Ihan mielenkiinnosta kysyn; kuinka aktiivisia fyysisesti olette itse tai kumppaninne ovat? Nimittäin ollaan tehty kavereiden kanssa hieman "tutkimusta", että fyysisesti aktiiviset eli treenaavat tyypit ovat myös paljon halukkaampia seksin suhteen. Treeni pistää veret kiertämään kropassa ja myös seksuaalinen vietti näyttää lisääntyvän. Onko kukaan huomannut samaa?
Itse liikun/treenaan säännöllisesti neljänä pvänä vkossa ja halut ovat taivaissa eli mulle hyvä tahti ois se 3krt/pvä
Aikaisemmista miehistäni EI KUKAAN ole pystynyt tyydyttämään halujani ja aina sain kuulla, eikö sulle mikään riitä -kommentteja. Kukaan ed. miehistä ei ollut erittäin liikunnallinen. Kun sitten tapasin nykyisen miesystäväni, joka treenaa myös kunnolla, myös halut kohtaa ihan täysin. Molemmat halutaan ja paljon. 11v. kärsin huonosta seksistä exäni osalta enkä enää ikinä alennu moiseen. Kyllä kannattaa valita kumppanikseen yhtä aktiivinen kuin itsekin on.
Itse liikun/treenaan säännöllisesti neljänä pvänä vkossa ja halut ovat taivaissa eli mulle hyvä tahti ois se 3krt/pvä