Sektio äidit!

Raidallinen tiikeri

Aktiivinen jäsen
06.03.2006
5 266
1
36
Sori otsikko en keksiny muuta :ashamed:

Kuinka nopeasti toivuitte sektiosta?

Ja te kenelle tehty enemmän,kun yksi sektio toivuitteko nopeammin kuin ensimmäisestä?

Mulla tulossa toinen sektio elokuussa ja nyt jo pelottaa se kipu :(

Ekan kanssa toivuin kyl paljon nopeemmin kuin näihen muiden..
Toisella kerralla jopa ne jälkisupistelut yllätti,ekalla en niitä tuntenut kuin pienesti..Toisella kerralla nousin vähän turhan ravakasti pedistä ja haava aukesi hieman..
Kolmosen jälkeen aivastus yllätti ja taas haava repesi..kolmesta kohtaa vähän.Haava tulehtui auenneesta kohdasta,mutta kyllä se siitä..

Kolme sektiota tehty ja toipunut olen jokaisesta yhtä nopeasti, yllättävänkin nopeasti! Yksilöllistä kun kipukynnyksetkin erilaisia. Nappia huuleen, ei sitä tarvi kärsiä.

Yksi sektio tehty. Toivuin tosi nopeasti. Samana päivänä kävelin ympäriinsä ja nostelin tippuneita tavaroita lattialta (varpaiden avulla kuitenkin, en sentään heti taipunut lattianrajaan). Kipulääkettä saatoin syödä muutamia päiviä, en muista tarkalleen.

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Ekan kanssa toivuin kyl paljon nopeemmin kuin näihen muiden..
Toisella kerralla jopa ne jälkisupistelut yllätti,ekalla en niitä tuntenut kuin pienesti..Toisella kerralla nousin vähän turhan ravakasti pedistä ja haava aukesi hieman..
Kolmosen jälkeen aivastus yllätti ja taas haava repesi..kolmesta kohtaa vähän.Haava tulehtui auenneesta kohdasta,mutta kyllä se siitä..

:o
Mä oo tienny,et aivastuksestakin voi haava aueta!
Kun yskittää ni se kyllä sattu..
Toivottavasti toivun tästä toisesta nopeammin,ekasta meni se 7 viikkoa melkein.

:o
Mä oo tienny,et aivastuksestakin voi haava aueta!
Kun yskittää ni se kyllä sattu..
Toivottavasti toivun tästä toisesta nopeammin,ekasta meni se 7 viikkoa melkein.[/quote]

No tuo nyt vaan aukesi,eikä sille muuta syytä kukaan sanonut kuin se aivastus.

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Sori otsikko en keksiny muuta :ashamed:

Kuinka nopeasti toivuitte sektiosta?

Ja te kenelle tehty enemmän,kun yksi sektio toivuitteko nopeammin kuin ensimmäisestä?

Mulla tulossa toinen sektio elokuussa ja nyt jo pelottaa se kipu :(

Ekasta toipuminen kesti kuukausia. Tokan jälkeen olin mielestäni hyvässä kunnossa jo samana päivänä. Kolmas taas jotain siltä väliltä.

Minulla kuopus syntyi sektiolla ja kamala flunssa ja yskä oli silloin päällä. Yllättävän pian kuitenkin toivuin, seuraavana päivänä PAKOTIN itseni sängystä ylös, liikkeelle ja vauvan hoitoon, vaikka kipeetä teki. Liikkuminen nopeuttaa toipumista, ja kipulääkettä kannattaa ottaa reippaammalla kädellä :) Älä suotta ressaa, saatat yllättyä, että eikö tämä tämän pahempi juttu ollutkaan. TSEMPPIÄ :)

Mulle tehtiin hätäsektio, joten leikkaushaava on pystyssä. Illalla puoli kuuden maissa synty vauva, seuraavana päivänä puolilta päivin sain pissakatetrin pois ja pääsin ite liikkeelle. Liikuin heti alusta asti paljon, niin toivuinkin mielestäni nopeasti :) Pari ekaa päivää söin kipulääkkeitä, sitten unohdin ne kun ei käyny kipeetä. Vaikein oli eka yö, kyljen kääntäminen tosi hankalaa kun piti ensin asetella maha ja sitten kääntää loppukroppa perässä :laugh: Kuukauden nostelukielto oli ja kyllä mie jo tuossa kolmen viikon jälkeen nostelin reilusti noin reilu 10 kiloista esikoistakin :)

Tsemppiä sinulle, jo näin hyvästi etukäteen :)

Ekasta toipuminen vei tosi kauan, tokassa tuli jotain kiinnikkeitä, jotka vaivasi pitkään. Kolmas sektio tehtiin aamupäivällä, illalla kuljin kuin ei mitään haavaa oliskaan. Eli viimeisimmästä toivuin tosi nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Uskaltaako kukaan:
laittaa kuvaa omasta sektio arvestaan...

En ole ikinä nähnyt ja itsekkin tulen sektiolla synnyttämään

Ei ole kuvaa otettuna, enkä viitsi varta vasten ottaa. Eipä siinä ole paljon nähtävääkään. Sektio tehtiin jo reilu 10 vuotta sitten ja arpi on vaalea, lähes huomaamaton ihan karvoituksen raja-maastossa.