juurikaan.

18-v, Lars, 6kk. Olin todella rakastunut. Hänellä oli pieni ja ohut, ei tuntunut missään. Oli paljon kokeneenpi ja olisi halunnut monipuolista rohkeaa seksiä, minä en pystynyt, olin estynyt mutta yritin. Opettelin mm. antamaan suuseksiä mutten kyennyt olemaan edelleenkään alasti. Roikuin hänessä ja yritin saada rakastamaan enemmän olemalla kiihottava ja seksuaalinen ja kauppaamalla seksiä alituiseen. Lopulta häntä ei kiinnostanut, suhde päättyi. Olin murskana.

19-v, Aki, 6v. Aki oli koko ajan rakastuneenpi kuin minä. Hänellä oli pitkä ja ohut. Olisi halunnut seksiä jatkuvasti, oli maanisen kiihottunut minusta. Halusi kokeilla kaikenlaista, osaan suostuinkin. Olin edelleen estynyt, mutta aloin pääsemään siitä pikkuhiljaa. En halunnut esileikkiä, en hirveästi suuseksiäkään, en halunnut ajella karvojani tai tehdä juuri mitään kiihottavaa toiselle. En kaivannut seksiä vaan enimmäkseen annoin mieliksi. Teeskentelin usein nukkuvaa, panttasin. Aiheesta tapeltiin paljon. En vaan jotenkin kiihottunut hänestä, vaikka jälkeenpäin hän on ollut ainoa, jonka kanssa olen saanut orgasmin yhdynnässä.

25-v, Markus, 2 kertaa. Räpistely irti Akista. Seksi oli huonoa ja täynnä huonoa omaatuntoa.

25-v, Jari, 1v. Olin järjettömän rakastunut, hänkin ihan alussa mutta sitten tilanne muuttui. Jarilla oli lyhyt ja paksu. Seksi oli loistavaa ja tyydyttävää, hän opetteli mistä pidin ja sainkin lähes aina kun kehtasin pyytää. Kauppasin seksiä jatkuvasti, yritin roikkua hänessä olemalla kiihottava ja seksuaalinen. Lopulta häntä ei kiinnostanut, suhde päättyi, olin murskana.

27-v, Esko, 1 kerta. Treenikaveri, jonka toin humalassa kotiin. Hänellä oli paljon luomia, olimme humalassa, seksi ei ollut muistettavaa.

27-v, Valtteri, 2v. Olin järjettömän kiihottunut ja innostunut hänestä koko kahden vuoden ajan ja monta vuotta sen jälkeenkin. Valtteri oli mahtavassa kunnossa, erittäin kokenut seksuaalisesti ja mukavasti varusteltu. Seksiä oli monta kertaa päivässä, koko suhteen ajan. Monipuolista, rajua ja erittäin tyydyttävää, sain aina, siitä pidettiin huolta. Kokeilimme välineitä. Roikuin hänessä, yritin olla niin kiihottava ja seksuaalinen kuin mahdollista. Suhde alkoi hiipumaan luottamuspulaan ja siihen, ettei vastapuoli ollut valmis mihinkään muuhun. Seksiä oli loppuun asti ja vielä muutama vuosi päättymisen jälkeenkin muutaman kerran.

30-v, Mika, 6 kertaa. Suhteenpoikanen, joka kuoli pian. Seksi oli huonoa, mikä ei edellisen suhteen jälkeen antaut mitään armoa jatkumiselle.

30-v, Pasi, 6 kk. Lyhyt suhde, joka kuoli omaan mahdottomuuteensa ymmättäväkin pitkän ajan kuluttua. Mies ei kiihottanut minua fyysisesti tai henkisesti. Oli hyvä suuseksissä, mutta todella huonosti varusteltu ja epäkiihottava muuten. Sain imartelua ja jotain hellyydentarvetta tyydytettyä kuitenkin. Kokeilimme kaikenlaista välineurheilua suhteen aikana. Mies oli näissä aktiivinen. En jäänyt kaipaamaan tippaakaan erottuamme, enkä ollut kovin kiinnostunut koko suhteen aikana muutenkaan.

30-v, Juha, 6kk satunnaista fuckbuddytoimintaa. Päällekäin edellisen kanssa. Isomunainen päällekäyvä tyyppi, joka ei ollut muuten kiinnostunut. Seksi tuntui tuhmalta ja tyydyttävältä, vaikka en saanut kertaakaan.

31-v, Ville, 6 kk. Lyhyt vakava suhde, joka päättyi yllättäen. Seksi oli aika puutteellista, toinen oli passiivinen ja estynyt. Villellä oli todella iso, mikä tuntui erittäin kiihottavalta ja korvasi puutteita seksissä muuten. Olin hyvin kiihottunut ja olisin halunnut jatkuvasti. Yritin olla mahdollisimman kiihottava ja haluttava, manguin seksiä, mie alkoi panttaamaan sitä. Suhde päättyi, olin murskana.

31-v, Sami, 2kk. Lyhyt laastarisuhde. Mies olisi halunnut kovasti, mutta oli kauhean ujo ja estynyt, joten monesti homma jäi kesken tai vaisuksi. Muna oli omituisen kireä ja haavoilla heti kun esinahkaa yritti vetää taakse.

32-v, Risto, 5kk. Suhde, jossa näimme toisen työkiireiden takia todella vähän. Mies olisi halunnut heti naimisiin ja muuttaa yhteen. Oli hyvännäköinen, hyvin varusteltu lääkäri. Seksissä oli alustapitäen jotain outoa. Mies alkoi hyvin pian tuomaan sm-taipumuksiaan sänkyyn ja kun minä torjuin ne, alkoivat miehet aloitteet hiipumaan. Lopulta seksiä oli todella vähän. Suhde päättyi mahdottomuuteensa, mies oli järkyttynyt erosta.

32-v, Ville, 4kk. Uusintaotos, sama tulos.

33-v, Mikael, 2 kertaa. Nettimies, joka paljastui varatuksi. Hyvinvarusteltu urheilullinen mies, päällä kuin höyryjuna. Päättyi ennenkuin ehdin kissaa sanoa ja tajuta että hän oli tosiaan vain piparin perässä oleva ukkomies.

33-v, Mikko, 1 kerta. Suhteenpoikanen, joka päättyi parissa viikossa. Todella pitkä mies, pienin muna mitä olen ikinä nähnyt. Olisi tehnyt mieli perääntyä sängyssä sen nähtyäni mutten kehdannut. Juttu päättyi heti sen jälkeen.

33-v, Kari, suhde jatkuu edelleen. Valtava molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima, yhtä iso muna kuin Villellä, aktiivinen ja hyvä sängyssä. Välillä seksin määrä on vaihdellut, mutta joka kerta se on nälkäistä, rajua ja hyvää. Henkisesti emme ole hyvä pari, eri tavoitteet elämässä, vähän yhteistä ja helposti keskenään riitaantuvat luonteet.

No ainakin kertoo siitä että joko:
a) pidät seksuaalihistoriapäiväkirjaa tai sit
b) sinulla on ihmeen hyvä muisti!

Itse muistan vain omat ensimmäiset teinipojan räpellykseni, pitemmät oikeat suhteet ja ihan viime vuosien tapahtumat. En muista edes kaikkien yksittäisten panojeni nimiä saati miltä tuntui...

En usko, että naisella muka 17 miestä. Johan sellainen on huora. Ei ainakaan kukaan kehtais sillä leveillä luulisin. Voihan niitä olla mutta on sitten sellainen yleinen narttu. Hatara alapäästään.

+- pari vuotta omasta silloisesta iästäni. Onko se oleellista?

Noista yksi on ollut yhden illan juttu, muiden osalta olen joko seurustellut, halunnut seurustella tai ilmassa on ollut orastavaa seurustelua, joka ei sitten edennytkään. Olen sitoutuvaa tyyppiä ja etsinyt koko ajan nimenomaan vakavaa parisuhdetta. Sitä nyt ei vaan ole yrityksistä huolimatta syntynyt. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä nopeammin myös päättää suhteen jos huomaa ettei sillä ole tulevaisuutta. Otsikon mukaisesti olen kuitenkin käsitellyt tuossa lähinnä yhtä aspektia suhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja N32:
+- pari vuotta omasta silloisesta iästäni. Onko se oleellista?

Noista yksi on ollut yhden illan juttu, muiden osalta olen joko seurustellut, halunnut seurustella tai ilmassa on ollut orastavaa seurustelua, joka ei sitten edennytkään. Olen sitoutuvaa tyyppiä ja etsinyt koko ajan nimenomaan vakavaa parisuhdetta. Sitä nyt ei vaan ole yrityksistä huolimatta syntynyt. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä nopeammin myös päättää suhteen jos huomaa ettei sillä ole tulevaisuutta. Otsikon mukaisesti olen kuitenkin käsitellyt tuossa lähinnä yhtä aspektia suhteesta.

...että listaat munien kokoja. Tietysti ne ei nyt sinällään kerro mitään, kun ei ole vertailukohtia.

Et itse taida olla kovin tyytyväinen seksuaalielämääsi, ainakaan ton perusteella.

Mies 1 ikävuosinani 16 - 29
Mies 2 ikävuosinani 30 - >

Nyt ikää 37 v ja uskon ja toivon, että Mies 2 on minulle se oikea! Kahdeksas yhteinen vuosi lähtee käyntiin ja hyvältä ja oikealta tuntuu.

Tämä oli siis ns. vertailun vuoksi aloittaja sinuun verrattuna. Muulla tavalla en voisi vertailla entistä ja nykyistä miestäni, sillä seksuaalinen tyydytys on paljon muutakin kuin vain se, että minkä kokoinen muna miehellä on. Minulle tuli vastauksestasi sellainen kuva, että esim. munan koko on jotenkin keskeistä, jonka muistat ikuisesti.

Minulla on erittäin hyvä muisti ja koen että tuo asia monen muun asian muassa vaikuttaa seksiin. Joillekin koolla ei ole minkäänlaista merkitystä, mutta itse en viitsi edes teeskennellä, että näin olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja N34:
Minulla on erittäin hyvä muisti ja koen että tuo asia monen muun asian muassa vaikuttaa seksiin. Joillekin koolla ei ole minkäänlaista merkitystä, mutta itse en viitsi edes teeskennellä, että näin olisi.

Varmasti on. Mutta kuten kirjoituksestasi käy ilmi, sillä on ollut loppujen lopuksi aika vähän merkitystä. Ilmeisesti hyvästä tulee vielä parempi, jos iso muna.

Paskasta ei saa konvehtia.

Olisi hyvä pitää mielessä se lähtökohta, että ensiksi mies ja nainen avioituvat. Sen jälkeen mellastetaan sängyssä.

Sinun tapauksessa on tehty jotain aivan muuta.

Kyllä N34 on ihan normaali eurooppalainen nuori nainen. Se että odottaa avioliittoon asti on ennemminkin omituista ja ei edes kovin suotavaa nykymaailmassa. Miksei omasta seksuaalisuudestaan saa nauttia? Se on yksi maailman luonnollisimmista asioista joita ihminen on harrastanut koko olemassaolonsa ajan. Ennen kristinuskon tuloa ihmiset osasivat nauttia seksuaalisuudestaan ilman syyllistä oloa. Joten otetaan se aika takaisin mitä krisselit meiltä veivät ;)

Mihin sitä parisuhdetta sitten tarvitaan, jos seksiä voi harrastaa kenenkanssa tahansa?

Niin eikä pettämistäkään enää tunnettaisi, jos seksiä saa harrastaa kenenkanssa tahansa.

Kyllä helpoksi menee, kun ensin kaikki sen ymmärtävät.

Parisuhteen perustamisen jälkeen tietysti normaali ihminen pysyy siinä parisuhteessa eikä hypi aidan toiselle puolelle. Mutta sovinistinen mies tietysti ajattelisi asian noin. Miksi on ok miehille että hypitään kukasta kukkaan, muttei naiselle? Tässäkin on kyse vain vanhoillisesta ja uskonnollisesta kasvatuksesta.
Ennen parisuhteen perustamista on ihan normaalia kokeilla muita ihmisiä, ja kokeilla miten siivet kantavat, opetella elämään. Sitten kun löytää sen oman kumppanin ei tee mieli kokeilla muita, kun on jo kokenut tarpeeksi.

En siis sano että kaikkien pitäisi näin tehdä, en ole itsekään kokenut muita miehiä kuin nykyisen avopuolisoni. Mutta ymmärrän että seksuaalisuus kuuluu kaikille ja sen saa kokea niinkuin itse haluaa. Seksin harrastaminen ei tee ihmisestä sen pahempaa kuin ihmisestä joka sitä ei harrasta. Se mikä on itselle parasta on parhain vaihtoehto. Parisuhde onkin sitten pyhä asia jonka kanssa ei pitäisi pelleillä.

Ennen kristinuskon tuloa ihmiset osasivat nauttia seksuaalisuudestaan ilman syyllistä oloa.
Tuon lauseen sanoma edelleen kiinnostaa minua.

Miten silloin toimittiin?

Harrastettiinko seksiä silloin kenenkanssa tahansa?

Oliko parisuhteita ja avioliittoja olemassa?

Vihjettä voisi saada nykyäänkin joistakin syrjäisten heimojen toiminnasta. Tietääkö kukaan miten he toimivat?
Miksi on ok miehille että hypitään kukasta kukkaan, muttei naiselle? Tässäkin on kyse vain vanhoillisesta ja uskonnollisesta kasvatuksesta.
Onkohan tuo nyt ihan uskonnollisten oppien mukainen?

Ilmeisesti tässä kysytään kuinka monen kanssa on harrastanut seksiä yhdynnän muodossa, joten tässä mun historiani:

15-v: miehet 1 ja 2. Toinen yhden illan juttu, jossa meni neitsyys ja toinen parin kuukauden poikakaveri.
16-v: miehet 3, 4 ja 5. Kaksi yhden illan juttua ja yksi parin kuukauden vakipano.
17-v: Mies 3 uudestaan (yhden illan juttu joka uusiutui vuotta myöhemmin) ja mies 6, joka oli parin kuukauden seurustelujuttu.
18-v: Miehet 7,8 ja 9. Yksi suhteenpoikanen, yksi vakipano ja yksi oikea parisuhde.
19-24-v: Sama mies 9.
24-v: Mies 10. Laastari/muutaman yön juttu.
25-26-v: Nykyinen mies, toivottavasti myös jatkossa :)

Hyvin tavanomaiselta ''historiasi'' kuulosti. Nainen todella muistaa suhteensa hämmästyttävän tarkasti, koska ne ovat suhteita eikä pelkkiä panoja. Olen kuullut täysin samanlaisia luetteloita, joissa on saattanut olla lisänä useita kertapanoja, jotka ovat unohtuneet helpoiten. Kaikki eivät kykene tai edes halua suhteen jatkuvan paria vuotta pidempään.

Peniksen koon muistaminen ei ole ihmeellistä, koska nainen selvästikin vertailee peniksen kokoa ja seksikokemuksen hyvyyttä/huonoutta. Useinkin peniksen koolla ei ole ollut selvää merkitystä, vaan seksin ihanuus tulee jostakin muusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Kyllä on sellaisia naisia,ettei heitä saa tyydytettyä,vaikka minkä tekisi.He vaan eivät kertakaikkiaan kykene saamaan orgasmia jostain syystä.

Osa naisista on avoimen kielteisiä seksiin, kuin seksi olisi jotenkin häpeällistä/syntistä. Jos alitajunnassa on sama ajatus seksin aikana, niin vaikeahan seksistä on nauttiakkaan.

Toinen ryhmä on näyttelijät, jotka haluaisivat nauttia, mutta eivät osaa.

Kolmas (ja paras) ryhmä on aidosti seksistä pitävät, jotka myös saavat orkkuja melkein aina.

Nykyään mielestäni tunnistan naisen tyypin jo ennen seksiä. Jos nainen on kiusaantunut ja suorastaan ärtynyt seksistä vihjailusta, niin eipä häneltä petipuuhatkaan suju. Kannataa unohtaa seksipuuhat estyneiden kanssa, koska ominaisuus säilyy usein läpi koko elämän.

Positiivisena puolena voisi mainita, että seksitön nainen voi olla hyvä työssään, koska purkaa seksuaalienergiansa tekemällä työnsä tunnollisesti.